Suzuki 200 SE 2002

janthai1940

Rookie
5 dec 2005
15
0
Chiangmai Thailand
Hallo, Ik heb deze motor geimporteerd uit Japan naar Thailand. Mijn vrouw gaat hier mee off road ....fijne motor. Heeft iemand ook zo een machine laat eens wat horen over je ervaringen.

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/287879/d5078aedf511343d0cf9f22a1eee4d34 (suzuki 200 SE 2002.jpg)​
 
20031_0_1_2_dr%20200%20se_Image%20by%20Suzuki.%20Published%20with%20permission..jpg


Kijkt wat makkelijker ;)
 
Janthai: ik weet ook nog niet zo erg lang en nog niet met alle trucs hoe je ieder soort linkjes verwerkt, maar 2 belangrijke zijn, op IEDER forum waar ook ter wereld en ook in de meeste chats:

(vervang de haakjes hieronder door VIERKANTE [] haken)

(url)link(/url)

(img)link-naar-pagina-waarin-het-plaatje-zit(/img)
 
Hier rijden we gewoon zonder nummer/kenteken,je kan wel een kenteken krijgen maar dan moet je invoerrechten betalen en daar heeft niemand hier zin in. De import gaat in delen zodat e.a. als onderdelen in Thailand komt. In elkaar zetten en rijden maar. Er is nu een XR onderweg ,zal eind van de week wel hier zijn ....hoop ik !!!!!!!
 
Ja, avonturen beleef je hier altijd wel met off road. Wij ( mijn vrouw thaise en ik )gan 1x per maand moet een min of meer vast groepje thaise mensen de bergen in. Je kan absoluut niet alleen of met z.n tweeen gaan.Als je eraf valt of kapot komt te staan dan heb je hier een een behoorlijk probleem. Er is dus niemand die je even kan helpen.Als echt ver gaat dan gaan de bergbewoners voor je op de loop.Rivieren oversteken is ook altijd een belevenis,te diep?? dan dragen we de motoren toch gewoon over ! Voetpaden is ook en avontuur ,omgevallen bomen enz. De regentijd is zo ongeveer voorbij dan wordt het allemaal een beetje makkelijker voor mij. Ik kan die thai absoluut niet bijhouden maar dat is voor hun geen probleem. Ze moeten mij zo af en toe even oprapen :] :] Mijn vrouw doet het een stuk beter. Maar die is ook een paar jaar jonger.Ik kan nog wel een poosje doorgaan .......maar dat doe ik maar niet. Gr. Jan
 
Terug
Bovenaan Onderaan