Surprise motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

minke123

Rookie
3 nov 2009
3
0
Oostelbeers
Hallo Allemaal!
Ik heb een vraagje.. Ik wil voor mijn schoonvader voor surprise zo'n kinder/houten loopmotor maken, alleen dan van karton. Nu heb ik al enkele foto's gezien waar ze in hout waren gemaakt. Ik vraag me dus af hoe ik aan de tekeningen kom, om deze in karton te maken, zodat ik origineel surprise cadeau heb!
Als jij de modellen hebt, mag je ze altijd mailen naar: minke.scheepens@live.nl
Bedankt alvast!
xx Gr. Minke
 
Hallo Allemaal!
Ik heb een vraagje.. Ik wil voor mijn schoonvader voor surprise zo'n kinder/houten loopmotor maken, alleen dan van karton. Nu heb ik al enkele foto's gezien waar ze in hout waren gemaakt. Ik vraag me dus af hoe ik aan de tekeningen kom, om deze in karton te maken, zodat ik origineel surprise cadeau heb!
Als jij de modellen hebt, mag je ze altijd mailen naar: minke.scheepens@live.nl
Bedankt alvast!
xx Gr. Minke

xx terug :P
 
Hier ook nog maar even mijn frustratiepost dan :+

Goed, daar gaan we weer:
1. Je meldt je aan op dit forum alleen maar hiervoor ?!?!
2. Je hebt niet eens de moeite gedaan je voor te stellen
3. Heb je zelf wel moeite gedaan door te zoeken op Internet?
4. ... n.v.t. ...

Misschien sparen ze je omdat je een vrouw bent ;) Maar ik geef je weinig hoop.

Oh ja, en dan vergeet ik:
5. Je dropt hier je e-mail adres en waarschijnlijk kom je hier verder nooit weer, nog gemakzuchtiger.
 
Laatst bewerkt:
@ evkieft: Als er hier alleen maar vragen gesteld mogen worden nadat je een hoop "bagger" gepost hebt dan kan méér dan de helft van de gebruikeres hier wel inpakken. Beetje flauwe opmerkingen van je om iemand die zich nét geregistreerd heeft op deze manier af te "katten". Lees je eigen ondertitel ..... en ga een stuk rijden, ofzo :+

@ TS: home made loopfietsen topic

In dat topic zijn al meerdere mensen op zoek baar die tekeningen geloof ik, en het lijkt erop dat die "Wessie" ze ook heeft (gezien de dingen die 'ie gemaakt heeft).
 
Laatst bewerkt:
@ evkieft: Als er hier alleen maar vragen gesteld mogen worden nadat je een hoop "bagger" gepost hebt dan kan méér dan de helft van de gebruikeres hier wel inpakken. Beetje flauwe opmerkingen van je om iemand die zich nét geregistreerd heeft op deze manier af te "katten". Lees je eigen ondertitel ..... en ga een stuk rijden, ofzo :+

@ TS: home made loopfietsen topic

In dat topic zijn al meerdere mensen op zoek baar die tekeningen geloof ik, en het lijkt erop dat die "Wessie" ze ook heeft (gezien de dingen die 'ie gemaakt heeft).
True, maar ik erger me soms een klein beetje aan het gemakzucht van sommige mensen. Hee, een motor-forum, ik post wel een berichie met e-mail adres en zie wel wat er komt.

Ik ben ook niet zo'n fan van iemand gelijk afbranden, maar ik erger me wel aan dit soort gemakzucht. Ook nog eens dubbel posten e.d., irritant gewoon.
 
True, maar ik erger me soms een klein beetje aan het gemakzucht van sommige mensen. Hee, een motor-forum, ik post wel een berichie met e-mail adres en zie wel wat er komt.

Ik ben ook niet zo'n fan van iemand gelijk afbranden, maar ik erger me wel aan dit soort gemakzucht. Ook nog eens dubbel posten e.d., irritant gewoon.

Ik snap het, maar zo is de weg van de meeste gebruikers. We staan erg hoog op de google lijsten.

Heeft iemand haar al op weg kunnen helpen?
 
hoe meer zielen hier hoe meer vreugt iedereen is toch welkom op dit mooie ,interessante informatie forum :} :} :} :} :}
 
ik denk dat je met een foto van jezelf al heel wat bereikt op dit forum! Nouja, dat ligt er wel een beetje aan natuurlijk :+
 
Zeggen dat zij lui is, maar zelf niet eens de moeite nemen iemand op te zoeken bij google/wieowie/enz...

..ze heeft volgens google hyves. 8-)


-XX- terug, Ollie












:') Maar iig ff de link bekijken van Wimmel en dan komt alles goed.
 
(verwijderd ivm spijt)
 
Laatst bewerkt:
tadaaaa

[http://nl.netlogstatic.com/p/oo/002/185/2185470.jpg (afbeelding)]

Grappig is wel wat ze op d'r netlogpagina (http://nl.netlog.com/minkescheepens ) deze geboortedatum opgeeft: 29/08/1992 terwijl hier in d'r profiel Geboortedatum:woensdag 29 augustus 1990 staat. En dook opmerkelijk dat ze het over d'r schoonvader heeft terwijl op d'r netlogpagina "Liefdesstatus: almost there..." staat.


Oh en ik zie dat het altijd Lente is in d'r ogen :+


edit: d'r is ook een facabook: http://www.facebook.com/profile.php?id=1524317113

goeie netpresence hoor, deze mevrouw.


dat ziet er nog wel neukbaar uit.

maar waarom, waarom in hemelsnaam nemen vrouwen een kort pittig vlot trendy kapsel |( |( |( |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan