Surprise motor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Djiesus wat een losers zitten er hier zeg.

Deze is te gek: http://www.saturn.dti.ne.jp/~eastern/pcraft/serow225.htmls

serow225_1.jpg
 
BTW succes ermee Minke. Ik ben zelf eigenlijk wel benieuwd naar het eindresultaat!
 
Ik weet niet of dit topic al genoemd was, maar het lijkt mij dat je daar aan het perfecte adres bent:
home made loopfietsen topic

Eventueel kun je vragen of mensen zo'n fiets kunnen overtrekken of gewoon een foto van opzij, dan zie je goed het silhouette en kun je dat eventueel uitprinten en uitsnijden/knippen uit karton.
Ik denk trouwens dat je met hout een mooier resultaat krijgt dan met karton. Karton wordt al gauw een beetje een knullig gebeuren, zeker als je het ook nog gaat verven.
Succes in ieder geval!
 
:^

Dat topic had ik in een van de eerste reacties ook al aangehaald. Daarna is het topic een beetje een andere kant op gegaan, geloof ik :+
 
Voor die papercraft dingen heb je stalen zenuwen nodig en een hoop geduld. Helaas beschikte ik over geen van beide... -O- :')

En voor de mensen die over een houten fiets beginnen, denk dat in de suprise iets verstopt wordt en een houten fiets is dan niet echt handig. In plaats van pakpapier, houtzaagsel over de vloer om dat ding maar open te krijgen. :X



Oja, wat een huilies hier... :+ ;)
 
_O- _O- _O-
arm meisje..

misschien kan dit topic wel gebruikt worden om te tonen aan nieuw geregistreerde leden

"bezint eer ge begint" :')
 
Okee, misschien heeft iedereen gelijk, ik loop zelf ook altijd te zeuren tegen mensen die over 'de zoekfunctie' beginnen te miepen. Dit is eigenlijk net zoiets, anders, maar wel vergelijkbaar. Ik neem alles terug, mits de dame in kwestie zich de komende dagen nog vertoont en de moeite neemt om te reageren. Doet ze dat niet, dan had ik gewoon gelijk.

Ontopic: Ik kan haar helaas verder niet helpen ;)
 
Okee, misschien heeft iedereen gelijk, ik loop zelf ook altijd te zeuren tegen mensen die over 'de zoekfunctie' beginnen te miepen. Dit is eigenlijk net zoiets, anders, maar wel vergelijkbaar. Ik neem alles terug, mits de dame in kwestie zich de komende dagen nog vertoont en de moeite neemt om te reageren. Doet ze dat niet, dan had ik gewoon gelijk.

Ontopic: Ik kan haar helaas verder niet helpen ;)
Eens!

ik heb overigens een grapje gemaakt, maar ook geholpen...dus we staan quitte :+

maar ik vrees wat we Minke niet weer zien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan