Suzuki Bandit 600N uit '95, 25 kw. ca. 32.000 km

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aad900

MF veteraan
2 jan 2004
23.164
45.119
Rotterdam
wegens aanschaf van een nieuwere Bandit, te koop aangeboden.
Bandit 600 uit '95 in 25 kw uitvoering, ook op kenteken. Kan door Suzuki dealer op vol vermogen (ca 80 pk) worden gebracht.
Kleur donker groen.
full


Vraagprijs: 2.100,- euries
 
Hoi Aad,

Als ik zo vrij mag zijn:
* 32000km staat in de titel
* net een grote beurt gehad

Succes met de verkoop ;)
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is hij via de gasschuiven begrensd. Maar eerlijk gezegd heb ik de carbs nooit uit elkaar gehaald.

Bedankt Willem, inderdaad de Bandiet heeft bij TEC motors een grote beurt gehad oa nieuwe bougies, olie- en luchtfilter, remblokken.
 
:^
Zou het natuurlijk ook een koopje kunnen noemen. Hoeveel kost het omzetten op vol vermogen ongeveer?

Ik durf het niet te zeggen, heb het nooit nagevraagd wat terugzetten naar vol vermogen zou moeten kosten.

Overigens dat de prijs belachelijk laag zou zijn vind ik nogal meevallen. Ik heb geen zin om zeg 2800 te vragen en bij 2000 te eindigen zoals dat vaak gebeurd. Het is een goeie motor maar zeker niet in showroomstaat, hij is tenslotte 11 jaar oud. Technisch iig in orde. De voorband is redelijk, de achterband nog goed. Ketting en tandwielen zijn ook nog goed.
 
Ik hoop het niet voor je, maar als'ie over twee maanden ofzo nog te koop staat, heb wsl. mijn A-tje en wel interesse.
 
Ik durf het niet te zeggen, heb het nooit nagevraagd wat terugzetten naar vol vermogen zou moeten kosten.

Overigens dat de prijs belachelijk laag zou zijn vind ik nogal meevallen. Ik heb geen zin om zeg 2800 te vragen en bij 2000 te eindigen zoals dat vaak gebeurd. Het is een goeie motor maar zeker niet in showroomstaat, hij is tenslotte 11 jaar oud. Technisch iig in orde. De voorband is redelijk, de achterband nog goed. Ketting en tandwielen zijn ook nog goed.

Ok maar bandits van die leeftijd wordt idd meestal rond de 2500 voor gevraagd. Maar het is wel zeker een mooie fiets om mee te beginnen :] .
 
Hmz over 8 dagen 18, hoe lang duurt het ongeveer voordat je je rbw hebt (incl aanmelden) :?

*.:DSM:.* twijfelt zich de pleuris of hij zijn A of B gaat gebruiken aangezien dit best leuk is voor deze prijs :P .

Ps: Accesoirelijst moet uitgebreid worden met je MF sticker :9
 
Puu, ik zal je mailtje pas vanavond kunnen zien/beantwoorden als ik thuis ben.

Aad
 
geinig ding. jammer dat ik het nu pas zie heb er vrijdag een bij de dealer gekocht en 25 kw laten maken :)
 
Ik vind dit een hele nette prijs voor een 11 jaar oude 25kw Bandit met 30000+ op de klok.

Dat andere mensen er meer, of veel meer, voor vragen moeten ze zelf weten. Hier op MF en op marktplaats staan er ook een paar die maar niet verkocht worden, rara hoe kan dat??

Succes met de verkoop!!
 
Ik vind dit een hele nette prijs voor een 11 jaar oude 25kw Bandit met 30000+ op de klok.

Dat andere mensen er meer, of veel meer, voor vragen moeten ze zelf weten. Hier op MF en op marktplaats staan er ook een paar die maar niet verkocht worden, rara hoe kan dat??

Succes met de verkoop!!

382.gif
 
Bedankt Eric, maar de Bandiet is vanavond verkocht aan een hele blije dame. Ik hoop dat ze veel plezier aan de Bandit gaat beleven.

Dus er mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan