Suzuki Bandit Meeting 2006

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.412
103
Valburg
Er is een up-date beschikbaar: Lees deze update!

Aan alle Suzuki Bandit rijders:

full


Het verzamelpunt van de Meeting zal zijn bij:

Motel Maarsbergen Plan hier jouw route naar Motel Maarsbergen

Motel Maarsbergen ligt redelijk centraal in Nederland (tussen Veenendaal en Utrecht). Om precies te zijn direct langs de A12, afrit 22.

Vanaf hier zal de tourrit starten en eindigen in Culemborg!
Specifieke informatie volgt na aanmelding. Alle aanmeldingen zullen tevens in dit topic geplaatst worden.

De teller staat inmiddels op 33 aanmeldingen!

Lijst aanmeldingen:

B.B.I.L.
Hicham
Dr. Dre
Talkin to me (als ie vrij is)
Zandor
GSX-freak (ovb)
Starrrr
Lmario (gaat niet mee, heeft zich netjes afgemeld)
Bright
Sjoerdje
André
Bandit Dubby
Mark (+ zijn achterneef)
Bandit650s
Pjeurn
Bandiet
fastbike
Bandit1967
MarcelPulami
Banditstreetfighter
Aphrodite
Banditpro (als de verhuizing op tijd klaar is)
Banditwoman (ovb)
Bandit 600
B@ndit El Bandito
Jeroen vd Berk
Zeerflex (ovb)
Trudy Hermans (ovb)
Los Banditos (ovb)
MZpiloot (ovb)
GS550GSF600S (Rob H)
BertTheHappyCamper (ovb)
BangBandit (ovb)
 
Laatst bewerkt:
Pimmo meld zich aan met een Rode Bandit 650S zonder abs uiteraard model 2005 met 2700 km op de teller en gaat weer in maart rijden. EINDELIJK WEER
Blokje is nog niet los pas bij 7000km denk ik maar is nu al wild en wil maar 1 ding 12500 rpm en heerlijk gillen en zijn bestuurder wild maken....

Ik heb 2 maanden kunnen rijden toen de winter eraan kwam. Erg jammer.
Ik heb nu 5 mnd mijn papiertje !!!!

Gasten ik heb er zin in. *D

laterz....
 
B.B.I.L, misschien handig om in de startpost te vermelden dat Motel Maarsbergen redelijk centraal in Nederland ligt. Om precies te zijn langs de A12, afrit 22. De route kan geplanned worden via dit formulier op de site van Motel Maarsbergen (hoef je alleen je eigen adres in te vullen) :Y
 
Waarom niet combineren met de Banditdag van de Suzuki Bandit Club Nederland?
Die is een week eerder, op 21 mei. Vertrek vanaf Bodegraven.
En daar rijden in ieder geval al een hele berg bandits mee.
Hoe meer bandits, hoe meer vreugd lijkt me.

En op de banditdag wordt er meestal nog gestunt door AvZ ook!

Of vloek ik nu in de kerk? :X

Mario
 
Waarom niet combineren met de Banditdag van de Suzuki Bandit Club Nederland?
Die is een week eerder, op 21 mei. Vertrek vanaf Bodegraven.
En daar rijden in ieder geval al een hele berg bandits mee.
Hoe meer bandits, hoe meer vreugd lijkt me.

En op de banditdag wordt er meestal nog gestunt door AvZ ook!

Of vloek ik nu in de kerk? :X

Mario

Wij zijn/waren niet op de hoogte van de Suzuki Bandit Club Nederland-dag.
Tevens hebben wij voor een locatie gekozen die centraler in het land ligt zodat meer Bandit rijders zich aangetrokken voelen om die dag aanwezig te zijn!

Wij zijn al tevreden wanneer alle MF Bandit rijders 28 mei komen....maar inderdaad: hoe meer zielen hoe meer vreugd!! En ach, twee Bandit weekenden achter elkaar is zo erg nog niet toch? ;)
 
Kom zelf nooit op de suzuki bandit club website, dus wist er inderdaad niets vanaf. Volgens mij komt het merendeel van de Bandit MF'ers daar ook niet, sowieso heb ik het gevoel dat Banditrijders over het algemeen minder posten op het forum :+

Misschien toch maar eens een keer kijken op de website van Suzuki Bandit Club :P
 
Ik wist wel van het bestaan van die club, mijn zwager (Dr. Dre) is er zelfs lid van. Maar hij wist niets van de Club-dag!

De flyers zijn echt SUPER gelukt :Y
Ik heb er totaal 200 afgedrukt en daarbij heb ik nog 5 x een A3 poster gemaakt...
Die poster wil ik bij iedere ingang van de Motorbeurs ophangen......
 
Ja, ik ben ook lid van de club. Heeft me al heel wat voordeel opgeleverd, bijv. toen ik onderdelen nodig had omdat ik m'n boef totallos had gereden......

BBIL, nu jij nog samen met dr.dre je opgeven voor de banditdag van de club?
(Kun je kijken of je de burnout van AvZ van vorig jaar kunt verbeteren.....)

Op 18 maart en 30 april hebben ze(we) ook nog tochten in resp. Overijssel/Duitsland en Brabant/Belgie.

En ze(we) denken aan een circuitdag. Zijn er hier op MF nog bandieten die het circuit op willen? Is echt heel ge$1l hoor, zo'n GSXR-600 of R-6 inhalen op je bandit. :Y (zie attachtment)

[spam on]
De club staat trouwens op de beurs in Utrecht. Voor banditrijders hebben ze altijd gratis koffie en koek. [spam off] O-)
@ BBIL: Wellicht dat je je poster daar ook op kan hangen op de stand?

 
BBIL, nu jij nog samen met dr.dre je opgeven voor de banditdag van de club?
(Kun je kijken of je de burnout van AvZ van vorig jaar kunt verbeteren.....)


En ze(we) denken aan een circuitdag.


@ BBIL: Wellicht dat je je poster daar ook op kan hangen op de stand?

Misschien doen we dat ook nog wel ja...maaruh...waarom denk je dat ik de burn-out van AvZ kan verbeteren? Hoe kom je bij die gedachte?

Een circuitdag zou geweldig zijn...als ze een fikse korting kunnen regelen ;)

Zouden ze het goed vinden dat ik een poster ophang van een andere Bandit Meeting? :N
 
Oh ja, nou weet ik alweer waarom ik geen lid was. Omdat je contributie moet betalen
fluit.gif


Haha, niet dat daar bij voorbaat wat mis mee is, want de club regelt volgens mij aardig wat dingen en je kunt hier en daar korting krijgen. Maar ik heb het hier ook wel naar mijn zin dus ik zie (nog) geen reden om bij een club te gaan waar ik contributie moet betalen als het hier gratis kan :P

No hard feelings ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan