Suzuki Bandit 600S 1999 13.500km prijs 2000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

poema

Die hard MF'er
16 mrt 2003
447
0
Den haag
Omdat ik de laatste tijd alleen nog maar rij zodat de motor even van stal is, heb ik besloten om 'm te verkopen. Het is een '99 Bandit, S uitvoering en heeft nog maar 13.500km gelopen. De banden zijn nog de orginele banden, evenals de kettingset maar beide zijn nog lang niet versleten. Ik ben een rustige rijder (echt waar :Y ). De motor ziet er nog heel erg netjes uit, geen deukjes of roest. Bij 12.000 zijn de kleppen gecontroleerd en de motorolie vervangen. Enige wat er aan mankeert is dat de rechter richtingaanwijzer iets naar achteren staat, krijg je als je 'm van de bok haalt en er staat een lantarenpaal in de weg (het is maar een klein stukje). Voorzien van 12v aansluiting onder het zadel met miniusbkabel aan het stuur. Tevens voorzien van een hugger in dezelfde kleur. Zadel is onlangs voorzien van een nieuw overtrek. Prijs is vast.

GroteFoto-IF34LPU6.jpg

GroteFoto-V8CTTAXH.jpg


JAAAHHH, DE BANDJES!! :)
GroteFoto-PHIJBQUN.jpg

GroteFoto-FNK8U8VB.jpg

GroteFoto-UZFIXV3B.jpg

GroteFoto-XAXEYBRO.jpg

GroteFoto-UILTAJED.jpg

GroteFoto-EMDD6TIN.jpg

GroteFoto-MF4XRZRE.jpg

GroteFoto-DHYE6VIW.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gevalletje schaduweffect :) 's kijken of ik wat meer foto's kan maken als het morgen even wil stoppen met regenen
 
Klopt, er zijn verscheidene topics c.q. meningen over dit onderwerp. Mijn mening is dat zolang ze geen scheurtjes of andere gekkigheid vertonen; oprijden die handel.
 
Tja, dat is het (meest extreme) tegenovergestelde en nu we dat ook op tafel hebben gelegd hoop ik dat we dit onderwerp verder kunnen laten rusten. Aan de eventuele koper of ie er mee doorrijd of vervangt.
 
Ja tuurlijk, doordeweeks na 18.00 uur en aanstaande vrijdag, zaterdag en zondag ben ik vrij. stuur je zo nog een pm'tje met mijn telefoonnummer.

Edit: naar je emailadres gestuurd
 
Laatst bewerkt:
Heb je nog meer foto's?

edit: laat maar, het regent nog haha ;) Geen geld voor een Bandit in deze staat. Paar nieuwe bandjes en knallen maar!
 
Laatst bewerkt:
Meer foto's aan de OP gevoegd, kan zijn dat er hier en daar wat miezelregen op het chroomwerk te zien is. Het was net niet helemaal droog :X
 
de banden...
mensen denken dat 12 jaar ouwe bandjes niet meer goed kunnen zijn....
nu is er iemand op het forum die op nog oudere banden het circuit op gaat, en dat zijn nog tour banden ook :)
dus als circuit lukt met toeren ook wel lukken... allemaal wel leuk dat iedereen zo veel grip wil hebben maar (bijne) niemand gebruikt al die grip
want hoeveel mensen gaan driftend de bocht uit? want dan zit je op de grens!

niets mis mee en zegt wat over de rijstijl van de verkoper

succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan