Suzuki bandit 1200s zijkappen

bandit650fan

Rookie
27 feb 2007
14
0
Arnhem
Het gaat hier om een zijkap van een suzuki bandit uit 2001. De zijkap past ook op andere modellen. De zijkap is inclusief knipperlicht. Hij heeft lichte schade door enkele takken die hij waarschijnlijk geraakt heeft. Het is niet van een valpartij.

Ik heb ook de andere kap te koop. Die volgt later. Die heeft geen enkele
schade.

Prijs: 75 euro.

full
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier om de kappen aan de achterkant van de suzuki bandit 1200 s. Beide kappen zijn onbeschadigd. Prijs voor beiden is 80 euro, of 40 euro p.s. :+
full
 
Laatst bewerkt:
Hey....

dat zijn bekende zijkappen. Daar heb ik gister op geboden op marktplaats en nu zie ik ze hier staan :}

Ik heb die 15 euro geboden natuurlijk een :9~ geweldig bod.

Maar ff serieus ik kon het op marktplaats verder niet kwijt maar het gaat mij alleen om een bod voor de linker sierkap van mijn bandit uit 2003. Daar zit nu een barstje in omdat een onverlaten monteur dat heeft gebroken toen ie iets met zekeringen en electra wil de doen. Zit nu prima vast met een extra ringetje om de bevestiging maar meer dan 100 euri betalen voor een setje bij de dealert gaat ik natuurlijk niet doen :N

Als je een koper vindt om ze allebei aan te slijten zou ik dat lekker doen, als je geen koper kunt vinden en je wilt het linker kapje nog kwijt dan hoor ik het t.z.t. graag van je.
vr. groet

Herman
 
Terug
Bovenaan Onderaan