Suzuki 850

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmotor2

MF'er
6 okt 2008
203
0
Suzuki gs 850 g, bouwjaar 1981.
Wordt nog dagelijks bereden voor woning werk
Fijne brede zit.
3-delig kofferset met extra remlicht op de topkoffer.
Groot windscherm, zeker voor de komende periode een goede bescherming tegen regen en kou.
In de reservestand stagneert de brandstoftoevoer maar dan heb je al ruim 200km gereden!

Prijs is zo goed als vast 700 euro. :Y Geen "enne" , "maarre" of "alleen dan", zo meenemen voor 700 euro.
Vandaag, 22-9-09, spiksplinter nieuwe accu in gezet. :]

full
 
Laatst bewerkt:

:? :?

een maand geleden heb ik je een pb gestuurd en wilde je 700 euro geven,maar je zou eerst nog langs de garage gaan.
maar je was druk druk druk vertelde je.
geen reaktie meer gehad van je.

nu begin je haast te krijgen wat is er laan de hand denk ik nu. :?

heb er nog steeds belangstelling ,maar wat is nu je prijs geef maar via pb door.

ben op moment nog aan het handelen met een andere 850 en wikkel dat eerst af .
 
Laatst bewerkt:
Evt. inruil tegen een autootje?
Heb ik nodig voor de komende winterperiode.
 
motorfreak, ik hou het nog even in gedachten.
Op dit moment vind ik het nog iets te laag maar zeg nooit "nooit".
 
Laatst bewerkt:
@freak:

Kilometerstand zou zo rond de 110.000 moeten zijn maak ik op uit de andere advertentie.

Wordt toch een beetje een treurig geval dit. Meerdere betrokken MF-ers hebben hun uiterste best gedaan de motor aan een nieuwe eigenaar te helpen door het apparaat trouw met bemoedigende woorden omhoog te kicken. Nu lijkt het er op dat de verkoper niet thuis geeft.

Kom op mrmotor! Laat wat van je horen en gun dit stuk vergane GLORIE een nieuw liefdevol baasje!*







* Motorfreak zou goed voor 'm zorgen! ;)
 
Laatst bewerkt:
@freak:

Kilometerstand zou zo rond de 110.000 moeten zijn maak ik op uit de andere advertentie.

Wordt toch een beetje een treurig geval dit. Meerdere betrokken MF-ers hebben hun uiterste best gedaan de motor aan een nieuwe eigenaar te helpen door het apparaat trouw met bemoedigende woorden omhoog te kicken. Nu lijkt het er op dat de verkoper niet thuis geeft.

Kom op mrmotor! Laat wat van je horen en gun dit stuk vergane GLORIE een nieuw liefdevol baasje!*

Goed gezien, de km-teller staat nu op dit ogenblik op 10657. Voor de duidelijkheid 110.657 km!!!! Ik vind het zelf niet "een treurig geval" want ik rij er elke dag nog op.
Ik heb steeds de MF-ers bedankt die mij met hun kick hebben geholpen.
Ik heb zoveel mogelijk gereageerd alleen mijn (netto-prijs) wil nog niemand geven.







* Motorfreak zou goed voor 'm zorgen! ;)
 
@freak:

Kilometerstand zou zo rond de 110.000 moeten zijn maak ik op uit de andere advertentie.

Wordt toch een beetje een treurig geval dit. Meerdere betrokken MF-ers hebben hun uiterste best gedaan de motor aan een nieuwe eigenaar te helpen door het apparaat trouw met bemoedigende woorden omhoog te kicken. Nu lijkt het er op dat de verkoper niet thuis geeft.

Kom op mrmotor! Laat wat van je horen en gun dit stuk vergane GLORIE een nieuw liefdevol baasje!*







* Motorfreak zou goed voor 'm zorgen! ;)
Dan klopt het toch dat ik al eens had gereageerd op deze..............staat in limburg dacht ik maar kan mis wezen, evengoed wil ik er best iets bijdoen wbt mijn bad maar dan moet het blok aantoonbaar eens geholpen zijn want zonder revisie van nokkenasketting enz wordt het niks.

leuke optie voor Elefantentreffen bv ;)
 
Dan klopt het toch dat ik al eens had gereageerd op deze..............staat in limburg dacht ik maar kan mis wezen, evengoed wil ik er best iets bijdoen wbt mijn bad maar dan moet het blok aantoonbaar eens geholpen zijn want zonder revisie van nokkenasketting enz wordt het niks.

leuke optie voor Elefantentreffen bv ;)

Ik kan het mij niet herinneren dat u al eerder een bod had gedaan.
Het staat in Veghel.
Toch bedankt voor de reactie. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Dan klopt het toch dat ik al eens had gereageerd op deze..............staat in limburg dacht ik maar kan mis wezen, evengoed wil ik er best iets bijdoen wbt mijn bad maar dan moet het blok aantoonbaar eens geholpen zijn want zonder revisie van nokkenasketting enz wordt het niks.

leuke optie voor Elefantentreffen bv ;)

up
 
Laatst bewerkt:
Naast de honderden mooie nog te koop staande machines, doe ik toch maar weer een gooi.
Ik zou de laatste bezoeker nog laten weten of de suzuki nog te koop is, bij deze. Ik weet niet of zij het via dit forum hebben gereageerd.
 
Ook tegen het weer van deze zaterdag is ie bestand.
 
Laatst bewerkt:
Voor de komende winterperiode, heerlijk achter dat scherm.
En met dat gewicht van deze suzuki heeft de storm bijna geen vat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan