suzuki 750 gs 1978

john

Rookie
24 jan 2004
4
0
spijkenisse
ik heb problemen met mijn carberateurs wie kan mij helpen de twee middelste geven teveel benzine ik heb ze al laten schoon maken maar helaas wie kan ze proberen te maken voor me groetjes john uit spijknisse.
 
Als ik d motor start dan gooit hij toch een stoot benzine eruit bij de tweede en de derde carb... ze zijn in zo,n speciaal bad geweest dus misschien zijn de naalden wel versleten ik denk dat ik maar opzoek gaat naar nieuwe.groetjes uit spijkenisse.
 
Bij sommige motoren zit er een rubber afdichting tussen de 2 carbs. Als die lang droog staan willen die nog wel eens krinmpen. Verder kun je ff een klap met de hamer tegen je carbs geven na aftappen. Soms zit de vlotter net niet lekker namelijk.
 
Ik heb misschien een kant en klare oplossing het setje uit een gsx750ex bj. 82 voor 40euro.
Het zijn vacuum Mikuni's van een motor geplukt met krukasschade ,let op met de volgende maten:

inlaat 53mm
uitlaat 40mm
lengte tussen in en uit 114mm
hart op hart 78mm tussen de buitenste inlaatopeningen
hart op hart 90mm tussen de binnenste inlaatopeningen

de bijbehorende inlaatrubbers op de cill.kop heb ik ook liggen voor 15euro,evenals het spul aan de andere kant :}
 
Ik heb misschien een kant en klare oplossing het setje uit een gsx750ex bj. 82 voor 40euro.
Het zijn vacuum Mikuni's van een motor geplukt met krukasschade ,let op met de volgende maten:

inlaat 53mm
uitlaat 40mm
lengte tussen in en uit 114mm
hart op hart 78mm tussen de buitenste inlaatopeningen
hart op hart 90mm tussen de binnenste inlaatopeningen

de bijbehorende inlaatrubbers op de cill.kop heb ik ook liggen voor 15euro,evenals het spul aan de andere kant :}

Vacuum en niet vacuumcarbs zijn niet uitwisselbaar, totaal andere aansluiting aan de kop plus de inlaatkanalen komen niet overeen, sorry.
 
Als ik d motor start dan gooit hij toch een stoot benzine eruit bij de tweede en de derde carb... ze zijn in zo,n speciaal bad geweest dus misschien zijn de naalden wel versleten ik denk dat ik maar opzoek gaat naar nieuwe.groetjes uit spijkenisse.

Bij de carbs of onder de carbs?
Als het er onder uit komt stromen heb je een vlotter die niet goed werkt, komt het ergens anders uit is het waarschijnlijk gewoon lekkage.
In beide gevallen: Zie het antwoord van 'Zot'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan