suzuki bandit informatie

snelle_chris

Rookie
24 jun 2012
3
0
drenthe
hey mijn naam is chris, ik ben een beginnende motor rijder en ik wou graag nog iets meer te weten komen over de suzuki bandit.

naast dat ik uiteraard allerlij info heb opgezocht op internet over dit model wou ik graag weten wat de ervaring van anderen van deze motor is, en of dit mischien een goede motor is om op te beginnen.

dus even voor de duidelijkheid, het gaat over de: Suzuki Gsf bandit, 600 cc
ik ben nog gebonden aan de 25 kw dus ook graag daar wat ervaringen met deze motor mee delen a.u.b.

alvast bedankt, Grt chris
full
 
hey hardstikke bedankt, ik ben veel meer te weten gekomen en als ik alle reacties zo lees denk ik dat ik geen slechte keuze maak met deze motor.

grt chris
 
hey hardstikke bedankt, ik ben veel meer te weten gekomen en als ik alle reacties zo lees denk ik dat ik geen slechte keuze maak met deze motor.

grt chris


Hoi Chris,

Fijne motor! Ga je zeker veel plezier aan beleven.
Twee punten voor verbetring die de meesten noemen is de voorvering en de standaard uitlaat.
Mocht je een mooie vervangingsuitlaat zoeken, dan heb ik er nog een vor je liggen.
Een mooie smalle G&G demper, compleet met bevestigingsbeugel en linkpijp. Het mooie is dat het vervangen ongeveer 5 minuten duurt.
Ziet er stuk beter uit en klinkt ook veel mooier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan