suz GSX-F naar streetfighter...To the Max!

Zadel moest toch al opnieuw bekleed worden en gevormd om aan te passen op de vorm van de tank
 
Hij leek ter plaatse helemaal niet zo lang eigenlijk, zal volgende keer eens kijken, en een duoseat cover regelen.

mocht ik de punt tegen de tank aan willen hebben dan moet ik het zadel wel heel drastisch vermaken, en ik weet zo 1,2,3 niet iemand die dat kan.
 
Kont is zeker te lang,wat meestal gebeurd is dat het zadeltje wat korter word gemaakt en dat de kont zo een eind naar voren kan.Zadel zal opnieuw bekleed moeten worden. O-)
nou deze kont stamt gewoon nog af van het langekontentijdperk, dat nog niet zo lang zijn einde heeft bereikt. Die verhoudingen op de racer zijn compleet anders. 5 jaar geleden had ik gezegd doen! nu zeg ik eerlijkheidshalve, tik gewoon lekker een andere kont op de kop, en je gaat er geen spijt van hebben.
zo'n zadeltje dat niet in verhouding is met de kont lijkt ook nergens naar, toch?

Gr
 
Ik kijk wel wat het doet, uit eindelijk is het mijn motor en zo'n brute kont vind ik wel wat hebben.

We shall see, wel allemaal bedankt voor de tips!
 
Ik kijk wel wat het doet, uit eindelijk is het mijn motor en zo'n brute kont vind ik wel wat hebben.

We shall see, wel allemaal bedankt voor de tips!
zo is het maar net! les goûts et les couleurs ne se discuttent pas!
 
Hoi OMA!!!

Weer terug van weggeweest helaas door veel drukte met carnaval 5 optochten, 5 dage zuipe oh wat erg! En helaas wat ziek geweest maaaaar we zijn weer terug. Heb nog wat kleine dingetjes gedaan maar omdat mn lasser het ook druk heeft, is er niks meer aan het subframe gedaan behalve wat steuntjes gemaakt die er nog op moeten.
Ondertussen we veel aan het passen en meten geweest met wat onderdelen. Zoals het bepalen van de remschakel set met rempomp. Kappen passen en lijnen bepalen.

Toen gezorg dat als we gaan lassen we vollebak op standje turbo kunnen!

Dit is er gebeurd:

Achterbrug eruit voor t lassen
Plaat voor rearset bepaalt
Heel de voorkant er weer af alvast voor spuiter
Conclusie genomen dat we toch maar gaan polyestere

Dit moet er zoal nog gebeuren:

Subframe verstevigen, geboge pijp er nog in
Rearset plaatsen
Schakelstang fabrieke

Dan past de kont en hoeven we nietmeer te lassen, dan gaan we de tank aanpassen op het zadel en de zeikappen verlengen. Als dat klaar is gaan we naar de spuiter:)

Al met al baal ik ervan dat ik er niet veel aan heb kunnen werken en ga ik mijn deadline niet meer halen :( het was namelijk de bedoeling om met deze fiets naar de bsb in engeland te rijden, namelijk Brands Hatch.

We gaan het dus niet overhaasten maar gewoon goed doen :) dus als er iemand tips heb met de komende werkzaamheden, ze zijn allemaal welkom!
 
Optyfe oma! I'm back!

Lag er ff uit, was het helemaal beu maar we zijn back in buisness! Heb nieuwe beugels gemaakt en die nu vast gehecht. Kap zit er nu mooi op, zsm accubak erin pasmaken en tevens zadel steunen maken, oplossing voor slot van het buddy kapje is er ook al en last but zeker niet least: mn voetsteunen kunnen er ook op gebakke worden!

Bots!

C629316A-1BE9-476F-BD41-1B155671E30A-17781-00001A3E5179430E_zpsbaeb199d.jpg
 
nou slotje ook gemaakt, accu gepast, de oude gaat niet werken dus opzoek naar een andere..

er zat een 11 ah Yuasa in en ik heb een 11 ah gel accu opgezocht van yuasa en die is wel wat kleiner gelukkig, en ik kan hem kantelen, heeft iemand van jullie nog een tip voor een ander goed merk, miss wat goedkoper?
 
nou slotje ook gemaakt, accu gepast, de oude gaat niet werken dus opzoek naar een andere..

er zat een 11 ah Yuasa in en ik heb een 11 ah gel accu opgezocht van yuasa en die is wel wat kleiner gelukkig, en ik kan hem kantelen, heeft iemand van jullie nog een tip voor een ander goed merk, miss wat goedkoper?

Yuassa XB9BS, is een stuk kleiner en meer dan zwaar genoeg.
 
Oeh volgens mij heb ik er zo eentje zojuist gekocht. Kon natuurlijk niet wachten en ben na het werk naar Delta-Accu's in Bergen op Zoom gereden en die hebben eigen merk accu's die heel erg op de yuasa lijken haha, nu een mooi compact lichter accutje gekocht van 65 euries, heb er wel vertrouwen in, nu nog accubak maken!
 
Ik heb de YTX9BS, volgens mij is de accu die jij zegt nog steeds een conventionele accu, dat gaat in dit plaatje niet want hij word gekanteld.
 
Die YTX9BS is al een kleinere, moet nu nog een bakkei maken en dan wil ik de bedrading op orde gaan maken of eerst af laten lassen en dan weer eens een keertje starten :] *O*
 
Vandaag de accu een mooi plekje gegeven en de buddyseat cover gemaakt. nu alles laten tig lassen en hoppa!
 
haha helaas, geen pics gemaakt vandaag. tis toch alleen maar recht toe rechtaan qua beugels. moet nu nog de bedrading op zn plek leggen, en zelfs als electricien zijnde heb ik daar geen zin in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan