Suzuki Address 110

Theunie

MF veteraan
8 feb 2007
1.133
107
midden-Limburg
In het voorjaar komt Suzuki met de nieuwe Address. :)
113 CC,te vergelijken met de Honda Vision.
Hij zal scherp geprijst worden,rond de 1900 euro.
Gezien het feit dat de Vision nu 400 euro duurder geworden is,zal de Soes wel beter verkocht worden.
Heb in ieder geval de inruilprijs van mijn Agility bromscooter al gekregen,moet nu helaas nog minimaal 2 maanden wachten :(
 
Laatst bewerkt:
Prijs zegt niets. De K-Pipe is ook weinig verkocht en was ook maar 1799 euro. 113cc werkt ook niet mee. Vreemde keus van Nimag om 'm hier te leveren. Ik weet wel leukere Suzuki's voor in het 2015-gamma.
 
Suzuki address 1890 euro in België. Honda Vision 2290 euro in België
.400 euro minder, en of er kwaliteits verschil is , weet ik niet?
 
Laatst bewerkt:
Suzuki Address
full
 
Laatst bewerkt:
...Worden volgens mij beide in Thailand geproduceerd....

100% "made in Indonesia", ze staan ook niet in de Thaise catalogus, maar maakt voor de rest natuurlijk geen klap uit, ook in Indonesië moeten ze luisteren naar de baas.
Daarnaast profiteert de uiteindelijke klant mee van het nog lagere uurloon ten opzichte van het Thaise uurloon.

Ik vindt het trouwens een heel mooie model, nu heb ik wel een zwak voor scooters met +/- 16" wielen.

Mvg. Jan
 
Oops ik had mijn bron er natuurlijk ook direct bij kunnen bijzetten ;)

"Buatan Indonesia" > "Made in Indonesia"

Shocking news, it turns a new scooter Suzuki for the European market are made in Indonesia and will be marketed to the global market with Indonesia as a production base.
In Europe, Suzuki Address 110 will be dealing directly with the Honda Vision / Dio (in Indonesia Honda Spacy).

Mijn bron is een Indonesische website.
 
Ik sluit mijn ogen en zie het zo voor me zuunig *:)

Er zit overigens maar een 5,2 liter benzinetank in, zal wel een zuinig dingetje zijn, en anders elke 150km. tanken.
Givi is verantwoordelijk voor de windbescherming en de koffert
 
Laatst bewerkt:
Tja de meeste kleine scooters hebben een max belastbaar gewicht van 150 kg.

1 op 40 is nog prima toch, het is net als bij auto's die halen hun catalogus verbruik ook nauwelijks.
 
Was een gok van mij, made in Thailand.
Boeit ook verder niet. 8-)
1op 50 is idd bij 60 constant.
 
Laatst bewerkt:
Bromscooters heb je voor minder. Ben benieuwd of dit echt wat gaat worden. 110cc is te weinig voor buiten de stad, dus vast wel ideaalin grote steden, maar dat was het dan ook. Goedkoop geeft geen garantie op een hogere verkoop, heeft bijv. mijn K-Pipe bewezen, die 100 euro minder kost.
 
Bromscooters heb je voor minder. Ben benieuwd of dit echt wat gaat worden. 110cc is te weinig voor buiten de stad, dus vast wel ideaalin grote steden, maar dat was het dan ook. Goedkoop geeft geen garantie op een hogere verkoop, heeft bijv. mijn K-Pipe bewezen, die 100 euro minder kost.

Ik neem aan dat het rijden buiten de bebouwde kom (80 km/h) toch goed te doen moet zijn? Hij is iets lichter en heeft iets meer vermogen dan de Honda Vision 110. Dan zou hij toch makkelijk de 90-95 km/h moeten halen?
 
De wind heb je in NL niet altijd in de rug. We zullen zien wat zo'n ding gaat doen. Op provinciale wegen waar je 100 mag, zou ik al niet komen, maar dat doe ik ook zeker niet met mijn 125cc semi-automaat met 6kW.
 
Terug
Bovenaan Onderaan