suzuki 7/11

Je kan zelf heel eenvoudig led lampen maken door meerdere ledjes aan elkaar te solderen.
Op Conrad.nl kan je ledjes met ingebouwde weerstand kopen zodat je daar niet meer mee zit.
Kost je hooguit 10 euro en dan kan je het maken zoals je wilt.
Alleen voor de achterlichtlens moet je dan wel iets zoeken dat redelijk past.
Komt vast wel goed als ik het zo bekijk!
 
Hé pa,
Ben het eigenlijk toch wel eens met het kritiek!
Gewoon gaan voor die led lampjes, staat wel stoer denk ik.

Je dochter...
 
Hé pa,
Ben het eigenlijk toch wel eens met het kritiek!
Gewoon gaan voor die led lampjes, staat wel stoer denk ik.

Je dochter...
full



Zoiets dan maar dacht ik.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Jeroen

Ik dacht voor het remlicht en het licht om ze om en om te doen eerst 1 voor licht dan 1 voor remlicht dan weer 1 voor licht en dan weer 1 voor remlicht :] etc etc etc.
En knipperlichten hoeven er niet op maar als ik ze er wel op zou zetten dan zou ik het ook met led's doen denk ik en dan zo als op de foto. :]
full
 
Ik ben gisteren even aan het poetsen geslagen en heb de kroonplaat en de risers even gepoetst en het resultaat mag er zijn dacht ik, en het zitje heeft mijn maat nog even aangepast dus dat is nu ook klaar en nu maar wachten op fighterama.
full
 
Hallo Jeroen

Ik dacht voor het remlicht en het licht om ze om en om te doen eerst 1 voor licht dan 1 voor remlicht dan weer 1 voor licht en dan weer 1 voor remlicht :] etc etc etc.
En knipperlichten hoeven er niet op maar als ik ze er wel op zou zetten dan zou ik het ook met led's doen denk ik en dan zo als op de foto. :][afbeelding]

En de led lampjes gaat niet wat worden denk ik want het licht van de led's schijnt niet opzij voor het beste licht moet je er recht achter staan en omdat het zitje rond loopt zie je de buitenste lampjes (haast)niet.
 
Als je dat doorzichtig rode plastic monteert kan je daarachter gewoon ledjes plaatsen.
Het licht is dan ook zichtbaar van opzij omdat je het plastic verlicht.
Succes met de verdere bouw!
 
Als je dat doorzichtig rode plastic monteert kan je daarachter gewoon ledjes plaatsen.
Het licht is dan ook zichtbaar van opzij omdat je het plastic verlicht.
Succes met de verdere bouw!

Hoe bedoel je dat, de bedoeling was om gaatjes te boren en daar de le's inzetten zodat ze met de ronding van het zitje meelopen en dan om en om rem-licht-rem-licht snap je
Hé pa,
Ben het eigenlijk toch wel eens met het kritiek!
Gewoon gaan voor die led lampjes, staat wel stoer denk ik.

Je dochter...
full



Zoiets dan maar dacht ik.
:Y
 
:Y Ik ben vandaag even met het subframe bezig geweest en ik vind het wel wat hebben al zeg ik het zelf nu zijn de steunpunten voor het zitje aan de beurt,
full
 
ik heb nog wel een Led achterlicht liggen.

heb deze eens gekocht voor een project,maar nooit gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Hé Hune.

:} Ja het begint nu wat te worden maar kijk maar even op extremebikez.nl daar staat meer op.
En wat betreft zaterdag ja natuurlijk ik bel je nog wel even over hoe en wat.
Laat op xb maar een bericht achter wat je er van vind.:W

Groetn uut vledder
 
Heb even gekeken ziet er strak uit man.
Zal even kijken denk dat ik morgen even langs kom.

Gr uut 'twold
 
Terug
Bovenaan Onderaan