Suzuki bandit 400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reejee

MF'er
28 jul 2009
90
0
Utrecht
Bij deze bied ik mijn suzuki bandit te koop/ruil aan.

Gegevens:
Suzuki
GSF 400
1993
36XXX km's (wordt nog mee gereden)
zwart, dubbele schijf

Dit is het suzuki bandit model met de dubbele schijf, (nog nietvaak/nooit vaker gezien)
remt dus ook zeer goed.

Ongeveer 700 km geleden is er een nieuwe tsubaki kettingset opgekomen.
Een nieuw luchtfilter en nog wat kleine dingen (factuur aanwezig)

De reden dat deze weggaat is dat ik wat zwaarders wil rijden. Deze motor is zeker
goed vooruit te branden maar heb liever iets met een kuip dan een naked bike.

De banden zijn ok, voorband als eerste aan vervanging toe.
optisch wat kleine krasjes maar over het algemeen in zeer goede staat voor dit jaar.

motor loopt als een zonnetje, alle electra werkt.
enige wat verbeterd,vervangen kan worden is 1 van de 2 schijven, zit een klein slagje in
waardoor je op lage snelheid als je remt een trilling voelt.

heb hier zelf gewoon mee gereden.

Ben altijd zeer zuinig op deze motor geweest evenals de vorige eigenaar.
afgelopen weekend naar friesland op en neer gekacheld zonder enige problemen!

jgky94.jpg


k3rqd5.jpg


meer fotos, en duidelijkere detailfotos komen. (tis alleen rotweer en laat
de motor dus liever even binnen staan)

de vraagprijs, niet geheel onbelangrijk zal 1900--> 1600 euro zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie Bandit zeg! Dubbele schijf is vrij normaal, enkele schijf hebben een paar modeljaren (geloof 1991). Dus dubbele schijf is heel normaal, de tegenhanger (Honda CB-1) had altijd maar 1 schijf.

Succes met de verkoop!
 
Enkele schijf is de standaard hoor, dit is waarschijnlijk een Duits model, want díe hadden wel dubbele schijven. En't remt prima kan ik je vertellen :Y


Prijs is stevig... maar hij is in goede staat, zo bizar dus ook weer niet.
 
Misschien voor de meeste die in Nederland zijn verkocht dan, maar over het algemeen heeft het Bandit 400 model er toch 2. Ik had ook een test van begin jaren '90 tussen CB-1 en GSF400, waarbij ze dus ook nadrukkelijk het hadden over de dubbele schijf van de GSF.

Zie hier trouwens de modelgeschiedenis Suzuki GSF400 Bandit
 
Ik heb hiervoor de zelfde machine gehad. Erg leuke fietsen en sturen willen ze wel.

suc6 met de verkoop. Yamaha trx850 als volgende motor zeg ik :Y
 
bedankt voor de reacties, prijs is overigens gewoon bespreekbaar en is enigzins hoog ingezet.
alhoewel er natuurlijk wel net een goed onderhoud aan is gepleegd (waarvan factuur aanwezig)
vandaar ook de hoge ingezette richtprijs,

liefst te ruil tegen een wat nieuwere 600cc motor
(bouwjaar 1997-2002)
 
Die van mij had 96.000 km gelopen en liep nog als een spoor. Echt taaie fietsjes dit.

Klein kickje ;)
 
bedankt voor 't commentaar, bij deze een kickje, prijs dus bespreekbaar,
moet echt weg nu, heb iets anders op 't oog.
 
Misschien voor de meeste die in Nederland zijn verkocht dan, maar over het algemeen heeft het Bandit 400 model er toch 2. Ik had ook een test van begin jaren '90 tussen CB-1 en GSF400, waarbij ze dus ook nadrukkelijk het hadden over de dubbele schijf van de GSF.

Zie hier trouwens de modelgeschiedenis Suzuki GSF400 Bandit
Allemaal leuk en aardig, maar hij is nooit in Nederland verkocht... allemaal geïmporteerd ;)
 
up, mocht je een zx6r, r6, cbr 600, o.i.d. rond 't jaar 2000 hebben en deze geweldige bandit willen,
twijfel dan niet mij te contacteren, we komen er vast uit,

en voor de mensen met cash, bieden staat vrij.
 
ik ben zelf 186 en kan er prima opzitten, dus ik weet niet wat te klein is.
ben wel op zoek naar iets sportievers, maar rijdt heerlijk, met mijn lengte.
prijs bespreekbaar he, doe een bod, moet eigenlijk snel weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan