supertrapp kent iemand dat merk??

jord-ei

Die hard MF'er
13 sep 2003
424
0
amersfoort
k heb van de week een cbr 600 gekocht en er zat een supertrapp uitlaat onder,
wel een heerlijk geluid :9~ maar is het ook een goed merk???
 
wordt ook veel gebruikt voor Harley - Davidsons , en het schijnt goed materiaal te wezen.
 
Supertrapp ken ik al 20 jaar van de enduro's en als ze nu nog bestaan zullen ze wel goed zijn zeker.

:^

Bestaat al 30 jaar en maakt uitlaten voor HD's, enduro en racers. Verder ook voor auto's en vrachtwagens. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar neem aan dat het een goed merk is als ze al zo lang meedraaien in al die klasses.
 
Had een supertrapp op m'n XR zitten... supergeil geluid. Je hoorde me van een kilometer afstand volgens mij nog en 4 takt 1 pitter klinkt al uber-geil :) Dus als ik reed kwam ik bijna spontaan klaar ;) Eindelijk eens iets moois van Amerikaanse makelij. ;) Als ik een Supertrapp uitlaat onder m'n DR650SE kan zetten zou ik het zo doen. Heb nu nog de originele uitlaat. Als ie stationair draait, klinkt een scheet nog harder. Trek je 'm helemaal open dan is het natuurlijk anders, maar vergeleken met m'n Supertrapp is het niets.
 
super spul heb er 1 onder mijn buell gehad ,daarna toch voor vance & hines gekozen
 
Terug
Bovenaan Onderaan