Suzuki bandit 600

Bij de vergelijkingstests komt de Fazer er iedere keer beter uit dan de Bandit. Qua vermogen, wegligging etc. Verder vind ik de +punten van de Fazer:
- meer vermogen
- betere remmen
- rijdt lekkerder
- ziet er leuker uit

Ik zou zeggen: ga op beide motoren eens een proefrit maken, dan merk je vanzelf of het wat voor je is.

PS. Ik rijd zelf een Fazer dus ben misschien wat bevooroordeeld .
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 13 februari 2002 15:09 schreef JK het volgende:
Tja SV650S of Fazer. Appels & peren. De rebel van Skoezie is ook geen Harley :)

Niet fucken met de Rebel hè! ;)

Op vrijdag 15 februari 2002 14:58 schreef Spider het volgende:
Bij de vergelijkingstests komt de Fazer er iedere keer beter uit dan de Bandit. Qua vermogen, wegligging etc. Verder vind ik de +punten van de Fazer:
- meer vermogen
- betere remmen
- rijdt lekkerder
- ziet er leuker uit

Ik zou zeggen: ga op beide motoren eens een proefrit maken, dan merk je vanzelf of het wat voor je is.

PS. Ik rijd zelf een Fazer dus ben misschien wat bevooroordeeld *D .

- meer vermogen --> Wat heb je er aan als je er toch niet alles uithaald
- betere remmen --> :)
- rijdt lekkerder --> Is erg persoonlijk lijkt me
- ziet er leuker uit --> Ook weer erg persoonlijk. Vind zelf die halfbakken kuip van de Fazer geen gezicht
 
Daarom staat er ook : \"Verder vind ik de +punten van de Fazer\" })
Het voordeel van meer vermogen is dat je niet na een jaar of 1 à 2 een nieuwe motor hoeft te kopen omdat je oude motor te traag vind (bijvoorbeeld een Div.600 t.o.v. een Fazer scheelt toch al gauw een PK of 30).
 
Een beetje persoonlijke meining maar ik vind een Fazer echt een motor voor een weekend warrior, huisvadertje werkt op kantoor heeft ineens zijn wilde haren weer terug, heeft in de consumenten gids gelezen dat dit de motor is die waar voor zijn geld bied.
Ik vind dat bij een bandit niet het geval, geeft meer een Naked bike gevoel, vooral de 1200.
Helemaal persoonlijk ga ik liever voor een Buell, maar ja maar goed dat niet iedereen hetzelfde mooi vind zou maar saai worden.......
 
Natuurlijk moet je voor een Fazer gaan. De remmen zijn beter, het vermogen ligt nog iets hoger (95PK), er is een benzinelampje.

De Bandit is ook een leuke fiets, maar qua karakter een beetje anoniem.
 
Op maandag 11 maart 2002 15:29 schreef Wreckerrm het volgende:
Natuurlijk moet je voor een Fazer gaan. De remmen zijn beter, het vermogen ligt nog iets hoger (95PK), er is een benzinelampje.

De Bandit is ook een leuke fiets, maar qua karakter een beetje anoniem.

Dat benzinelampje is zou voor mij de motivatie zijn :P ;)
 
Bijna 2 jaar probleemloos Bandit 600 gereden, echt een superfiets :]

Alleen de voorvering moet je veranderen, die is zoooo slap. WP-veren erin en karren maar! *D

misc.php
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan