Suzuki´s gestolen - GSX-R1000 en GSX-R600

chrisworp

Rookie
17 jun 2007
17
0
Amsterdam
Vannacht zijn mijn twee motoren gestolen uit mijn garage in Amsterdam ;( :(
Die gasten zijn de garage ingekomen, onze auto verplaatst, de motoren vervolgens weggerold mbv van een trolley die nog in de garage staat en waarschijnlijk een bus ingetild. Vermoedelijk zijn ze heel gericht op deze motoren afgekomen.
Ik plaats dit bericht in de hoop dat iemand deze motoren herkent wanneer ze ergens te koop aangeboden worden, hieronder staan de gegevens:

Suzuki GSX-R 1000, 2003, zwart-blauw-wit met Yoshimura uitlaat, kenteken MH-VN-74, identificatie nummer JS1BZ111100103071

Suzuki GSX-R 600, 1997, blauw-wit-oranje met oranje velgen en Laser uitlaat, MY-46-GP, identificatie nummer JS1AD111100101874

Ik heb een foto's van beide motoren bijgevoegd. Als iemand deze motoren ziet of tegenkomt, laat het ons ajb weten. We zijn er behoorlijk kapot van....
Mijn telefoonnr is 06-536 26 587 en email: chrisworp@hotmail.com.

Alvast bedankt,

Chris
 
gvd man.
sterkte ermee, het lijkt me een drama

Ik heb je foto's van je advertentie op marktplaats even opgezocht:
z.d9a1412807f0c0be6eaeea096c6a98d9.jpg


z.cab10e814e7e43e5951cf282b83ab9f4.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zijn die velgen nog steeds zo rood? Is dat standaard of niet? Moet wel erg opvallen iig.
 
Dat is klote zeg. -O-
Je motor is ook echt nergens veilig. '(

Succes met de afhandeling.
 
Tyfus lijers!!!

Ik hou me ogen open voor je hier in osdorp, ,veel hangjongere hier die op zo'n ding rijdt.

Waar precies in amsterdam stonden ze?
 
Laatst bewerkt:
jezus, that sucks man.

Ik weet hoe het voelt.
Mijn Z1000 uit 77 hebben ze een paar jaar geleden in de fik gestoken.
Ratten zijn het die niet van andermans spullen kunnen afblijven.
Gewoon geen respect :(

Veel Sterkte
full
 
Bedankt voor alle reacties, is inderdaad echt zwaar klote. Politie neemt het trouwens wel erg serieus. Vanochtend zijn ze voor sporenonderzoek geweest.... Hopelijk komt er wat uit....

Het is trouwens op het Borneo-eiland in Amsterdam gebeurt...

Bedankt voor het rondkijken, als je ze ziet, trap ze dan maar van die fietsen af!!
 
gatver alle 2 dan nog en je auto zo ffkes zorgvuldig verplaatst ?

kijk dit is nu eens een geval waar ik ook echt geen greintje respect meer heb voor de boeven, criminaliteit van de hoogste plank gewoonweg :(
 
Bolski: nog bedankt voor het plaatsen van de foto's....

Ik ben WA+ verzekerd dus als het goed is wordt er wel uitgekeerd, maar je schijnt een eigen risico te hebben en de dagwaarde wordt natuurlijk altijd te laag ingezet, dus ik verwacht er wel een paar duizend euro bij in te schieten....

gatver alle 2 dan nog en je auto zo ffkes zorgvuldig verplaatst ?~
Sterker nog - uit de auto hebben ze een soort trolley gepakt waar ze de motoren een voor een mee vervoerd hebben - ze stonden nl met schijfsloten vast. Dus da's nog het mooiste: gewoon met behulp van mn eigen spullen hebben ze de fietsen gejat....
 
Sterker nog - uit de auto hebben ze een soort trolley gepakt waar ze de motoren een voor een mee vervoerd hebben - ze stonden nl met schijfsloten vast. Dus da's nog het mooiste: gewoon met behulp van mn eigen spullen hebben ze de fietsen gejat....
Learning it the hard way.
Klote voor je. Ik woon in de buurt en zal me ogen open houden, maar dit lijkt niet het werk van gelegenheidsdieven.

Welkom op MF trouwens. Wellicht kom je hier nog wel wat leuke Mokumers tegen om samen mee te rijden op je nieuwe motor(en).
 
Laatst bewerkt:
Als je in osdorp woont, ben ik errug benieuwd hoe jij je fiets beveiligd.

Is al me tweede fiets, eerste was ook gejat hier.

Maar nu is ie beveiligd met sloten en een 9** die klaar staat.
Ze mogen komen die tyfus flikkers, heb wel zien om eentje hard aan te pakken voordat ik politie belt }).

Waarom ook slechte ervaring(en) met osdorp?
 
Is al me tweede fiets, eerste was ook gejat hier.

Maar nu is ie beveiligd met sloten en een 9** die klaar staat.
Ze mogen komen die tyfus flikkers, heb wel zien om eentje hard aan te pakken voordat ik politie belt }).

Waarom ook slechte ervaring(en) met osdorp?
een 911 om er snel achteraan te gaan O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan