Suzuki Bandit n600 uit 1995 voor 750 euro [opknapper]

Status
Niet open voor verdere reacties.

localjoost

MF'er
26 feb 2008
239
0
Delft
al verkocht, sorry ;)

[advertentie stond hier eerder al, maar is met de HDD crash van MF verdwenen, dus vandaar nog een keer]

Ik verkoop mijn Suzuki Bandit n600 met 79.000 km op de teller vanwege ruimtegebrek in mijn nieuwe huis en mijn beperkte kennis wat betreft sleutelen

(en natuurlijk dat ik veel liever op mijn fireblade rij :))

Heb de motor sinds 2003 in mn bezit, gekocht met een kleine 40k km op de teller, nu een kleine 80 (78.7k)

Ik heb in tussen 2003 en 2008 (laten) vervangen:

- kettingset / tandwielen : 2 keer
- remschijven
- uitlaatbochten (ehh van motor naar uitlaat, of hoe heet dat :))
- stuurlagers

Het blok heeft altijd goed gelopen, laatste keer dat ik hem probeerde te starten sloeg hij niet aan, ben niet technisch genoeg om je uit te leggen waar het aan kan liggen, kan wel bougies ofzo roepen, maar geen idee of dat zou zijn. Accu was op dat moment vol, en motor deed z'n best wel om te starten maar sloeg niet aan.

Ben 1 keer met 25 kmpu onderuit gegaan met de bandit, hierdoor zit er lichte krasschade op de koplamp(houder) en op het buitenste stukje van de voorrem, het stuur was toen krom dus dat heb ik ook laten vervangen.

aandachtspunten nu:
- bekleding zadel is door slijtage aan de voorkant / onderkant (dus niet het zitgedeelte) losgegaan (zie ductape op foto)
- remklauwen voor lijken nu (te) vast te zitten
- het kunnen starten ;)
- flinke poetsbeurt

Banden zijn nog goed, ongeveer 1000km mee gereden (voor en achter)

Voor de prijs van 750 euro krijg je er het ABUS schijfremslot bij en een HAYNES onderhoud boek van de GSF600&1200 bij (modellen: 1995 - 2001)

Bezichtigen in Amsterdam, testrit wordt lastig omdat ie dus niet start ;)

Via mail kan ik je waarschijnlijk sneller te woord staan omdat ik niet veel achter een computer zit (mail op telefoon dus :+)

eerste indruk afknapper :+
3769799388_f82ab52fe4.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja wat doet het niet....
kan ik een keer een middagje langs komen om te kijken wat er mis is?:+ *O*

oja..het was 80.000 km, dan vind ik het helaas niet meer de moeite waard.
kan nog wel een keer komen kijken en je proberen te vertellen wat er mis is dat je hem dan zelf kan maken/of verkopen met het probleem er bij :)


of in onderdelen verkopen..raak je ook wel wat kwijt.
 
Laatst bewerkt:
King roy, wat is duidelijk voor je? Wat wil je zien?

Reuff langskomen kan sowieso een keer, als je kan zeggen wat er mis mee is (en hoe te maken) zou helemaal super zijn. Zit nu alleen vooral in haarlem mijn nieuwe huisje te verven ed. Ergens over 1.5 week? :)

inderdaad vlak bij (naast) café de hallen :)
 
nouja zeggen, zeggen :+ ik kan er naar kijken en er overnadenken, het is nog niet dat ik aaaalles weet over bandits maar beetje bij beetje word het meer :)

uhm ja dan kan ik wel denk ik een keer, ben nu vooral druk met werken maar komt goed :)
 
Uit elkaar slopen en onderdelen verkopen. :Y
Dat gaat je veeeeel meer opleveren.
 
In de zin van: alle onderdelen op internet aanbieden (op mf?)

Mooie kans om wat te verdienen dan toch, kanarie? ;) O-)
 
jammer ;) maar heel begrijpelijk.
---
prijs is, tot op zekere hoogte, over te onderhandelen.

grtz

local
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan