Suzuki B-King

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hem afgelopen keer op het motor salon in brussel zien staan
Als je er rond liep schoot er steeds één foto bij me in beeld

BrusselsB-king2.jpg


stuntwmdonington20044005ur.jpg


Blijf het gewoon een lelijk ding vinden
 
die uitlaten doen me een beetje aan Dame Edna's bril denken :9

ednaeverage.jpg


maar met die yoshi's erop wordt dit de basis voor menig mooie streetfighter denk ik.
dus op de straat zul je straks veel hele brute Bkings aantreffen.
 
Laatst bewerkt:
volgens vertrouwde bronnen zouden de grote uitlaten enkel nep ( schow ) zijn
zie foto van een gedemonteerde B-King waar je duidelijk de echte uitlaten zie

 
Nog beter ... aanschouw hier zelf hoe die gekke (nep) toeters in elkaar zitten ...

Foto-reeks van de ontwikkeling van vervangingsuitlaat voor de B-King door TBR (Two Brothers Racing - USA) ... 12e foto in de reeks laat goed zien wat er allemaal af kan als je alleen die einddemper(s)zooi vervangt door iets anders ... ongelooflijk wat een berg onderdelen om het zo lelijk te maken ... scheelt dus ook heel wat kilo's hoog en achter dus zal er ook nog lekkerder door sturen als je er iets anders op zet ...

http://www.ocrider.com/B-King/B-KingTBR-Proto/index.htm

Louis.
 
Helemaal mee eens, zou in mijn ogen nog veel mooier (strakker/slanker) kunnen MAAR 't belangrijkste is dat dit laat zien wat er mogelijk is door standaard constructie te vervangen ...

Louis.
 
Ik vind het dus een vet ding, beetje aanpassen, en je hebt een hele vette fiets....

*Jason pakt hamer en zoekt spaarvarken......
 
Helemaal mee eens, zou in mijn ogen nog veel mooier (strakker/slanker) kunnen MAAR 't belangrijkste is dat dit laat zien wat er mogelijk is door standaard constructie te vervangen ...

Louis.


Met de standaardconstructie zou ik nog geen nee zeggen hoor ;)
 
Ik kan echt niet begrijpen dat je de B- King niet mooi vindt echt ongelovelijk
Ik vindt geen ene motor mooi die zo uit de fabriek komt. Want wie veranderd er niet dingen aan zijn motor ?????? Een Naked bike !!! Het woord zegt het al gewoon zo kaal mogelijk naked zeg maar !!!
 
Ik kan echt niet begrijpen dat je de B- King niet mooi vindt echt ongelovelijk
Ik vindt geen ene motor mooi die zo uit de fabriek komt. Want wie veranderd er niet dingen aan zijn motor ?????? Een Naked bike !!! Het woord zegt het al gewoon zo kaal mogelijk naked zeg maar !!!


Idd, als je de B-king zou kopen mag je nog een paar extra zakcentjes apart leggen voor schroefjes sturrtjes en andere mooie spullen.
 
Nog beter ... aanschouw hier zelf hoe die gekke (nep) toeters in elkaar zitten ...

Foto-reeks van de ontwikkeling van vervangingsuitlaat voor de B-King door TBR (Two Brothers Racing - USA) ... 12e foto in de reeks laat goed zien wat er allemaal af kan als je alleen die einddemper(s)zooi vervangt door iets anders ... ongelooflijk wat een berg onderdelen om het zo lelijk te maken ... scheelt dus ook heel wat kilo's hoog en achter dus zal er ook nog lekkerder door sturen als je er iets anders op zet ...

http://www.ocrider.com/B-King/B-KingTBR-Proto/index.htm

Louis.
..is allemaal plastic.. :z ..alleen de demperpot weegt wat. ;)
 
ohja en nog n vraag,
weet iemand de wielbasis van de b-king?

edit:
gevonden
Engine : 1340cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC*
Warranty : 12 month unlimited mileage limited warranty.
Bore Stroke : 81.0 x 65.0mm*
Compression Ratio : 12.5:1*
Fuel System : Fuel Injection
Lubrication : Wet sump
Ignition : Digital/Transistorized
Starter : Electric
Transmission : 6-speed, constant mesh
Final Drive : #530 chain
Overall Length : 2220mm (87.4 in.)*
Overall Width : 800mm (31.5 in.)*
Overall Height : 1085mm (42.7 in.)*
Seat Height : 805mm (31.7 in.)*
Ground Clearance : 120mm (4.7 in.)*
Wheelbase : 1525mm (60.0 in.)*
Dry Weight : 235 kg (518 lbs.)* CA Model: 236 kg (520 lbs.)*
Front Suspension : Inverted telescopic, coil spring, fully adjustable spring preload, adjustable rebound damping and adjustable compression damping
Rear Suspension : Link-type, gas/oil damped, fully adjustable spring preload, adjustable compression & rebound damping
Front Brakes : Dual hydraulic disc
Rear Brakes : Single hydraulic disc
Front Tires : 120/70-ZR-17*
Rear Tires : 200/50-ZR-17*
Fuel Tank Capacity : 16.5 liter (4.2 gal)* CA Model: 16.0 liter*
Color : Gray/Silver, Black/Matte Black

weenie zeker of het klopt natuurlijk (http://www.sunrisesuzuki.com/dashboard/displayProductModel.page?language=en&country=US&profileType=moto&returnType=html&dealerId=402880c604061342010406144ef92f2a&modelId=331&showprint=0)

maargoed, 1525cm... voor een streetfighter/naked vind ik opzich wel veel.
te bedenken dat mijn motor 1440cm is.
dat scheelt nogal wat in de bochten, denk ik zo...

onderaan de site stond wel dat het niet 100% zeker was, die specs.
 
Laatst bewerkt:
ArvidWillem,

In de vorige Motorrad (Duits) stond hun zgn. Top-Test van de B-King en inderdaad bij de nog veel uitgebreidere technische gegevens wielbasis 1525 mm vermeld.

Wat die vermogens- en koppel-krommes betreft trouwens ...
De B-King is - zelfs in de zgn. A-modus - in de versnellingen 1 t/m 3 sterk geknepen tot pak 'm beet 5.000 tpm en daarna loopt hij alsnog naar bijna de normale top-waardes toe. In de versnellingen 5 en 6 is hij op max. 250 km/u afgeregeld.
Betekent dus dat eigenlijk alleen de 4e versnelling de "normale", volledige vermogens-afgifte heeft!!!!!

Plaatje zegt meer dan 1000 woorden ...

B-King-graphs.JPG


Louis.
 
Laatst bewerkt:
smaken verschillen nu eenmaal, heb ik daarom geen smaak :? . ik persoonlijk kan niets aan die motor vinden dat mooi is, zelfs met de andere uitlaten :N ( die veel te ver uit het achterwerk steken) ,denk ook wel dat de meeste alleen maar op de pk's kikken, die je trouwens toch nooit kunt gebruiken op de openbare weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan