localjoost
MF'er
al verkocht, sorry
[advertentie stond hier eerder al, maar is met de HDD crash van MF verdwenen, dus vandaar nog een keer]
Ik verkoop mijn Suzuki Bandit n600 met 79.000 km op de teller vanwege ruimtegebrek in mijn nieuwe huis en mijn beperkte kennis wat betreft sleutelen
(en natuurlijk dat ik veel liever op mijn fireblade rij )
Heb de motor sinds 2003 in mn bezit, gekocht met een kleine 40k km op de teller, nu een kleine 80 (78.7k)
Ik heb in tussen 2003 en 2008 (laten) vervangen:
- kettingset / tandwielen : 2 keer
- remschijven
- uitlaatbochten (ehh van motor naar uitlaat, of hoe heet dat )
- stuurlagers
Het blok heeft altijd goed gelopen, laatste keer dat ik hem probeerde te starten sloeg hij niet aan, ben niet technisch genoeg om je uit te leggen waar het aan kan liggen, kan wel bougies ofzo roepen, maar geen idee of dat zou zijn. Accu was op dat moment vol, en motor deed z'n best wel om te starten maar sloeg niet aan.
Ben 1 keer met 25 kmpu onderuit gegaan met de bandit, hierdoor zit er lichte krasschade op de koplamp(houder) en op het buitenste stukje van de voorrem, het stuur was toen krom dus dat heb ik ook laten vervangen.
aandachtspunten nu:
- bekleding zadel is door slijtage aan de voorkant / onderkant (dus niet het zitgedeelte) losgegaan (zie ductape op foto)
- remklauwen voor lijken nu (te) vast te zitten
- het kunnen starten
- flinke poetsbeurt
Banden zijn nog goed, ongeveer 1000km mee gereden (voor en achter)
Voor de prijs van 750 euro krijg je er het ABUS schijfremslot bij en een HAYNES onderhoud boek van de GSF600&1200 bij (modellen: 1995 - 2001)
Bezichtigen in Amsterdam, testrit wordt lastig omdat ie dus niet start
Via mail kan ik je waarschijnlijk sneller te woord staan omdat ik niet veel achter een computer zit (mail op telefoon dus )
eerste indruk afknapper
[advertentie stond hier eerder al, maar is met de HDD crash van MF verdwenen, dus vandaar nog een keer]
Ik verkoop mijn Suzuki Bandit n600 met 79.000 km op de teller vanwege ruimtegebrek in mijn nieuwe huis en mijn beperkte kennis wat betreft sleutelen
(en natuurlijk dat ik veel liever op mijn fireblade rij )
Heb de motor sinds 2003 in mn bezit, gekocht met een kleine 40k km op de teller, nu een kleine 80 (78.7k)
Ik heb in tussen 2003 en 2008 (laten) vervangen:
- kettingset / tandwielen : 2 keer
- remschijven
- uitlaatbochten (ehh van motor naar uitlaat, of hoe heet dat )
- stuurlagers
Het blok heeft altijd goed gelopen, laatste keer dat ik hem probeerde te starten sloeg hij niet aan, ben niet technisch genoeg om je uit te leggen waar het aan kan liggen, kan wel bougies ofzo roepen, maar geen idee of dat zou zijn. Accu was op dat moment vol, en motor deed z'n best wel om te starten maar sloeg niet aan.
Ben 1 keer met 25 kmpu onderuit gegaan met de bandit, hierdoor zit er lichte krasschade op de koplamp(houder) en op het buitenste stukje van de voorrem, het stuur was toen krom dus dat heb ik ook laten vervangen.
aandachtspunten nu:
- bekleding zadel is door slijtage aan de voorkant / onderkant (dus niet het zitgedeelte) losgegaan (zie ductape op foto)
- remklauwen voor lijken nu (te) vast te zitten
- het kunnen starten
- flinke poetsbeurt
Banden zijn nog goed, ongeveer 1000km mee gereden (voor en achter)
Voor de prijs van 750 euro krijg je er het ABUS schijfremslot bij en een HAYNES onderhoud boek van de GSF600&1200 bij (modellen: 1995 - 2001)
Bezichtigen in Amsterdam, testrit wordt lastig omdat ie dus niet start
Via mail kan ik je waarschijnlijk sneller te woord staan omdat ik niet veel achter een computer zit (mail op telefoon dus )
eerste indruk afknapper
Laatst bewerkt: