suzuki 7/11

hunieclean

MF'er
9 aug 2007
210
0
Vledder (Dr)
Hé hallo allemaal

Ik heb mij al eerder voorgesteld.
Maar ik ben joop 53 jaar en kom uit vledder.
Ik heb nog niet eerder een project op M-F gedaan of gehad maar deze keer wil ik het wel eens proberen.
Ik wil weer met een nieuw project beginnen en deze keer is het een suzuki 7/11 met een frame van 1986 en een blok uit 1991.
Als het allemaal wil lukken wil ik ook proberen er iedere keer als ik er wat aan veranderd heb om er een foto bij te doen. en ik sta altijd open voor suggesties.
full
 
Thanks mannen.

Ik heb de achterkant er inmiddels ook af dus dat schiet lekker op nu zijn de voorpoten en het voorwiel aan de beurt.
full
 
ziet er al goed uit,allèèn iets naar beneden zeg ik,meer in lijn met de tank!
niet dat duitse! :r
mooi kontje,mgm bikes??
en mooi uitlaatje ,zoek ik ook nog voor onder m,n fighter!
 
Laatst bewerkt:
Hallo mooslip
Het kontje gaat ook naar beneden en ik heb hem gekocht bij Goparts ik geloof uit tiel.
Het is een suzuki k6 kontje kostte met ondertail €195,-
ewb de uitlaat die vind ik zelf ook mooi het is een two brothers.
 
Hé Ivan.
Dank je voor de mooie reactie ik vind hem zelf ook zeer mooi hij zat er erin toen ik hem kocht en wat ik van de verkoper heb begrepen is hij speciaal gemaakt voor de suzuki en komt hij uit engeland.
 
Ziet er al goed uit! Gaaf ook dat rechte stuur! Ik het stuurkuipje op de foto ook het stuurkuipje dat je gaat gebruiken? Ik ga volgen. Succes!
 
Laatst bewerkt:
Bye the way hoe krijg ik er per keer meer foto,s op dat zou wel mooier zijn denk ik.
Ik vond hem al mooi, dus dat beloofd wat haha..

Meerdere foto's kun je in een bericht plaatsen door je foto's up te loaden naar een site als ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs of eigen homepage, en dan de links in je bericht plaatsen
tussen [ img] [/img] tags.

Meestal staat de link er al klaar om te knippen/plakken naar een forum

Ik ga hem ook volgen,succes!

:)
 
Laatst bewerkt:
ziet er al goed uit,allèèn iets naar beneden zeg ik,meer in lijn met de tank!
niet dat duitse! :r
mooi kontje,mgm bikes??
en mooi uitlaatje ,zoek ik ook nog voor onder m,n fighter!


Zegt de man die zijn kontje van MGM heeft! _O-
Mooie motor, wat wil je er allemaal aan veranderen?
Hij ziet er imho zo al vet uit!
 
Bedankt allemaal voor de leuke reactie's.
Ik ben even naar de stad geweest om wat kleine dingetjes te halen voor de dremel om het zitje wat aan te passen.
Wat ik er aan wil veranderen dat zie ik wel als ik aan het werk ben met hem maar in ieder geval een ander stuur,een ander zitje, een kettingkast van rvs, de kabelboom moet ik helemaal nakijken en repareren,het kuipje moet er weer op ik gebruik wel hetzelfde type want die er opzit op de foto zitten een paar scheuren in,en dan natuurlijk alles spuiten en ik denk dat dat een mooie kleur blauw word.
En zo kom ik vanzelf wel dingen tegen die ik ook wil veranderen.
Maar ik doe zoveel mogelijk verslag (met foto's als het wil en ik het niet vergeet) van alles wat ik ga doen.
 
Hier nog een foto van de kale voorkant met het zitje zo zal het ong worden.
En o ja dat was ik nog vergeten te vermelden ze hebben de cilinders opgeboord naar 1225 cc en er zuigers van wiseco ingezet.
full
 
Gaaf hoor Joop! Ik ben benieuwd. Vandaag ook weer veel mooie dingen gezien, waaronder een mooie blauwe fazer1000. Errug vet een mooie blauwe kleur!
 
Oké Henk jij bent in wolvega geweest denk ik of niet.
Ik kon niet ik moest wat anders doen maar er komt wel weer een keer een meeting in de buurt dacht ik.
 
Ja inderdaad in Wolvega geweest. Ik kon zelf nog niet met mijn fighter, hij is net klaar, maar de afstelling is nog niet lekker en om nou 2 uur op de snelweg met een stotterende motor te zitten is ook niet echt lekker :s . Met de volgende meeting sta ik er in ieder geval wel met mijn fighter, maar ik weet niet wanneer de volgende meeting is. Maar het is erg leuk om al het spul een keer in het echt te zien! Zeer inspirerend en motiverend!!!!
 
Heey ouwe! Schiet toch eens op met dat projectje van je. Want dan kan die dikke fighter van mij eens in dat mooie knutselhokkie van je...hahahaha!!!!!
 
Hé stammegie

Ja dat gaat helemaal goed komen ik heb er nu nog niets weer aangedaan want ik zit te wachten op M.G die mij even helpt met het zitje qua polyester,maar je brengt hem maar dan zet ik hem wel aan de andere kant van de schuur daar kan hij ook mooi en veilig staan.
 
Hee Joop, de buggy verkocht en toch een 7/11 kunnen scoren?
Super man, zag deze ook staan en heeft veel potentie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan