suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Bedankt arno. wat voor nut heeft t dichtmaken van de slang? Motor rijdt nu als een speer. Die xenon kan je die er zo in doen of heb je een voorschakelsetje nodig. eliminates any decel popping.Wat is de vertaling hiervan. ploffen of zoiets? gr wim

Elimineerd al het ploffen dat je hoort bij gasdicht (decel(lereren) = vertragen). Na het opschroeven van de Laser ging de mijne inderdaad ploffen, bij gasdichte en een bepaald toerental. Vind ik persoonlijk wel mooi klinken.

Ze loopt ook zonder stekkertje als een trein. Vandaag nog 233 *D op de teller (op de autobahn). Toch niet slecht voor een naked met een klein schermpje en een zware berijder. Het was ook nog niet eens "op"maar ik moest van het gas af omdat er een auto naar links kwam.
 
Gisteren nog naar Vianden. Prachtige rit, fraai weer. Vandaag foto gemaakt.

full
 
Laatst bewerkt:
Elimineerd al het ploffen dat je hoort bij gasdicht (decel(lereren) = vertragen). Na het opschroeven van de Laser ging de mijne inderdaad ploffen, bij gasdichte en een bepaald toerental. Vind ik persoonlijk wel mooi klinken.

Ze loopt ook zonder stekkertje als een trein. Vandaag nog 233 *D op de teller (op de autobahn). Toch niet slecht voor een naked met een klein schermpje en een zware berijder. Het was ook nog niet eens "op"maar ik moest van het gas af omdat er een auto naar links kwam.
Ja en jij maar mopperen over je gebruik. snap nu hoe het komt. Met de eliminator ploft die ook vooral in zn een bij afsluiten gas. Verbruik nu is 1 op 17. Heb jij geen inhouden?
 
Laatst bewerkt:
Ja en jij maar mopperen over je gebruik. snap nu hoe het komt. Met de eliminator ploft die ook vooral in zn een bij afsluiten gas. Verbruik nu is 1 op 17. Heb jij geen inhouden?

Ik merk in elk geval niet dat die inhoud. En dat verbruik... ik zeg er wel eens wat van, maar ik lig er :N wakker van.
 
Elimineerd al het ploffen dat je hoort bij gasdicht (decel(lereren) = vertragen). Na het opschroeven van de Laser ging de mijne inderdaad ploffen, bij gasdichte en een bepaald toerental. Vind ik persoonlijk wel mooi klinken.

Ze loopt ook zonder stekkertje als een trein. Vandaag nog 233 *D op de teller (op de autobahn). Toch niet slecht voor een naked met een klein schermpje en een zware berijder. Het was ook nog niet eens "op"maar ik moest van het gas af omdat er een auto naar links kwam.
Zeker wind mee en berg af theun. haha .
 
Zeker wind mee en berg af theun. haha .
230 op teller kan makkelijk!
Mijnes loopt >230 echte km's!!
Ik heb een fietscomputer die tot 300km/h gaat gemonteerd, ivm tellerafwijking door kleiner voortandwiel.
Daarin heb ik de voorwielomtrek nauwkeurig ingegeven.. dus klopt vrijwel exact.
 
Ga het volgend jaar ook maar eens proberen. In de vliettunnel haal ik 170 maar die is niet zo lang. Met de kawa zrx 1200 s 260 gereden . Maar wel link in dld met al die auto,s

Ik schat dat die 233 zo'n 215 echt is. Haalde die redelijk makkelijk op "het vlakke". Op de "52" tussen Roermond en Muenchengladbach is het vaak redelijk rustig. Daar probeer ik wel eens hoe hard dat het kan.
 
Hallo mede Bandieters,

Voordat ik de standaard remblokken verving kon ik het remhendel ver intrekken, bijna tot aan het gashendel. Het bevreemde mij dan ook dat na het vervangen van de remblokken het remhendel opeens keihard was / is.

Op het Two Wheels Texas forum kwam ik het volgende artikel tegen en daaruit begrijp ik dus dat er luchtbellen bij mij in de leiding(en) heeft gezeten.

Succes met het lezen van het artikel. :)

Brake De-Airing by Rich Barrett

Gr. Arno.
 
Hoort een Belgische 650 hier ook bij het 1250-geweld? Bij de naked bikes zijn er toch weinig topkuipen te zien...en toeren kan ik ook wel met de 650 :]

Hier mijn 650SA, bouwjaar 2008, enkele opties zoals MRA-scherm met deflector, spiegelverbreders, verwarmde handvaten, valbaren en topkoffer. En ik heb de stoofbuis vervangen door een Hurric Supersport.

Hier alvast een sfeerbeeld, geschoten aan de Franse Cap Blanc-Nez
a9mlac.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Bandit 650 , leuk om mee te beginnen en dan door naar de 1250,
 
Laatst bewerkt:
Een 1250 of 650 zijn op de achterbrug na bijna hetzelfde.
Hij heeft wat minder koppel en moet meer toeren draaien, maar daar is niks mis mee toch.
 
Hier alvast een sfeerbeeld, geschoten aan de Franse Cap Blanc-Nez


:W

Mooi hoor. Dat is toch wel de kracht van de bandit. Het is een old-school, tijdloos model, zonder moderne voorbijgaande strapatsen. No-nonsens en betrouwbaar.
 
Laatst bewerkt:
Met dit weer haal ik de 1000km beurt niet, maar wachten tot het voorjaar met olie verversen.?
 
Met dit weer haal ik de 1000km beurt niet, maar wachten tot het voorjaar met olie verversen.?
Ja, die olie is nog zo nieuw; die heeft nog niks geleden!

Het vroege verversen (1000km) is ivm meer deeltjes die loskomen bij een nieuwe motor, maar als hij nog geen 1000 gelopen heeft is de olie nog amper vervuild en verzuurd...
 
Ik rij gewoon door. Gisteren uitgebreid de tijd genomen om de bandit in de Tectyl Superwax te zetten. Daar kwam m'n vorige motor (Fazer 600) afgelopen voorjaar ook prima onder vandaan. Tijdens de winter alleen pekel afspoelen en niet schoonmaken. Nou ja, wel af en toe de remmen kritisch bekijken en schoonmaken.
Wordt er twee weken niet gereden, dan gaat'ie een dagje aan de druppellader.
 
Ik rij door tot er gepekeld is, en begin weer als het een paar keer heeft geregend.
Kou geef ik niet zoveel om dan rij ik wat minder ver.
Ik heb er nu sinds februari/maart dik 13000km opzitten
 
Terug
Bovenaan Onderaan