Suzuki 250cc verzameling Deel 2

Ik had de indruk dat je hebt staan te genieten tijdens de werkzaamheden aan je dempers ........ :9:9:9:Y

Heb je al gelegenheid gehad om hem te starten met de nieuwe dempers Erik ?
Ja had hem vorige week even laten lopen op deze dempers. Maar toen zaten ze nog niet goed vast.
Nu is het te slecht weer om de RG ff buiten te zetten.
Komt volgende week wel
 
20190317_162350.jpg
 
Wat ik mij afvraag is of (indien zelfde configuratie) ze allemaal hetzelfde rijden?

Marco
 
_O- Ja dat is gewoon afzien met zoveel motoren......
En ik weet hoe het is,ik had er 8 staan en werd gek van al de dingetjes die ik eerst moet nalopen
om eens te kunnen rijden,dan was er weer iets wat lekte,verstopt zat,remklauw die vast zat,lege accu,s noem maar op.
dat was een reden om alles te verkopen op 1 na.
 
Heb er nu 5. Zowaar recentelijk eentje verkocht. Nu nog een nieuw baasje zoeken voor mijn oude MV. Dan hoop ik ooit nog een NC30 erbij te krijgen. En dan vind ik het prima. Maar om terug on-topic te gaan, de verzameling van Erik blijft heel bijzonder :Y
 
Heb er nu 5. Zowaar recentelijk eentje verkocht. Nu nog een nieuw baasje zoeken voor mijn oude MV. Dan hoop ik ooit nog een NC30 erbij te krijgen. En dan vind ik het prima. Maar om terug on-topic te gaan, de verzameling van Erik blijft heel bijzonder :Y

Ago bellen ??
 
_O-

Die brompot weigerde blue_eyes een handtekening en foto op de Bikers’ Classics.
Is altijd al een naar mannetje geweest en heeft ook niet veel fans en net zo,n kwal als Roberts,je kan beter Rossi hebben,is altijd aardig tegen zijn fans.
 
Is altijd al een naar mannetje geweest en heeft ook niet veel fans en net zo,n kwal als Roberts,je kan beter Rossi hebben,is altijd aardig tegen zijn fans.

:Y Even later kwam Didier de Radiguès en hij was relaxed en nam alle tijd. Ook Kevin nam vorig jaar op Zolder alle tijd voor ons :t

Rossi nooit ontmoet. Misschien ooit als hij naar Spa komt, na zijn race loopbaan.
 
:Y Even later kwam Didier de Radiguès en hij was relaxed en nam alle tijd. Ook Kevin nam vorig jaar op Zolder alle tijd voor ons :t

Rossi nooit ontmoet. Misschien ooit als hij naar Spa komt, na zijn race loopbaan.

Ja man, met Kevin was mooi, wat een relaxte gast.
En Ago toch maar bellen; dat ie deze unieke MV nog niet voor een ton krijgt :+
 
Ja Kevin is ook 1 van de sympathiekere coureurs,

Ja vorig jaar ook gemerkt: Hij was daar te gast bij de IDM. Ik was nog net op tijd voor de persconferentie, dacht zal wel vol zitten. We zaten er met nog geen 10 man. Hij nam uitgebreid de tijd. En later nog tegen gekomen en allebei met hem op de foto. En weer later signeer sessie. Iedereen met standaard petjes en kaartjes. Kwam ik zei de gek met mijn karretje met RGV tank en nog een replica helm. Aan zijn gezicht te zien vond hij het ook mooi. En voor ons iets om niet te vergeten en nog een blijvende herinnering ook :t

En daarom ontmoet ik die mannen liever tijdens dit soort evenementen in plaats van tijdens de MotoGP. Honderden euro's betalen voor een paddock kaartje, uren wachten en elkaar verdringen om een glimp van je idool op te vangen. Niet mijn ding.
 
Tering, het zweet breekt me weer uit als ik er aan denk toen we dat karretje over de loopbrug moesten dragen in mijn motorpak bij plus 30 graden :)

Rins was trouwens ook ook relaxed. Denk dat ie wel verbaasd was dat Kevin nog zo populair is.
 
Tering, het zweet breekt me weer uit als ik er aan denk toen we dat karretje over de loopbrug moesten dragen in mijn motorpak bij plus 30 graden :)

Rins was trouwens ook ook relaxed. Denk dat ie wel verbaasd was dat Kevin nog zo populair is.

_O- Ja man die loopbrug had ik al verdrongen. Op de heenweg alleen overheen getild. En Rins was ook super relaxed ja. Was ook niet lang na zijn mooie race op Assen :t
 
Suzuki heeft over het algemeen de meest sympathieke rijders gehad van alle teams,oa Sheene,Steve Parrish,Mamola,Lucchinelli.Hartog,
Middelburg,Graeme Crosby en Niall Mackenzie.
 
Een stuk minder bekend dan zijn zoon maar toch ook flink populair toen Graziano Rossi.
We hebben het alleen over de echte mannen ,de 500cc of meer club:Y
Van de mindere goden zijn er nog veel meer sympathieke op te noemen,little John is daar zeker geen 1 van,wat een
eikel was en is dat.
Ook leuk,een rijtje gecertificeerde eikels,
Litlle John
Max Biaggi
Marc Marquez
Jorge Lorenzo
Kenny Roberts sr,
Ago
Anton Mang
Freddy Spencer
Eddy Lawson
Wayne Rainey
Doohan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan