Suzuki Bandit 1200 vraagje

FoxbaT

Die hard MF'er
23 okt 2003
736
0
Hoofddorp
Facebook
Hallo,

ik ben in het bezit van een Suzuki GS1200SS (zelfde blok als Bandit 1200), en ik zou graag willen weten of de ignition cover op de Bandit 1200 altijd donkergrijs is geweest, of dat er ook een serie is geweest met gepolijste alu covers, zoals op mijn SS standaard zit.
Ik zou graag een nieuwe gepolijste ignition cover willen bestellen, maar ik weet dus niet of ik deze gewoon kan bestellen?
Voor alle duidelijkheid heb ik het even op onderstaande foto met een pijl aangegeven.




Ik hoop dat iemand dit weet?

Groeten,

Karel
 
Laatst bewerkt:
nee

het orginele 1200 blok is helemaal zwart

op ebay kan je wel gepolijste versies vinden, of je moet zelf willen poetsen
 
Ah, das jammer om te horen.
Het probleem met die gepolijste covers op Ebay is dat er geen blanke lak laag op zit, waardoor je aan het poetsen blijft.
De originele covers hebben een speciale blanke lak laag die goed hecht op aluminium zodat ze netjes blijven.
Mischien dat ik dan maar is ga kijken naar een paar NRC race covers...
 
Misschien kun je die van de GSX1200 bestellen, ook zelfde blok als de Bandit, die van mij heeft ook een gepolijste alu cover:

full


Edit: hij is van 2001.
 
Laatst bewerkt:
Ah geweldig, probleem opgelost ;)

Ik heb nog een vraagje aan Mopper; heb je mischien een fotootje van je kettingbeschermer? Is die ook van blank aluminium?
De mijne is beschadigd en ik zou daar ook graag een nieuwe voor bestellen, en ik vermoed dat jij de zelfde hebt.

alvast bedankt,

Karel
 
Hoi Karel,

ik heb er niet een erg gedetailleerde foto van, die zou ik dan vanavond even moeten maken. Hier wel een opgeblazen stukje van een andere foto:

full


Ik hoop dat je hier iets mee kunt. De foto waar dit uitkomt is schuin van voren genomen.

Edit: mocht je een wat betere foto willen, zeg het dan maar even, dan doe ik dat vanavond...
 
Laatst bewerkt:
Hoi Karel,

ik heb er niet een erg gedetailleerde foto van, die zou ik dan vanavond even moeten maken. Hier wel een opgeblazen stukje van een andere foto:

[afbeelding]

Ik hoop dat je hier iets mee kunt. De foto waar dit uitkomt is schuin van voren genomen.

Edit: mocht je een wat betere foto willen, zeg het dan maar even, dan doe ik dat vanavond...

Bedankt voor je fotootje, ik weet genoeg ;) Dit is de zelfde die ik heb dus die kan ik ook gewoon bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan