Suzuki B-King

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben er juist twee binnen !

In één woord indrukwekkend, full power 183 pk ( kan er eentje naast zitten) en stuurt als een fietsje ...

vergelijk het met een sumo worstelaar, dik maar snel en sterk

;)
 
We hebben er juist twee binnen !

In één woord indrukwekkend, full power 183 pk ( kan er eentje naast zitten) en stuurt als een fietsje ...

vergelijk het met een sumo worstelaar, dik maar snel en sterk ;)
:^ Dat verbaasde mij ook, stuurt als een..600 :?

En 't rijdt zo makkelijk, soepel..totdat je het gashandle open draait.. })
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog vleugels er aan en je stijgt zo op.
Wat een lelijk ding zeg :r

Maar goed, ieder zijn meug.

ZgcvhasHuB.jpeg


ZgcvhasHyB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
als ze er me één gratis geven wil ik hem nog niet. zo iets lelijks :r
 
De verhoudingen van deze motor zijn verkeerd.

Kijk maar eens hoe groot die uitlaat is t.o.v. het achterwiel, dat klopt van geen kanten.
Ook die 'nepschouders' op de tank zijn iets teveel van het goede als je het mij vraagt.

Maarja, over smaak valt niet te twisten.
 
:^ :r
Zal ook lekker zitten voor de duo,daarbij steekt de duopass.een eind boven de bestuurder uit wat geen gezicht is,trouwens vind dat met SS -motoren ook,zijn gewoon single-sitters -O-
_O- ..duo, die zul je met spanbanden moeten vastzetten! Anders flikkert hij/zij er af..

Is trouwens wel allemaal een beetje cliché hè..als de duo boven de bestuurder uitsteekt > géén gezicht..zit de duo op gelijke hoogte > oubollig..scooters > not done!..
Is maar net hoe je er tegenaan kijkt..
igg geen 13-in-een-dozijn fiets!
:^ ..zéker niet! ;)
Ik vind hem wel gaaf maar dan wel in de kleur zwart graag..
Is er ook.. :z
De verhoudingen van deze motor zijn verkeerd.

Kijk maar eens hoe groot die uitlaat is t.o.v. het achterwiel, dat klopt van geen kanten.
Ook die 'nepschouders' op de tank zijn iets teveel van het goede als je het mij vraagt.

Maarja, over smaak valt niet te twisten.
idd, niet jouw smaak dus..gek hè dat er zoveel modellen zijn? En wat zoiets als smaak al niet losmaakt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Door die uitlaten lijkt het achterwiel zo klein... ik vind het net niet geslaagd en idd die "schouders" zijn er iets te veel "opgeplakt" hebben ze bij de GSR600 veel beter gedaan, die heeft veel meer "unity".

ps ja ik weet het te veel " gebruikt. :P
 
de uitlaten vindt ik een minpunt met de nadruk op ...min... verder best wel een dikke en aparte fiets waarvan er i.d.d geen 13 in een dozijn gaan.

en opmerkingen als...die wil ik nog niet voor niets.....lachen natuurlijk want als ze morgen bij hem op de stoep staan neemt ie hem echt wel :Y .

Verder.......Doe mij hem dan maar gratis incl.kenteken ect dan kom ik hem nog ophalen ook in Japan bij de Suus fabriek .Hoe ie dan hier komt is van latere zorg.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
het verschil tussen de kleine en de grote...de gsr 600 vindt ik wel mooi...over de grote heb ik nog geen mening, moet hem eerst nog eens in het echt zien???

denk dat ik nog eens een testrit moet aanvragen bij Suzuki...dan weet ik direct hoe deze rijdt.

 
het prototype zag er zoooo veel vetter uit !!, jammer van het veranderde kuipje en de te lompe uitlaten..

magoed setje slanke acra's erop :)
 
[http://www.yoshimura-rd.com/t-NP_bking_TRC.aspx (afbeelding)]

Het uitlaat "probleem" opgelost door de huis-uitlatenbouwer van Suzuki.

check it out !!

grtz

Maar nu met foto ;) Al beter die achterkant. Nu nog de koplamp van het concept model en die grote tupperware schouders wat minder.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan