Suzuki 6-11 "sleeper"

eindverhoudingen vegelijken met andere modellen is nutteloos zonder primaire vertanding en bak-verhoudingen
 
Tandje minder voor is wel lekker, als het niet teveel in de kettingeleider zaagt! Weegt vast ook een stuk minder dan een 1100r als ie klaar is?
 
Snap m helemaal! Voor dezelfde 'go' veel minder gas nodig, pakt lekkerder op.. 6e versnelling komt ook nog eens aan bod enzo. +5 achter op de TL, bevalt super!

Zo'n preload versteller werkt trouwens ook mooi, veel netter dan zo'n C-sleutel!
 
Ik weet niet of je het je bewust bent, maar de 6-versnellingsbak van de GSX-750F past 1 op 1 in het 1100F motorblok.

grtz,

Cees
 
Die pijpjes horen precies klem te zitten toch, om het buigen van de oortjes tegen te gaan? Met je mooie, dikke aluminium platen misschien geen buisjes meer nodig..
 
Met 120 graden en dan richting het frame, dat is toch wel een idee? Misschien een stukje (koper) buis buigen naar de verkrijgbare bochten? Zou zelf de leiding niet tussen de uitlaat door laten lopen, als dat de bewegingsvrijheid beperkt als 1 van de 2 los moeten.
 
Zoet er goed uit.
Tip: Mogelijk kan je spatbord iets lager, naar de band toe voor de lijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan