* Supersportmeiden voorjaarsrit * zondag 14 april

Drakie

MF veteraan
5 jan 2008
2.232
2
Zondag 7 april organiseerden we een ritje voor de dames uit het supersportmeiden topic. En 14 april proberen we het gewoon nog een keer.
Laat even weten of je meegaat!
Dames die nog nooit in het supersportmeidentopic hebben gepost, maar het toch leuk lijkt om eens mee te rijden zijn natuurlijk welkom. Wel leuk als je je hier (en hier) even voorstelt.


*** HERKANSING ***

Aanstaande zondag 14 april vanaf 10.30 uur verzamelen bij:

McDonald's Barneveld
Zelderseweg 67
3784LN BARNEVELD

Na een bakje koffie vertrekken we om 11 uur :]
 
Laatst bewerkt:
Hoi ga mijn best doen om vd partij te zijn, vlgs mij is de dienst van die datum nog niet gemaakt.

Dus voor 50 % ben ik erbij :W

Groet Kiki. 8-)
 
Helaas, ik ga er vanuit dat ik niet kan rijden. de motor is nog niet rij klaar, 1 mrt de sleutel van het nieuwe huis en dan start ook de verbouwing. 6 feb operatie en dan 6 wkn gips en dan nog 6 mnd herstel. geen idee wanneer ik vrij gegeven ga worden om te mogen rijden :o

misschien ga ik het halen om naar de lunch locatie te komen met onze dikke vriendin ;) *O* om mee te happen :P
 
Als het weer ook mee werkt kom ik mijn 'nieuwe' brommer showen op 7 April.
 
Laatst bewerkt:
Nou, ben heel benieuwd naar je wheely kunsten Westbest! En dat met de Tiger?
 
Ooooh, vandaar jouw reactie...


O-)

ik kan t ook nie hoor :P

moet ook nog ff oefenen :+
full
 
Hey dames en Jaap! Ik vermoed dat de meesten van ons de laatste tijd nog niet, of heel weinig, op de motor hebben gezeten. De komende dagen blijft het nog erg fris en geen idee wat de vooruitzichten zijn. Laten we de rit voor de 7e voorlopig staan of schuiven we 'm een paar weekjes op?
 
Hey dames en Jaap! Ik vermoed dat de meesten van ons de laatste tijd nog niet, of heel weinig, op de motor hebben gezeten. De komende dagen blijft het nog erg fris en geen idee wat de vooruitzichten zijn. Laten we de rit voor de 7e voorlopig staan of schuiven we 'm een paar weekjes op?

opschuiven lijkt mij ;)

heb 6 april de 1e race ,maar ben bang dat dat ook niks wordt ivm de kou .
de bandjes krijg je niet warm nu
 
Mij maakt het niet uit, maar ik rij dan ook nog regelmatig en heb morgen al een ritje 8-)




Maar ik heb dan weer geen ss :+
 
Ritje is wel leuk, alleen met deze temperatuur niet.
Afgelopen week voor de eerste keer weer op de motor gereden.
Ik had vrij snel last van koude vingers, dus het werd een kort ritje.
Misschien kunnen we beter een nieuwe datum prikken?
 
Hoi ben wel vrij maar moet uit Duitsland komen en dan op de motor met deze temperaturen.... *D
Ben en blijf een pinda hoor. :Y

Graag verzetten *O*

Groet Kiki
 
Ik heb gisteren en vandaag eindelijk weer de SP van stal kunnen halen, heerlijk !!!!
Als het zondag droog is en we regelmatig ergens op kunnen warmen, dan ben ik van de partij.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gister ook een heerlijk ritje gemaakt! Ik laat zondag vooralsnog in de agenda staan. Bij mooi weer ga ik sowieso een ritje maken en wie wil sluit lekker aan.
Over een paar weken herhalen we het dan gewoon!
 
Goed plan!
Bij mooi weer worden in iedergeval de twee witte Honda's na een lange winterperiode weer herenigd (ik heb er zin in ;) ). En ik verwacht minimaal een groene Kawa in mijn spiegel te kunnen zien, want de eerste race op Assen is afgelast, dus Jaap moet oefenen op de straat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan