suzuki 7/11

Hé spike
Ja de buggy heb ik verkocht en toen deze maar opgehaald uit nieuwegein en nu maar kijken wat ik er verder van kan maken ik moet nog een paar spulletjes hebben.
Heb jij toevallig geen mooi setje cnc gefreeste rem en koppelings pompen met vaste vloeistofpotjes erop liggen, jerryt had wel wat liggen maar niet met vaste potjes.
En ik moet nog een hugger hebben.
 
Nope, sorry.
Ben zelf ook nog op zoek voor de Kat.
Hugger ook niet, alleen zo'n plastic flubberding van een 750 en die heb ik zelf nog even nodig.
Komt van de 7/11 die ik nu te koop heb staan...
 
Oké kijk ik even verder. b.t.w ik zag die mooie 7/11 van jou ook weer op MP staan.
Er staat ook iemand op MP met cnc gefreeste pompen ik zit er haast over te denken om die man te bellen.
 
Als je een '91 er blok erin hebt , dan zou het een 1127 moeten zijn .

Hoe krijg jij in hemelsnaam de duo filters erachter . Ik heb zelf een 1100 slabby frame met een 1127 blok , maar duo filters in de normale vorm krijg ik er niet achter :(




zou het een 1052 blokkie zijn :?



Henk
 
Hé Henk
Er zit wel degelijk een 1127 blok in want dat staat op de onderste rand van de cilinders.
Maar kunnen er ook andere carbs opzitten van een bandit of zo.
 
Oké kijk ik even verder. b.t.w ik zag die mooie 7/11 van jou ook weer op MP staan.
Er staat ook iemand op MP met cnc gefreeste pompen ik zit er haast over te denken om die man te bellen.

Denk dat ik weet wie je bedoeld. Maar je moet wel zeker weten dat de pomp 18 mm is, zeker aangezien je 6-zuiger klauwen hebt. Op de standaard (4 zuiger) Nissin's schijnen ze wel te werken...
 
Oké dat is dan weer nuttige info daar kan ik weer verder mee.
Ik ga die man even bellen of mailen vanavond.

B.T.W hoe krijg ik die quote in mijn bericht.
 
Denk dat ik weet wie je bedoeld. Maar je moet wel zeker weten dat de pomp 18 mm is, zeker aangezien je 6-zuiger klauwen hebt. Op de standaard (4 zuiger) Nissin's schijnen ze wel te werken...

Ik heb die man ook gemaild en die had het er over dat de pompen 17 mm waren en dat ze goed werkten op 6- zuiger klauwen.
Hij had ze op een gsx-r gezet en dat werkte goed.
 
Ah, dat zou mooi zijn!
Zijn toch die CNC-sets voor rond de 225 euro?

De set van 225 is volgens mij alleen met rempomp De set van 245 is met losse plastic potjes en de set van 295 is met vaste rem en koppeling potjes.
en zoals ik gelezen heb is de set van 245 ook radiaal alhoewel ik niet weet wat dat inhoud misschien dom maar het is niet anders.
 
Ben gisteren even bij een maat van mij op de zaak geweest en die heeft me het zitje even een paar centimeter breder gemaakt. :)
full
 
Hallo medebouwers

Ik heb een vraag is er onder jullie ook iemand die weet of er ook 12 volt led's van 3 mm te krijgen zijn,want ik wil achter in mijn zitje led lampjes hebben, voor licht en remlicht.
 
Ben vandaag even weer bezig geweest heb even een andere steun voor de tank gemaakt,en een paar stangen voor het zitje, en de achterlichtjes er even op geplakt om te zien of het ook staat. :)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan