Suzuki B-King

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze delen passen zeker perfect heb ze vaker gezien in duitsland.
En als je besteld hebt bij de shop die hier eerder vermeld was komt alles verder wel goed.
Nu nog wel een strakke nummerplaathouder erbij bestellen welke uitlaat of uitlaten heb je eronder.
 
Was gisteren weer eens een dagje mooi weer, dus ook maar meteen proefritjes gemaakt.
Heb een GSX-R1000K8 en een B-KingK8 getest, allebei weinig km's, allebei evenveel bijleggen na inruil vn mijn 750K6.
De 1000 is bijna asociaal snel te noemen (waarschijnlijk dankzij volledig Akrapovic :P), maar de B-king stuurt overal zo makkelijk doorheen en tegelijkertijd op de snelweg een beest.
Mijn voorkeur gaat toch klein beetje meer uit naar de B-King, ook omdat ik eens iets anders wil. Ik ga vanmiddag nog ff kijken en dn maak ik mijn besluit misschien wel.
 
B-King ! ! !
IK ZEG DOEN .

Groeten van Flakkee(s)
Busa en B-King Lover

Haha, ik heb het ook gedaan, vanmiddag de deal rond gemaakt. Heb er nog mooi xenon bij kunnen praten en de B-king tankpad.
Nu nog ff hard nadenken of ik Bodis, Akrapovic of Zumo 660 bij neem :X
Binnen 2 weken staat mn nieuwe aanwinst klaar hoop ik *D

Grt een nieuwe B-king lover :9
 
Btw nog wat anders, wie is hier de topicstarter, of degene die 't hier een beetje onderhoud? Misschien in de openingspost een foto van alle B-Kings + de mods inzetten ofzo?
Kom van het GSX-R750 topic en daar is de openingspost heel uitgebreid, hier is 't niet zo'n bijzondere binnenkomer eerlijk gezegt :$
 
Laatst bewerkt:
k heb vandaag ook mooie Scorpion uitlaatjes met e-keur binnengekregen
ziet er mooi uit, en goed geluid, zeker zonder db killers. :9~
en voor een mooi prijsje via ebay

zijn als deze in filmpje

:}
 
k heb vandaag ook mooie Scorpion uitlaatjes met e-keur binnengekregen
ziet er mooi uit, en goed geluid, zeker zonder db killers. :9~
en voor een mooi prijsje via ebay

zijn als deze in filmpje

:}

Ziet er op zich wel strak uit. Kosten die dempers dan en kan dat i.c.m. de originele kentekenplaathouder?
 
Ziet er op zich wel strak uit. Kosten die dempers dan en kan dat i.c.m. de originele kentekenplaathouder?

ik had ze voor 549 euro in huis, maar had al een andere kleine kentekenplaathouder
maar gedeelte bij de demper is origineel.
 
Laatst bewerkt:
Hm dat is een schappelijke prijs indd. Maar k denk dat ik toch ga kiezen uit de Bodis of Akra. Bodis is vanaf leverancier helemaal compleet met plaathouder en heb samen met mijn dealer een passende plaathouder gevonden voor bij de Akra's. Allebei de dempers heeft ie evenveel van gemaakt voor mij dus dan wordt t pas echt lastig haha :P
 
Hey Soekzoekie , Van harte gefeliciteerd met jou nieuwe B-rommert.
Je zal er géén spijt van krijgen.

Voor ALLE info kun jij terecht bij:
www.hayabusaclubholland.nl

Daar heb ik net zo lang ge.........t.
Tot ze de B-King geadopteerd hebben, en er zijn nu steeds meer Leden met een B-King.
K'Heb er 2 Speciaal Hoofstukken voor geopend.

K'zit op 24 Busa en B-King Forum's , dus kom ik zo aan alle in's and out's.

Graag tot ziens op een meeting en op T'forum

Groeten van Flakkee(s)
 
Voorbeeld
B-King algemeen

B-King discussie
NIET technische B-King vragen, discussies, opmerkingen etc.. 22 131
Vr 02-07-10 18:44 willem b-king

B-King marktplaats
Alleen voor leden: B-King spullen te koop of zoek je iets, meldt het hier... 4 12
Vr 13-11-09 01:09 vanishing point

B-King technisch
Technische vraagbaak
Alleen voor leden: Technische B-King vragen, discussies, opmerkingen etc.. 9 66
Za 07-08-10 22:30 Busa*Erik

B-King informatie
Alle (technische) info van de B-King is hier te vinden... 7 7
Di 24-11-09 04:58 Flyboy

Groeten van Flakkee(s) 8-)
 
gefeliciteerd Soeszoekie met je B-king. Natuurlijk zou je de Bodis Demper moeten kiezen, en ik kan het weten. Schitterend afgewerkt en een supersound :P Pas wel in het begin op met de bottompower van de B-king want hij heeft echt wel wat meer koppel in huis dan een Gsxr750, dat weet ik ook heeel goed :) groet Reeseend
 
gefeliciteerd Soeszoekie met je B-king. Natuurlijk zou je de Bodis Demper moeten kiezen, en ik kan het weten. Schitterend afgewerkt en een supersound :P Pas wel in het begin op met de bottompower van de B-king want hij heeft echt wel wat meer koppel in huis dan een Gsxr750, dat weet ik ook heeel goed :) groet Reeseend

Haha, ja ik ben er achter gekomen afgelopen woensdag tijdens de proefrit. Eens lekker lang recht stuk opgezocht en opendraaien die zooi. Ik wist niet waar ik bleef joh :P!
Kan niet wachten tot ik m kan ophalen en dn hopen dat er nog een paar mooie dagen zijn dit jaar :]
 
Iemand nog interesse in een origineel B-king poloshirt maatje M?? Nieuw in de verpakking, helaas door mij te klein gekocht |( Kost 35€ groet Reeseend
 
@Yellowjacket: Ik heb je een mailtje gestuurd. Ben er eindelijk uit. Ga voor de Xtre op mijn Suzuki GSR. Hopelijk krijgt dit kleine broertje van jullie ook enkele pks erbij. Even een foto van de mini B-King. 8-)

full
 
maat M ben zelf meer een l of xl LOL .
@Crazybiker ik zal morgenmiddag je mail beantwoorden alle twijfel gelukkig weg en een juiste keuze gemaakt?
@soek eindelijk verstandig geworden en een kanon gekocht, dat word bochten rocken als nooit te voren ;)
 
Heb hier 3 keer een xl polo. paar keer gedragen maar doe ze niet meer aan.
Wat voor jouw?
maat M ben zelf meer een l of xl LOL .
@Crazybiker ik zal morgenmiddag je mail beantwoorden alle twijfel gelukkig weg en een juiste keuze gemaakt?
@soek eindelijk verstandig geworden en een kanon gekocht, dat word bochten rocken als nooit te voren ;)
 
@soek eindelijk verstandig geworden en een kanon gekocht, dat word bochten rocken als nooit te voren ;)

Haha, ja nouja verstandig in zin van dat ik een B-King heb aangeschaft, laten we 't over de rest niet hebben :+
Ga nu ff naar mn dealer om nog setje Akrapovics + korte ktph bij te bestellen, misschien ook niet geheel onverstandig :}
 
Akrapovic Hexagonaal full carbon zijn binnen! Althans.. ze zijn besteld, ze komen binnen en ze worden er onder gezet *D

akra-09.jpg


Alleen dn full carbon en i.c.m. korte ktph, mjammie :9
 
Laatst bewerkt:
@Yellowjacket: Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat jij Synto hendels hebt? Heb je daar een foto van?? Wil ze misschien ook kopen. Bevallen ze wat? En zijn er voor de GSR ook van die Velocity Stacks?

O ja, krijg zaterdag mijn Xtre binnen *O* .
 
Ik zal morgen even een foto nemen van mijn synto`s en velocity stacks zijn er niet voor de gsr of de stacks van een gsx-r moeten passen maar dat zal ik moeten uitzoeken.
Over de synto`s kan ik zeggen een heel mooi hendeltje het was eerst ff wennen, want ik was de originelen gewend .
Maar nu ik wil niet meer terug heb ze genomen, omdat iedereen al titax of pazzo heeft en deze synto`s vallen absoluut niet tegen de afwerking is super ze liggen lekker in de hand.
Die bron beter niet te noemen ;)
 
Ik zal morgen even een foto nemen van mijn synto`s en velocity stacks zijn er niet voor de gsr of de stacks van een gsx-r moeten passen maar dat zal ik moeten uitzoeken.
Over de synto`s kan ik zeggen een heel mooi hendeltje het was eerst ff wennen, want ik was de originelen gewend .
Maar nu ik wil niet meer terug heb ze genomen, omdat iedereen al titax of pazzo heeft en deze synto`s vallen absoluut niet tegen de afwerking is super ze liggen lekker in de hand.
Die bron beter niet te noemen ;)

Ik zeg niets meer :X . En als je voor dit wilt uitzoeken dan zou ik je dankbaar zijn. Zo dacht ik er ook over. Iedereen heeft Pazzo's of Titax en Rizoma past niet op de mijne dus dan kom ik uit op Syntos. Wil graag iets hebben wat een ander weer niet heeft (probeer ik tenminste *D ). Zie de foto wel verschijnen.
 
Laatst bewerkt:
Ha BKing rijders, gisteren heb ik dan toch eindelijk de ZX12R ingeruild voor een BKing. Ik kreeg een goed bod op de 12 en de BKing is nog als nieuw met maar net 2000km op de teller en al voorzien van Yoshimura dempers. En de eerste 300 km staan er alweer op. Het eerste wat er gebeuren moet is alle restricties eraf want tov de 12 en zeker de ZZR1400 mis ik toch wel wat vermogen. Maar het stuurt echt fantastisch, totaal anders dan een (zware)supersporter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan