Suzuki 250cc verzameling Deel 2

vandaag toerritje van de KJMV
181 probleemloze km op de HB gereden
Carlo had wat foto's gemaakt :9~
190428 162706 DSCF5078 KJMV Voorjaarsrit 2019.jpg
190428 162816 DSCF5081 KJMV Voorjaarsrit 2019.jpg
190428 162850 DSCF5083 KJMV Voorjaarsrit 2019.jpg
 
Gaaf hoor, Erik :t:}:]
Misschien binnnenkort ook eens informeren bij die vereniging om me aan te sluiten.
 
Gaaf hoor, Erik :t:}:]
Misschien binnnenkort ook eens informeren bij die vereniging om me aan te sluiten.
Dank je Peter
Is de moeite waard om eens een ritje mee te doen.
Kan gewoon zonder lid te zijn
Kun je kijken of het wat voor je is.
Nou zijn ze niet ideaal voor een sportieve 2 takt .
Maar ik doe het al jaren en nog nooit stil komen te staan.
Gewoon op de weg naar huis een plaatselijke mistbank maken op de snelweg.
 
Vandaag afscheid genomen van de kleinste uit de verzameling

De GT185 is vertrokken naar de nieuwe eigenaar

Na 14 jaar en net iets meer dan 5000 km

eigenlijk net ingereden dus
WP_20150530_011.jpg
 
Zat nog te denken, lang geleden dat we iets gehoord hebben hier. En ja soms moet je keuzes maken, het is niet anders. En de nieuwe eigenaar is een lucky fucker dat jij de vorige eigenaar was. Een beter onderhouden motor vind je niet zo snel.
 
Maar wel weer een "halve motor ruimte" extra over in de stalling Erik *O* :Y

Hoe is het met de RG waar ik dat "water piefje"" voor had gefreubeld ?

Dat is allemaal goed gelukt
Werkt perfect Hans
Zonder lekkage
Alleen heeft de spuiter meer tijd nodig
Ik had gehoopt er deze maand mee naar woerden te kunnen maar dat gaat jammer genoeg niet lukken.
 
Zat nog te denken, lang geleden dat we iets gehoord hebben hier. En ja soms moet je keuzes maken, het is niet anders. En de nieuwe eigenaar is een lucky fucker dat jij de vorige eigenaar was. Een beter onderhouden motor vind je niet zo snel.

Ja ik hoop het maar
Is wel jammer dat de 185 weg is
Maar ik moet er een aantal verkopen
Kost me zoveel tijd en energie om ze in perfecte staat te houden.
Denk dat ik de RG serie voorlopig bewaar en afscheid ga nemen van de GT modellen.
 
Ja ik hoop het maar
Is wel jammer dat de 185 weg is
Maar ik moet er een aantal verkopen
Kost me zoveel tijd en energie om ze in perfecte staat te houden.
Denk dat ik de RG serie voorlopig bewaar en afscheid ga nemen van de GT modellen.

Weet niet hoe jij het doet. Maar heb er nu sindskort ook een aantal op kenteken en in de verzekering staan. En zie mijn spaarpot kleiner worden. Dus wat dat betreft alleen al begrijp ik het wel. Ik zal ook keuzes moeten gaan maken.
 
Tja het zelfde probleem had ik ook ,heb ze toen op 1 na allemaal verkocht,bij mij stonden ze in een best wel vochtige garage,je zag ze per maand achteruit gaan,
ik dacht dan maar baasjes voor ze zoeken die ze beter kan bijhouden,achteraf wel een beetje spijt gezien de prijsstijgingen van de
laatste jaren,maar als ze alleen maar achteruit gaan worden ze ook niet meer waard van,ik heb ze goed kunnen verkopen,dus prima zo.
 
Ik heb er 4 en dat is wat mij betreft genoeg.

Heb er inmiddels meer. Maar tot voor kort geen van allen op kenteken. En dan eet t geen brood. Maar zodra je ze op kenteken zet, ben je in dit land echt de lul, dankzij onze fijne Roverheid. Snap nu dat een paar jaar geleden iedereen zijn old- en newtimers massaal in de verkoop deed.
 
Ik heb een heleboel geschorste kentekens, kost ~twee tientjes per jaar. En na de zoveelste (weet niet meer precies waar die grens ligt) wordt het gratis. Die grens ben ik al gepasseerd...Mijn rijdende tweetakten staan op een klassieker regeling en met een verzekering van ~5 euro per maand. Is nog wel te doen, toch?
 
Ik heb een heleboel geschorste kentekens, kost ~twee tientjes per jaar. En na de zoveelste (weet niet meer precies waar die grens ligt) wordt het gratis. Die grens ben ik al gepasseerd...Mijn rijdende tweetakten staan op een klassieker regeling en met een verzekering van ~5 euro per maand. Is nog wel te doen, toch?

Ja schorsen moet op een gegeven moment wel. Mjah 2 takten moeten wel af en toe rijden he. En E 60,- per jaar verzekering, dat is echt niks idd :t
Waar heb jij ze verzekerd als ik vragen mag?
 
Ik heb een heleboel geschorste kentekens, kost ~twee tientjes per jaar. En na de zoveelste (weet niet meer precies waar die grens ligt) wordt het gratis. Die grens ben ik al gepasseerd...Mijn rijdende tweetakten staan op een klassieker regeling en met een verzekering van ~5 euro per maand. Is nog wel te doen, toch?

Elke 5e geschorste motor is gratis.. Niet vanaf de 5e...
 
Terug
Bovenaan Onderaan