suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Deze week een mooie gsx650f gekocht [DOCLIB=1070386,1eecd663e846f9762b67ec4c9bab35a8,50497,0,0
Heeft er nog iemand een sportuitlaat over, het is tenslotte een bandit motor![/quote]

Mooi ding! Grappig dat je van een 1250 komt, deze verkoopt, en vervolgens een 650 koopt. Ben aan het nadenken over precies het tegenovergestelde, maar na deze week weer een bekeuring gehad te hebben, wacht ik nog ff.....

Hier een plaatje van mijn motor. Qua uitlaat ter inspiratie: Laser Xtreme

bikepics-1785168-full.jpg
 
Bedankt voor het welkom heten ;)
Afgelopen woensdag heb ik mijn 1250 opgehaald en in het weekend een rondje IJsselmeer gedaan met een motorclub. Hij rijdt heerlijk relaxed. We hebben niet echt hard gereden en met 270 km snelweg en 330 km binnendoor een verbruik van 1:18,6. Dit vind ik heel netjes.

bandit1250a.jpg
 
Bedankt voor het welkom heten ;)
Afgelopen woensdag heb ik mijn 1250 opgehaald en in het weekend een rondje IJsselmeer gedaan met een motorclub. Hij rijdt heerlijk relaxed. We hebben niet echt hard gereden en met 270 km snelweg en 330 km binnendoor een verbruik van 1:18,6. Dit vind ik heel netjes.

[afbeelding]
Dat is zeker netjes. Met een splinternieuwe motor..? Die wordt nog wel wat zuiniger na een aantal duizend km...
 
ik vind het een super mooie kleur.
wat het verbruik betreft is heel netjes.
ik heb de mijne bij marc hoegee op de bank laten afstellen (hij stotterde te veel)
en hij loopt nu gemiddeld 1 op 17
en die heeft nu 35000km gelopen.
Niet echt nieuw. Hij is van januari 2009 en heeft nu 41.000 km gelopen.
 
Maar dat verbruik is echt zuinig,rij je constant stationair dan?Koffers zijn wel doeltreffend maar echt mooi vind ik die toren niet achterop, zal wel zwaarder sturen denk ik.

De snelheid van de toerrit was op zijn hoogst 10 km sneller als toegestaan op de diverse weggedeeltes. Op de snelweg van en naar huis gewoon lekker doorgereden.
De koffers vind ik echt ideaal en zeker bij dit soort weekenden. Met sturen merk ik er niks van.
En de spullen in de topkoffer zo licht mogelijk houden.
 
Ben nu enige tijd aan het kijken voor de aanschaf van een motor, wil hem eigenlijk voor alles gebruiken, d.w.z. woon-werk, weekendje/dagje toeren en vakanties.

Helaas heb ik er ruim de tijd voor om te bedenken wat ik wil, aangezien er over maximaal 6 weken geld uit een erfenis vrij komt.
Inmiddels heb ik mijn opties afgebakend naar een (sorry) Honda Varadero, en uiteraard de Bandit 1250.

Mijn eigen pro's en quo's voor deze fietsen:
Koppel (schakellui)
vermogen (is ruim voldoende bij beide)
pakezels (wil een bandit met kofferset eventueel volle kuip)
zien er beide goed uit.


De Varadero is wat duurder in verhouding, maar 2-cilinder vindt ik wel fijn
Als ik over de Bandit lees zijn er metwat redelijk simpele aanpassingen aardig wat meer pk's uit te halen, wat de prijs in mijn ogen wat aantrekkelijker maakt.

Eigenlijk ben ik alleen nog benieuwd naar de kosten voor bijvoorbeeld kleppen stellen e.d.
Ik heb er nog niet op gereden, maar heb nu al het idee dat hij wat makkelijker rijdt als de Varadero (met name door gewicht)

Zijn er dingen waar ik specifiek op moet letten bij 2de hands aanschaf? Ik kijk naar model 2008/09/10.

Alvast bedankt!!


Heb alle modellen met bandit motor gehad van 600 tot 1250 met kuip en naked en nog nooit een mankement gevonden. De olie is het enigste wat ik na 6000 km vervang.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen wegens omstandigheden te koop mijn Bandit 1250 uit 2007 26500 km standaardfiets wil er minimaal 4250 voor hebben dan wisselt ie van eigenaar
 
Hallo mensen wegens omstandigheden te koop mijn Bandit 1250 uit 2007 26500 km standaardfiets wil er minimaal 4250 voor hebben dan wisselt ie van eigenaar
Hier heeft iedereen een bandit,zet m gewoon op te koop forum .Persoonnlijk zou ik wachten op het voorjaar en dan op marktplaats,dat is de enigste verkoopsite waar je een motor kwijtraakt! De handel is zo dood als een pier!
 
Misschien wel, maar er zijn ook zat mensen die de fora lezen die op zoek zijn naar een motor, zie de post hierboven van Palooka.
Niet geschoten is altijd mis.
En ik wil niet wachten tot het voorjaar maar wil 'm het liefst nu verkopen.
En of Marktplaats nou de enige site is waar je een motor kwijtraakt betwijfel ik , dus daarom deze poging.
Maar bedankt dat je meedenkt.
 
Ja ik wil ook van mn gsx 650f af voor de winter , maar geen reakties. Zit nieuwe tacconi op, risers en middenbok!
full
 
Misschien wel, maar er zijn ook zat mensen die de fora lezen die op zoek zijn naar een motor, zie de post hierboven van Palooka.
Niet geschoten is altijd mis.
En ik wil niet wachten tot het voorjaar maar wil 'm het liefst nu verkopen.
En of Marktplaats nou de enige site is waar je een motor kwijtraakt betwijfel ik , dus daarom deze poging.
Maar bedankt dat je meedenkt.
Foto bij motorshopper!
 
Laatst bewerkt:
gisteren bij motoport Assen een gsx 1250 fa gt opgehaald,
Hij is van maart 2012 en had 2800 KM op de teller.
Gisteren en vandaag bij elkaar 600 km gereden, wat een heerlijk ding!!!
2012-10-03


Op de foto staat de kofferset er niet op (wastijdens de proefrit.)
 
gisteren bij motoport Assen een gsx 1250 fa gt opgehaald,
Hij is van maart 2012 en had 2800 KM op de teller.
Gisteren en vandaag bij elkaar 600 km gereden, wat een heerlijk ding!!!
[afbeelding]

Op de foto staat de kofferset er niet op (wastijdens de proefrit.)
Mooi ding met abs ,! wel wat anders dan de gpz! Wel een ander dempertje er op zetten,en een TRE voor het inhouden en de lambda sonde uitschakelen,dan rijdt die echt lekker.! Eliminator o2 sensor ertussen is ook goed te doen,
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan