Suzuka 8 hours 31 juli 2016

Sorry, maar wat heeft Diederick de Vries weinig kennis van zaken of hij is erg slecht voorbereid.
Niet weten dat Wilairot niet meedoet vanwege blessure tijdens training;
Niet weten dat de superstocks met een rood kenmerk weergegeven worden;
Vertellen dat WSBK lange zomerstop heeft en dat de eerst volgende race in Misano is;
Hij weet helemaal niks van de plannen over een nieuwe opzet van het kampioenschap;
Zelfs bij de highlights nog dingen verkeerd zeggen;
En als Veneman iets zegt, reageert ie verbaasd met: Oke?


Zeker na de eerste uren Frank Weeink te hebben gehoord (die zich dit weekend ook bezig houdt met MX, Formule 3 en Indycar) vind ik dit echt te slecht voor een vaste motorsportcommentator van Eurosport).

Ik hou op.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar wat heeft Diederick de Vries weinig kennis van zaken of hij is erg slecht voorbereid.
Niet weten dat Wilairot niet meedoet vanwege blessure tijdens training;
Niet weten dat de superstocks met een rood kenmerk weergegeven worden;
Vertellen dat WSBK lange zomerstop heeft en dat de eerst volgende race in Misano is;
Hij weet helemaal niks van de plannen over een nieuwe opzet van het kampioenschap;
Zelfs bij de highlights nog dingen verkeerd zeggen;
En als Veneman iets zegt, reageert ie verbaasd met: Oke?
Commentaar is zowel bij moto gp wsbk en helemaal met de TT echt erg slecht en beneden alle niveaus.
Kijk maar eens naar de BBC daar maken ze een saaie race nog spannend.........


Zeker na de eerste uren Frank Weeink te hebben gehoord (die zich dit weekend ook bezig houdt met MX, Formule 3 en Indycar) vind ik dit echt te slecht voor een vaste motorsportcommentator van Eurosport).

Ik hou op.
 
Omg, de bejaarde Honda krijgt nu echt klappen. Ik hoop dat ze bij Honda flik de pest in hebben.
 
Het is stil hier, bummer zeg. Volgend jaar nieuwe kansen op een ander merk, als vdM daarvoor gevraagd wordt.
 
Zou Lowes nog gaan rijden? Dan zie ik een overwinning van Kawa er nog wel in zitten :P
 
na 100 jaar goed tv signaal: kom vanmorgen om half 5 thuis ren naar de tv. ** eurosport 2 niet in het pakket!!

hoe is de stand nu??
 
Vd Mark weet in ieder geval dat z'n nieuwe motor het hier prima doet. *D

Verder best een saaie race. Ik zit nu zo sinds 9 uur te kijken en er gebeurd vrij weinig.

Ik kijk overigens een Britse Eurosport 2 stream. Geen last van dat dooie Nederlandse commentaar.v *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan