Dank je wel theun. Hetzelfde als de jouwe.PS, die motor van je ziet er goed uit.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel theun. Hetzelfde als de jouwe.PS, die motor van je ziet er goed uit.
Nee, de motor gaat niet op het noodprogramma. De motor gaat soepeler lopen. Zelf heb ik een O2 sensor eliminator er tussen zitten.
Dit hoorde bij het pakket welke ik gekocht heb bij Dale Walker.
http://cgi.ebay.ie/Oxygen-sensor-eliminator-Suzuki-GSF-Bandit-1250-07-2010-/250687347267
[afbeelding]
heb ook maar zo,n eliminator besteld, hoop dat er een gebruiksaanwijzing bij zit.verkoper buyerbouli in griekenland. ben benieuwd of dat goed gaat. Gekocht op de link van hierboven van a3 klus. Is het monteren van de eliminator alleen al voldoende om de motor soepeler te laten lopen zonder inhouden . hoef er toch verder niets bij te nemen,
wat voor typenr is je demper v laser 772031 inox kan er een overnemen van een gsx 650 f dat past ook volgens de prijslijst en is dezelfde als de bandit 650Nee dus, op de uitlaat na heb ik niets om en rond het motorblok verandert.
Bedankt blade. nog een vraag , de laser duo tech van de gsx 650 f past die ook op de 1250 bandit, volgens de kenmerken wel.
Er zit inderdaad zo,n gevlochten pakking in de originele uitlaat. Laser demper past!Jawel hoor, dat zijn dezelfde. Let wel even op, er zit een pakking tussen de orginele uitlaat een het stukje buis (achter de katalysator) waar de uitlaat overheen geschoven wordt. Die pakking moet er af omdat de buisdiameter van de Laser kleiner is.
Ik weet niet of en waar je hem gaat bestellen, maar als je het framenummer doorgeeft, krijg je normaal gesproken de goede uitlaat gelevert.
Theun
bedankt kadettStandaard demper van de GSX650F GSF650 en GSF1250 zijn identiek. Dus als het op 1 past, past het op alledrie.
Het is heel simpel een inbusboutje aan de linkerkant en je kunt het plastic paneel zo wegtrekken en daar zit de stekker van de sonde ontkoppelen en de nieuwe stekker erop en klaar is kees nog geen 5 min. werk.
Denk gewoon laten hangen!En de stekker van de lambda sonde die je losmaakt die laat je gewoon los hangen en tape je dicht met isolatietape of wat doe je daar mee?
En de stekker van de lambda sonde die je losmaakt die laat je gewoon los hangen en tape je dicht met isolatietape of wat doe je daar mee?
Theun,vandaag een bijna nieuwe opgehaald van marktplaats voor minder dan de helft v d nw prijs. Hoe rij jij m met de sport of legale insert?Jawel hoor, dat zijn dezelfde. Let wel even op, er zit een pakking tussen de orginele uitlaat een het stukje buis (achter de katalysator) waar de uitlaat overheen geschoven wordt. Die pakking moet er af omdat de buisdiameter van de Laser kleiner is.
Ik weet niet of en waar je hem gaat bestellen, maar als je het framenummer doorgeeft, krijg je normaal gesproken de goede uitlaat gelevert.
Theun
Nou heb ik de nieuwe laser gemonteerd en is dat beetje inhouden helemaal verdwenen, zonder db insert erin, moet ik nou toch die stekker monteren?OK, ik heb ook zo'n stekker van de Griek besteld...
Nou heb ik de nieuwe laser gemonteerd en is dat beetje inhouden helemaal verdwenen, zonder db insert erin, moet ik nou toch die stekker monteren?
Theun,vandaag een bijna nieuwe opgehaald van marktplaats voor minder dan de helft v d nw prijs. Hoe rij jij m met de sport of legale insert?
Als je hem toch gekocht hebt kun je hem altijd even monteren. Is zo gedaan en ook zo weer ongedaan gemaakt. Bij mij klapte hij bij gas los niet meer in de uitlaat met de lambda sonde los. Veel verschil merkte ik verder niet overigens. Maar goed ik ga het ook eens proberen met die stekker. Ik vraag me af of het nog uitmaakt of je een bandit 1250 uit 2007-2008-2009 of 2010 hebt.
Ergens vraag ik me ook af waarom ik die stekker eigenlijk heb gekocht, want hij loopt in feite goed. Maar die lambda sonde zit er volgens mij alleen maar op om de katalysator goed te laten werken en die zit volgens mij in de originele demper en die is er af. In die zin zit die lambda sonde voor niets aanwijzingen te geven en als hij met een stekker van 20 euro iets soepeler zou gaan lopen, dan is het dat waard. Maar goed, even afwachten wat het resultaat is, want dat getik daar werd je ook niet blij van.
Ik heb ze alle 2 gemonteerd gehad, maar zonder de db killers is het toch een veel dieper geluid, met de inserts krijg je toch weer een blikkerig geluid. Voor holland is dat geen probleem, als ik naar dl ga doe ik de legale wel erin.Legaal, Ik rij nogal eens in Duitsland (woon 20Km van de Duitse grens) en ik wil geen gezeur. Als je uitlaat daar niet legaal is krijg je een boete en mag je geen meter meer voordat je hem weer legaal hebt. Ik kik toch al niet op decibels
Bij mij zit de lambda sonde er nog op in de middenpot, zit niet in de originele uitlaat dus.Heb alleen de demper vervangen dus de sonde werkt dan nog. maar idd gewoon ff proberen als die aankomt uit griekenland.
Nippon,
De katalysator zit in de verdikking waar de vier uitlaatbochten bij elkaar komen. Aan de achterkant van die verdikking zit een klein stukje pijp waar je de (vervangings)demper opzet. Als je dus alleen maar de demper vervangen hebt, zit de katalysator er nog gewoon in. Je kunt de kat als je de demper eraf draait, overigens goed zien zitten,