Suzuki Bandit 600

Insanity

MF'er
1 mei 2004
76
0
Lelystad
Hey all,

Ik ben sinds 29 juni 2004 in heb bezit van het mooiste roze papiertje van nederland en ben nu dus zoekende naar een voor mij geschikte motor.
Nu ben ik erg geintresseerd in de Suzuki Bandit 600 vanwege zijn rijeigenschappen en zijn uiterlijk en betrouwbaarheid.
Vraag is alleen....
Is deze motor geschikt voor mij?
Ik ben 1,86 m en 90 kg.
Ik heb les gehad op een kawa er-5 en naar mijn idee lijkt deze motor aardig op de bandit.
Op de kawa kreeg ik al na een uurtje een houten reet en dat is me niet bevallen ;)
Wel zitten volgens mij de stepjes op de bandit op een andere plek dan bij de kawa waardoor je dus een andere zithouding krijgt die wel positiever kan zijn.

Graag hoor ik jullie mening hierover.
Hoofdzaak is dus: is de bandit geschikt voor iemand van 1,86 m.?

Grtz. Insanity

Ps. iemand nog een knappe bandit 600 te koop voor een bedrag tot € 3.000,=? :)
 
Hey Insanity,

Gefeleciteerd met je rijbewijs.
Nou ik ben een trotse bezitter van een suzuki bandit 600n.
Ik ben zelf 1.87 en was een paar maanden geleden 97 kilo (ben nu 82 kilo :} ) maar het rijd super hoor. :]
 
een houten reet krijg ik pas na 200 km
ben zelf 1,94 en dat gaat prima al is het op een 1200
maar dat maakt qua zithouding t.o.v. een 600 niks uit..

en op marktplaats zag ik er wat staan zo rond de 3000
 
Ik ben 1.94 meter en rij met een Bandit 400, dus... ;) .
Ik heb niets van problemen, zelfs niet met afstanden van over de 100 km.
 
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben met deze positieve reacties, zeker omdat ik eigenlijk helemaal niet naar een andere motor wil kijken :)
Ik ben ook al aan het rondneuzen geweest op marktplaats en er zijn idd ook wel wat te vinden, heb ook al wat emailtjes gestuurd, dus is ff afwachten denk ik :)

Ben trouwens ook al 2 dagen bezig met het lezen van het grote bandit 600 topic 8-) die BasE maakt er wel wat van :) kan niet wachten tot ik er ook één tot m'n bezit heb !!!

in ieder geval bedankt voor de reacties tot dusver, mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag, ook over waar ik op moet letten als ik ergens ga kijken.

Thanks!
 
Jullie willen niet weten hoe blij ik ben met deze positieve reacties, zeker omdat ik eigenlijk helemaal niet naar een andere motor wil kijken :)
Ik ben ook al aan het rondneuzen geweest op marktplaats en er zijn idd ook wel wat te vinden, heb ook al wat emailtjes gestuurd, dus is ff afwachten denk ik :)

Ben trouwens ook al 2 dagen bezig met het lezen van het grote bandit 600 topic 8-) die BasE maakt er wel wat van :) kan niet wachten tot ik er ook één tot m'n bezit heb !!!

in ieder geval bedankt voor de reacties tot dusver, mochten jullie nog tips hebben dan hoor ik het graag, ook over waar ik op moet letten als ik ergens ga kijken.

Thanks!

leuk om te horen :)
ik ben 1.85 en 75 kg, bijna even groot als jou dus.
ik kom net terug van een tocht van 400 km, en ik voel me nog kiplekker :)
alleen een beetje koppijn van mn lawaaierige systeemhelm (ondanks doppen)

als je gaat kijken naar een bandit, let dan ook op roest op het frame (vooral aan de voorkant) En natuurlijk de gebruikelijke dingen.
 
nogmaals, IK krijg geen kontpijn ( :X ) van het zadel van de bandit.
hij is ook best breed.

misschien dat ik wel binnenkort een corbin zitje wil kopen O-)
zit je helemaal als een koning...
 
Corbin is een merk dat zitjes maakt voor motoren, ik heb er nog nooit op gezeten maar het schijnt hemels te zijn...

www.corbin.com

sbsmug2.jpg

Ik zou er zo op kun... :Z ...nen... :z :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan