Suzuki Bandit 600s olie in linkerdeksel van blok

jeroen83

MF'er
18 mrt 2014
74
13
voorne putten
Ik ben in het bezit van een bandit 600s uit 2004

Nu wilde ik van de week het linker deksel van mijn motorblok afhalen om deze opnieuw te spuiten
ivm corrosie. Maat bij he loshalen van de inbusjes liep er olie uit, hier zit toch je ontsteking en gewoonlijk geen olie?

Mvg jeroen
 
Ik ben in het bezit van een bandit 600s uit 2004

Nu wilde ik van de week het linker deksel van mijn motorblok afhalen om deze opnieuw te spuiten
ivm corrosie. Maat bij he loshalen van de inbusjes liep er olie uit, hier zit toch je ontsteking en gewoonlijk geen olie?

Mvg jeroen
Toch moet je terug naar de motorfiets techniek school.
Achter het linker carter deel zit de dynamo en daar zit olie achter.
 
Waarschijnlijk zit daar de startmotor.
*boven op het blok bedoel ik dan
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Ik heb zonet het deksel aan de RECHTERkant open gedaan en daar kwam ook wat olie uit. Dat is toch de kant van de ontstekingsspoel ? Als ik probeer de starten kwam er spontaan nog wat meer olie uit. Hoort dat deel niet olievrij te zijn ?

De Bandit die ik kocht stond bijna een jaar stil in een vrij vochtige ruimte. Na de tank te hebben geledigd startte hij. Hij reed een week vrij goed maar langzaam aan begon hij minder goed te draaien, eerst maar op 3 dan op 2 cilinders. Uiteindelijk wil hij niet meer starten. Bobijnen gaven niet echt een klare vonk, vandaar vervangen, maar geen verbetering. Vandaar dat ik naar de ontstekingspoel ging kijken en ... olie.

Alvast bedankt voor tips ?

Gtz
Alain
 
"Wat olie", hoeveel praten we over?
Kan het niet olie zijn wat iemand er ooit in heeft gedaan voordat de bout er in is gedraaid?
Of is het daarvoor te veel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan