Suzuki Bandit GSF650N op t oog...

Snijworst

MF'er
12 aug 2015
69
3
Mevr komt van een cb500 maar wil upgraden naar een 2006 gsf650n. Kan iemand iets zinnigs noemen over typische gebreken voor deze motor?
Verder zal hij waarschijnlijk iets verlaagd moeten worden, heeft iemand daar ervaring mee? De cb500 hebben we destijds voorzien van nieuwe kortere Hagon schokbrekers die overigens prima bevielen...
 
Heb zelf de gsf 650 s. Naar horen zeggen schijnen het oerbetrouwbare blokken te zijn. Kijk ook even in de bandit topic onder naked bikes. Kwalen zijn volgens mij de collector van de uitlaat die kan doorrotten. En je hebt wat meer mechanische geluiden tov een vloeistof gekoelde motor.
 
Mevr komt van een cb500 maar wil upgraden naar een 2006 gsf650n. Kan iemand iets zinnigs noemen over typische gebreken voor deze motor?
Verder zal hij waarschijnlijk iets verlaagd moeten worden, heeft iemand daar ervaring mee? De cb500 hebben we destijds voorzien van nieuwe kortere Hagon schokbrekers die overigens prima bevielen...
welk bouwjaar? scheelt nogal
 
Heb zelf de gsf 650 s. Naar horen zeggen schijnen het oerbetrouwbare blokken te zijn. Kijk ook even in de bandit topic onder naked bikes. Kwalen zijn volgens mij de collector van de uitlaat die kan doorrotten. En je hebt wat meer mechanische geluiden tov een vloeistof gekoelde motor.
Heb zelf de gsf 650 s. Naar horen zeggen schijnen het oerbetrouwbare blokken te zijn. Kijk ook even in de bandit topic onder naked bikes. Kwalen zijn volgens mij de collector van de uitlaat die kan doorrotten. En je hebt wat meer mechanische geluiden tov een vloeistof gekoelde motor.


Uitlaat en collector blijken rvs, pluspunt. Opschakelen gaat bijzonder snel achter elkaar, zou wat ontspannender mogen, wellicht eens stoeien met de tandwielverhouding. Verbruik na 200 km binnendoor en snelweg (50/50) 1 op 16.5 , niet spectaculair zuinig. De cb, het is geen vergelijking ik weet t, 1 op 20/21, mijn Pan1100 ook 1 op 16.5
 
Terug
Bovenaan Onderaan