Suzuha TR1

_O- Bescheidenheid siert de mens! _O-
Zeker gelul,als jij het al aandurft om op deze plaatsen de flex in een standaard frame te zetten en alles weer in elkaar last dan hoor jij ook bij de groten. :Y

Vergeet je niet dat het frame weer opnieuw gekeurt moet worden na deze metarmorfose!!!!!!!!Dit mag zomaar niet,levensgevaarlijk! :+ _O-

Heb er het volste vertrouwen in dat dit goed komt en er zitten hier altijd wel wat laskloojoos die je kunnen helpen met dit avontuur.Alles komt goed........ :+


Wat moet ik nou nog zeggen..................... 8-) , dank je wel!
 
Ok, foto`s!

Eerst dus in een paar stukken waar het frame recht is wat tape aangebracht en daar de vorm (waar de buizen later weer aan elkaar ge`bout` worden) op getekend.
Om een rechte lijn te maken over de ronding van de pijp heb ik even een stuk uit een oude lijmkoker gezaagd en die platgedrukt om af te tekenen, excuus voor de foto :X

full


Eerst wilde ik de dremel gebruiken,
full


maar dat schiet niet op, dus maar gauw m`n 1mm schijven op de flex gezet.
Even schuin gehangen om bij de onderkant te kunnen...........

full


En dan krijg je dit, ik zag door de stangen het frame niet meer ;( ;( ;( ;( ..... })
full


MAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR, laat ik toch net nog een paar mooie stukken chroommolybdeen hebben liggen die gewoon exact in de 28mm passen *O* *O* *O*
full


En als voorlopig resultaat.............................hij past er perfect tussen :9~ _O- _O- _O-

full
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe je verder gaat.


Ik ook!

Denk dat het eerste waar ik op moet letten is, dat het blok erin én eruit kán, moet me niet gaan vergissen door de boel te snel te gaan lassen............

Wat ook belangrijk is, is de positie van de tandwielas t.o.v. de brugas, en waar ik echt een tijdje over na moet denken is: als de linker motor-deksel erop zit, loopt de buis die nu tijdelijk weg is, daar tegenaan, het frame zou daar een mm of 12-15 naar buiten moeten.
Rechts ziet het blok er heel anders uit, en is er niks aan het handje...................
 
Wat een heerlijk topic dit!

Die laatste foto met het blok in het frame, alsof een set dubbel D jopen in een net te klein behaatje zitten geperst. :9

En je had naar mijn mening echt wel tussen de Streetfighters gekund hoor, niet zo bescheiden!

:W
 
Wat een heerlijk topic dit!

Die laatste foto met het blok in het frame, alsof een set dubbel D jopen in een net te klein behaatje zitten geperst. :9

En je had naar mijn mening echt wel tussen de Streetfighters gekund hoor, niet zo bescheiden!

:W

Haha, dubbel D................god ,ik mag wel uitkijken dat ik niet ga bouwen waar ik `s nachts over droom :$
 
Denk dat ik toch maar even vraag of ik naar de streetfighters mag.......

Hoe doe ik dat eigenlijk :?
 
Aha eindelijk in de goede hoek ;)

Mooie vorderingen.
Maar ben je nou niet bang dat het frame slap wordt?

:N , het motorblok is dragend, als je het standaard frame van de TR1/XV920 ziet.......dan wordt het alleen maar stukken sterker dan origineel :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan