Suzuki Bandit 1200

Mikebandit

Fireblade 929RR
29 sep 2007
913
4
Almere
Beste Mensen,

Graag wil ik mijn Bandit 1200 verkopen er moeten wat dingen aan gebeuren, een tijdje geleden is er een gsxr1100 blok onder gegaan , motorblok moet afgesteld worden , ook moeten er wat pakkingen vernieuwd worden, het is een snelle motor , die ik meer als hobby heb , maar de kosten werden mij te hoog. de km stand van Bandit blok is 38.500 km. de km stand van het blok dat eronder zit heb ik geen idee van , blok is verders netjes en geen rare geluiden , doe een rieel bod en deze motor kan van jou zijn.



motorbeurs026.jpg



motorbeurs024.jpg


btw hier zie je de 1 zits zadel ik heb de orginele er ook gewoon bij!!
 
Laatst bewerkt:
carterdeksel koppeling , en carterpan !! bouwjaar is 1996

richtprijs is rond de 2000
 
Laatst bewerkt:
wat is er met het oude blok aan de hand (zal niet stuk zijn gelopen na 38.500 ??? of wel)

en waar is het oude blok ???

en waarom is dit blok er onder gekomen kwa koppel is het niet nodig want het 1200 blok heeft een hoger koppel standaart
pk's zullen nu idd wel wat hoger zijn maar als het om die paar pk gaat heb ik er m,n twijfels bij

ps ik blijf (ook de 600 naked) gewoon supper vette fiesen vinden en zit ook echt wel te kwijlen bij deze maar vroeg het me gewoon af vind het een beetje appart

ps 2000 is buiten alles om wel een hele schappelijke prijs
 
wat is er met het oude blok aan de hand (zal niet stuk zijn gelopen na 38.500 ??? of wel)

en waar is het oude blok ???

en waarom is dit blok er onder gekomen kwa koppel is het niet nodig want het 1200 blok heeft een hoger koppel standaart
pk's zullen nu idd wel wat hoger zijn maar als het om die paar pk gaat heb ik er m,n twijfels bij

ps ik blijf (ook de 600 naked) gewoon supper vette fiesen vinden en zit ook echt wel te kwijlen bij deze maar vroeg het me gewoon af vind het een beetje appart

ps 2000 is buiten alles om wel een hele schappelijke prijs


oude blok heb ik nog...bandit 1200 heb geen meer koppel , de nokkenastiming is anders , het koppel word naar een hoger toerental verschroven waardoor er ook duidelijk meer pk's vrijkomt , en dat is duidelijk merkbaar ja...dus daar hoef je niet je twijfels bij te hebben als je begrijpt wat nokkenassen kan doen...cilinderkop is namelijk ook anders als die van een B12 , mijn orginele koppeling van de b12 was aan vervanging toe omdat hij ergens door beschadigd was , dus die ging ik vervangen , toen was er tandje van het tandwiel van de oliepomp in het blok gevallen !! blok is gewoon netjes ook , maar dat ene tandje moet ik nog zoeken en aangezien ik het blok sneller wilde hebben , was het duurder om die hele koppelingskrans te vervangen plus die moeite , toen had ik en meer vermogen en ik had het probleem met die koppeling niet meer !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan