* Supersportmeiden voorjaarsrit * zondag 14 april

Bikkels zijn jullie, :}

helaas de Suuz staat nog onder het winterkleedje (met bont gevoerd hè) :Y

Hopelijk de volgende keer er weer bij.

Veel plezier meiden en Jaap. :W


8-)
 
Goed plan!
Bij mooi weer worden in iedergeval de twee witte Honda's na een lange winterperiode weer herenigd (ik heb er zin in ;) ). En ik verwacht minimaal een groene Kawa in mijn spiegel te kunnen zien, want de eerste race op Assen is afgelast, dus Jaap moet oefenen op de straat.


eeehh ja dat klopt , maare mijn kawa is beetje gehandicapt zit geen achterlicht in .

ledjes waren paar van kapot en een maatje van me is m aan t repareren ,maar die is nog niet klaar :N

das zal nog ff niet mee kunnen :$
 
Zondag 10 graden en zonnetje!

Dus...wie bij de 2 witte Honda's aan wil sluiten wordt om 10.30 uur verwacht bij:

McDonald's Barneveld
Zelderseweg 67
3784LN BARNEVELD
 
Zondag 10 graden en zonnetje!

Dus...wie bij de 2 witte Honda's aan wil sluiten wordt om 10.30 uur verwacht bij:

McDonald's Barneveld
Zelderseweg 67
3784LN BARNEVELD
Ahum mag het ook een half uurtje later zijn, om 11.00 uur?
Anders moet ik er wel heel vroeg uit om de 2 pk's aan te trappen.
 
eeehh ja dat klopt , maare mijn kawa is beetje gehandicapt zit geen achterlicht in .

ledjes waren paar van kapot en een maatje van me is m aan t repareren ,maar die is nog niet klaar :N

das zal nog ff niet mee kunnen :$
Wat is dat nou voor excuus? B|
Zo'n achterlichtje is toch zo vervangen of gerepareerd. Desnoods steek je gewoon je hand uit net als sommige Harley Davidson rijders.

't Is dat je de mascotte bent, want anders ..... :+
 
Wat is dat nou voor excuus? B|
Zo'n achterlichtje is toch zo vervangen of gerepareerd. Desnoods steek je gewoon je hand uit net als sommige Harley Davidson rijders.

't Is dat je de mascotte bent, want anders ..... :+

eehh ja sorry :$
maar als ik iedere keer m'n hand uit ga steken denk jij misschien dat er wat op straat ligt ,wil je ook niet in de war brengen hé .

en durf ook nie zo goed t stuur los te laten :o
 
Mad Met en Drakie zitten nu aan de lunch. Superrit! Wanneer gaan jullie allemaal mee??!
 
Inderdaad het was een super zondag!

Het was zo leuk om elkaar weer te spreken na een lange winterperiode, dat we daar uitgebreid de tijd voor hebben genomen. Daarnaast hebben we heerlijk gereden en toen we aan het eind van de rit onze achterbanden inspecteerden waren we trots op onze stuurkunsten onder deze frisse omstandigheden.

Ik was echter zo gewend om achter Drakie aan te 'rijden' (met het licht uit mijn ogen) dat ik eenmaal alleen op weg naar huis prompt de verkeerde afslag nam en weer richting Drakies huis reed. Echt mijn gevoel voor richting doet een vrouw eer aan.

Hoewel? Ik denk dat de Ducatist, die ik bij Dieren sierlijk passeerde, waarschijnlijk iets anders over mijn pas-op-ik-ben-een-vrouw-op-een-motor denkt. Mijn hanengedrag kwam direct weer boven toen hij op het allerlaatst drie auto's voor mij invoegde en vervolgens in de bochten de banden van zijn Ducati wilde sparen. Als een echte Drakie heb ik hem daarna tot Apeldoorn voorgereden. :+

Drakie, bij mooi weer ben ik volgende week zondag weer van de partij!!!!
 
Hopelijk de volgende keer erbij, was heftig jaloers op de M.rijders die ik onderweg tegen kwam.
Zeker de Suuz die ons inhaalde in Duitsland, plat op de tank en aan het gas. :Y

8-)

De Suuz staat nu start klaar. *D met dank aan mijn dingus die dat nog even geklaard heeft voor zijn vertrek. :}
 
Hopelijk de volgende keer erbij, was heftig jaloers op de M.rijders die ik onderweg tegen kwam.
Zeker de Suuz die ons inhaalde in Duitsland, plat op de tank en aan het gas. :Y

8-)

De Suuz staat nu start klaar. *D met dank aan mijn dingus die dat nog even geklaard heeft voor zijn vertrek. :}
Zit nu motoGP te kijken. *O*
 
Inderdaad het was een super zondag!

Het was zo leuk om elkaar weer te spreken na een lange winterperiode, dat we daar uitgebreid de tijd voor hebben genomen. Daarnaast hebben we heerlijk gereden en toen we aan het eind van de rit onze achterbanden inspecteerden waren we trots op onze stuurkunsten onder deze frisse omstandigheden.

Ik was echter zo gewend om achter Drakie aan te 'rijden' (met het licht uit mijn ogen) dat ik eenmaal alleen op weg naar huis prompt de verkeerde afslag nam en weer richting Drakies huis reed. Echt mijn gevoel voor richting doet een vrouw eer aan.

Hoewel? Ik denk dat de Ducatist, die ik bij Dieren sierlijk passeerde, waarschijnlijk iets anders over mijn pas-op-ik-ben-een-vrouw-op-een-motor denkt. Mijn hanengedrag kwam direct weer boven toen hij op het allerlaatst drie auto's voor mij invoegde en vervolgens in de bochten de banden van zijn Ducati wilde sparen. Als een echte Drakie heb ik hem daarna tot Apeldoorn voorgereden. :+

Drakie, bij mooi weer ben ik volgende week zondag weer van de partij!!!!

:') _O- _O-

maar dat lag vast aan de Ducati :+
 
Hopelijk de volgende keer erbij, was heftig jaloers op de M.rijders die ik onderweg tegen kwam.
Zeker de Suuz die ons inhaalde in Duitsland, plat op de tank en aan het gas. :Y

8-)

De Suuz staat nu start klaar. *D met dank aan mijn dingus die dat nog even geklaard heeft voor zijn vertrek. :}
De vooruitzichten voor zondag zijn uitstekend (20 graden !!), dus een goed excuus om a.s. zondag de Soes naast de Honda's uit te laten.
Drakie wil best de rit van afgelopen zondag nog een keer voorrijden.
 
...
Drakie wil best de rit van afgelopen zondag nog een keer voorrijden.
:? Heb ik dat gezegd?? Heb weer een vlaag van verstandsverbijstering gehad zeker. Nou, vooruit: wie willen er zondag mee?
 
Laatst bewerkt:
Jullie hadden er prachtig weer bij :] . Uiteindelijk niet meegegaan, door wijziging in schema's. Komende zondag gaat ook niet lukken :N

Veel plezier weer *O*
 
Gisteren ben ik toch nog een rondje met mijn mannetje wezen :] rijden.
Het was zeker (achteraf gezien) goed motorweer.
Weet nog niet onze plannen voor zondag, maar ik hou dit topic in de gaten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan