Suzuha TR1

Bij Reaal,enkel WA.
Een vergelijkingssite kan nog wel wat voordeel opleveren,ze had een scooter voor €18/maand verzekerd,en een schakelbrommer is altijd wat duurder.
 
Hoe kan dat nou joh, bij Reaal op een vergelijkingsite kwam ik op de voordeligste incl diefstal op €37.40 p. mnd en Reaal stond daar een paar plekken onder voor €186.40.....PER MAAND!!!!
 
Ik weet niet in welk postcode gebied je woont,weet ook niet hoeveel invloed dat op de premie heeft.
Ik was zelf ook verbaasd dat de verzekering zo goedkoop was,was eerst bij Inshared voor €18 voor een scooter.Switchen naar een schakelbrommer ging ie naar €24,daarom maar even gekeken op een vergelijkingssite.
De verzekering bij Reaal heet trouwens E-polis.
 
Gaaf dat de honda eindelijk de weg op mag.... *O* (stukje jeugdsentiment :$ )

Ik weet dat ik mijn motoren via Roel en Hennie van maarseveen had verzekerd en mijn pa ook zijn klassieke brommers.
Alleen Roel en Hennie zijn ermee gestopt, dit alles is onlangs overgenomen door Vetera.nl
Ik heb even gekeken maar online kan ik geen prijzen zien maar misschien loont het om een offerte op te vragen?
 
Gaaf dat de honda eindelijk de weg op mag.... *O* (stukje jeugdsentiment :$ )

Ik weet dat ik mijn motoren via Roel en Hennie van maarseveen had verzekerd en mijn pa ook zijn klassieke brommers.
Alleen Roel en Hennie zijn ermee gestopt, dit alles is onlangs overgenomen door Vetera.nl
Ik heb even gekeken maar online kan ik geen prijzen zien maar misschien loont het om een offerte op te vragen?


Die heb ik al gevraagd,(werken dus nog wel :? ) , maar daar moet de arme jongen ineens minimaal 20 jaar oud zijn :(

Ik kan die Vetera nog wel eens proberen...maar ben bang dat dezelfde mensen erachter zitten :?
 
Uit het foldertje wat ik toegezonden heb gekregen, begrijp ik eruit dat Roel nog beetje achter de schermen meewerkt.

Mag je zoon er niet op rijden als hij op jouw naam verzekerd is? Net zoals bij de auto bijvoorbeeld?

Ik ben geen verzekeringsexpert dus neem aub niks 100% van mij aan.... :z

Ik heb een verzamelpolis waarin expliciet vermeld staat dat alleen IK mag rijden op de motoren uit de polis.
 
Laatst bewerkt:
Ah, vandaar en zijn vrouw ook, want die gaf het negatieve antwoord..


Er staat specifiek vermeldt dat de brommer alleen verzekert is in geval de verzekerde bestuurder erop rijdt, ik heb het geprobeerd en gevraagd , maar de verzekeringen zijn niet meer zo ........makkelijk als vroeger :N
 
Laatst bewerkt:
Het is een doodgewone WA & opzittenden geworden en die was echt overal vanaf €27,00 per maand .....maar niet bij Elaska.....nu voor €84.00..........per JAAR!!!!!!!!!
 
Overstappen loont! :+
Beetje zoeken kan geen kwaad geloof ik,is snel verdiend Wynand *D
 
Overstappen loont! :+
Beetje zoeken kan geen kwaad geloof ik,is snel verdiend Wynand *D

Zeker weten, maar dit zijn toch ongelooflijke verschillen :? , en de verzekering loopt bij Unigarant (ANWB) waar ik online €27.50 p/mnd moest betalen....via E-polis was dat....
 
Mijn Oma is allang dood vieze nepperd, ga weg
full


Geen groot nieuws Mannen, kwam bij stom toeval mijn topic tegen, dus dan ook maar een update`tje

Inmiddels is mijn andere/eerste project de deur aan het uit `druppelen`.........blok is vorige week opgehaald en de voorvork was meteen al weg...... tank/zit/subframe/frame/BT1100 achtervelg en ook de mooie loodaccu van het mooie merk Oddysey PC680 staat allemaal op Marktplaats, maar het schiet voor geen meter op eigenlijk....niemand wil hem hebben, smaken verschillen _O- , was toch een mooie motor :?
full


Maar goed......er ontstaat langzaam weer wat ruimte in de schuur om in ieder geval het zwaar roestende blank ijzeren frame wat nu zielig onder een afdakje staat weer eens binnen te zetten..... we houden de moed erin!

Technische vraag...onder de krukas is bij het enige blok wat ik nu nog heb.....(misschien heb ik het hier al eens gemeld :? ) een paar stukjes alu weggeslagen.....van zo`n 4-6 cm2 groot. Normaal zit er onder de kruk in de carters al een opening van een paar cm2...weet iemand of het olieniveau normaal gesproken tot aan de krukwangen of daar voorbij staat? Of zelfs hoger? Dan maakt het mijns inziens helemaal niks uit....toch :?

Schiet er maar op :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn Oma is allang dood vieze nepperd, ga weg [afbeelding]

Geen groot nieuws Mannen, kwam bij stom toeval mijn topic tegen, dus dan ook maar een update`tje

Inmiddels is mijn andere/eerste project de deur aan het uit `druppelen`.........blok is vorige week opgehaald en de voorvork was meteen al weg...... tank/zit/subframe/frame/BT1100 achtervelg en ook de mooie loodaccu van het mooie merk Oddysey PC680 staat allemaal op Marktplaats, maar het schiet voor geen meter op eigenlijk....niemand wil hem hebben, smaken verschillen _O- , was toch een mooie motor :? [afbeelding]

Maar goed......er ontstaat langzaam weer wat ruimte in de schuur om in ieder geval het zwaar roestende blank ijzeren frame wat nu zielig onder een afdakje staat weer eens binnen te zetten..... we houden de moed erin!

Technische vraag...onder de krukas is bij het enige blok wat ik nu nog heb.....(misschien heb ik het hier al eens gemeld :? ) een paar stukjes alu weggeslagen.....van zo`n 4-6 cm2 groot. Normaal zit er onder de kruk in de carters al een opening van een paar cm2...weet iemand of het olieniveau normaal gesproken tot aan de krukwangen of daar voorbij staat? Of zelfs hoger? Dan maakt het mijns inziens helemaal niks uit....toch :?

Schiet er maar op :P

Ik zeg foto's! En misschien een goede reden om ook eenslangs Leo te hobbelen.
Als je een goede dag hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan