Suzuki bandit 600

Interceptor

Rookie
9 feb 2002
2
0
Vlaardingen
Om te beginnen kan ik jullie mededelen dat ik sinds 4 feb m\'n motorrijbewijs heb.
Nu wil ik uiteraard ook graag een motor aanschaffen nu is m\'n oog gevallen op een Suzuki bandit is dit wat of zeg je kijk liever naar wat anders een yamaha fazer ofzo.

mzzl
 
Om te beginnen kan ik jullie mededelen dat ik sinds 4 feb m\'n motorrijbewijs heb.
Nu wil ik uiteraard ook graag een motor aanschaffen nu is m\'n oog gevallen op een Suzuki bandit is dit wat of zeg je kijk liever naar wat anders een yamaha fazer ofzo.

mzzl

Ik denk inderdaad dat de meesten je een Fazer gaan aanpraten. ;)

Verder heb ik er niks zinnigs over te melden. Nooit op een Bandit gereden en ook niet op een Fazer
 
HHmmm, heeft een vriend van me net zijn bandit
bij de dealer ingeruild voor een cbr600fs.

Hij vond het een prima fiets om mee te beginnen.
Heeft er een hoop fun mee gehad.

Errug mooie fiets, pittig, alleen die wind
he als je 160 of meer rijdt...
 
Bandit had ik als lesfiets. Als ik mezelf geen supersport koop, word het voor 99,9% zeker een Bandit. Je kan er volgens Maximum zelfs erg goed mee wheeliën :)
 
Mijn vriendin heeft een bandit en is er zeer tevreden over. Ze gebruikt hem dagelijks voor woonwerk verkeer en tot nu toe zonder problemen. Met de versie met kleine kuip kun je trouwens ook prima 160 rijden :)
 
FAZER rijd veel fijner dan een Bandit600 en wheelien gaat ook veel fijner.

Hoop dat je de goede keus maakt
 
.......... laat maar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bandit is bij uitstek een "projectfiets" zeer veel onderdelen te krijgen en eindeloos te modificeren naar eigen smaak. Bandit kun je je eigen "smoel" geven. Als je net als merendeel van motorrijdend nederland op een "13 in een dozijn" fiets wil rondrijden, kies je voor de Fazer (welke overgens prima rijeigenschappen heeft en dus ook geen verkeerde keuze is).
 
Op beiden een proefrit maken. Heb niet op een bandit gereden, wel op een Fazer, en dat reed echt geweldig!
 
Bandit (S) en Fazer hebben twee heel verschillende karakters (lees: vermogen en gewicht). Proefrijden dus en kijken wat je het best ligt.

Voordeel is wel dat een Bandit goedkoper is dan een Fazer van dezelfde leeftijd.
 
Als je gaat voor de Fazer, koop dan meteen het 2002 model. Ziet er mooier uit en natuurlijk de nodige 'bugfixes' van de oude modellen.
 
Als je gaat voor de Fazer, koop dan meteen het 2002 model. Ziet er mooier uit en natuurlijk de nodige 'bugfixes' van de oude modellen.

Als je gaat voor de Bandit, koop dan meteen het 2002 model. Ziet er mooier uit en natuurlijk de nodige 'bugfixes' van de oude modellen.


;)
 
Als je gaat voor de Bandit, koop dan meteen het 2002 model. Ziet er mooier uit en natuurlijk de nodige 'bugfixes' van de oude modellen.


;)
laugh.gif
 
Kwestie van smaak.....

Nou als jij het oude model met de vierkante koplampen mooier vind, dan verklaar ik je bij deze voor gek ;) Er zijn veel mooiere motoren dan de Fazer, maar het oude of nieuwe model? Dan graag het nieuwe model. Vind je de oude Fazer 600 ook mooier dan de Fazer 1000 ? Ach iedereen z'n eigen smaak :)

edit : ff 2 foto's

1998-2001 :
Dit is dan een Fazer 600S, maar de koplampen/kuipje blijft hetzelfde.
yamhfazer1.jpg


2002 :
fazer600_2002_01.jpg



edit 2 : en nog 2 geinige plaatjes van een 600 en 1000:

622.gif


631.gif


Meer van die geinige plaatjes van auto's en motoren staan op http://www.wickedart.net
 
Laatst bewerkt:
Nou als jij het oude model met de vierkante koplampen mooier vind, dan verklaar ik je bij deze voor gek ;) Er zijn veel mooiere motoren dan de Fazer, maar het oude of nieuwe model? Dan graag het nieuwe model. Vind je de oude Fazer 600 ook mooier dan de Fazer 1000 ? Ach iedereen z'n eigen smaak :)

Vind de ouwe ook niet echt mooi hoor!.
Maar je kan niet alles hebben he.

Koop dan een SV650S zou ik zeggen, die zijn wel erg mooi.
 
sv650 heeft wel het probleem dat het een "kleine" motor is
tot +- 1.88 gaat goed, daarboven kun je de benen niet kwijt (eigen ervaring)
 
Vind de ouwe ook niet echt mooi hoor!.
Maar je kan niet alles hebben he.

Koop dan een SV650S zou ik zeggen, die zijn wel erg mooi.

Tja SV650S of Fazer. Appels & peren. De rebel van Skoezie is ook geen Harley :) SV is sportiever dan Fazer, en idd ik zelf vind de SVS ook mooier dan het 2002 model fazer, maar mocht ik een fazer kopen, dan het 2002 model.
MAar fazer is verder wel een lekkere fiets, en veel ruimte onder het zadel. Kon onder mijn GS weinig kwijt, onder m'n XR helemaal nix (Ja heb een 'tasje' achterop) En het zou toch wel lekker zijn als je bijv. een cyclelok onder je zadel kan gooien. Anders moet ie in de rugzak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan