suzuki bandit

tuny

MF'er
11 jun 2003
209
0
houthalen
amaaaaaaaai, juist terug van de testbank waar ik mijn moto heb naar toe gedaan, gewacht op de 1e uitdraai en "ja wadde" is dus origineel op een doma uitlaat die ik heb geplaatst na. komt daar toch geen 117 achterwiel pk's uit da ding zeker. koppel vond ik nie zo waaaauuuuw maar toch 80+ Nm op achterste wiel. nu luchtfilter en al de rest aan passen aan de in en uitlaat en dan weer een testje, ben eens benieuwd? ...

Bijlage: moto op bank.jpg
 
dit zijn de originele waarden aangepast heb ik nog nie das voor morgen normaalgezien
zal em dan ook posten
 
hier is ie dan eindelijk de lang verwachte uitdraai, weet nie of dit veel is voor bandit maar ben er zelf allesinds meer dan tevredenvan, gaat heeeeeeeeel goe en is beheersbaar. thanks to GRAULS tuning

geloof iets van een 120 achterwiel pk en een 81.2Nm op het achterst wiel, niet slecht denk ik zo.

Bijlage: adyno.gif
 
hier is ie dan eindelijk de lang verwachte uitdraai, weet nie of dit veel is voor bandit maar ben er zelf allesinds meer dan tevredenvan, gaat heeeeeeeeel goe en is beheersbaar. thanks to GRAULS tuning

geloof iets van een 120 achterwiel pk en een 81.2Nm op het achterst wiel, niet slecht denk ik zo.

Beste Clio, ik snap er soms geen snars van, maar veel plezier met je Bandit. :)
Heb er zelf ook één gehad en was lekkere fiets. *D
 
wat heb je er dan aan laten doen voor die meer pk s te krijgen en wat heeft het je gekost als ik vragen mag. Ja let niet op mijn nickname. Wist niet wat ik er zetten moest. Dus heb ik r maar geschreven wat toen de hele tijd in mijn kop rondspookte.
 
Hoe is het gesteld met de betrouwbaarheid van een bandit1200 (vanaf 98). Wat betreft blok, rijwielgedeelte, stuurgedrag. De veren zijn een zwak punt. Hoeveel kost het om voor- en achterveer voldoende progressieft te maken.
 
achtervering heb ik geen problemen mee, mits de goed en juiste instellingen, de voor vering daar in tegen heb ik wel vervangen kostte me een 115 euro voor veren en olie van WP toch niet zo slecht materiaal. verschil is wel heel goed merkbaar, korte bochten blijft wel een beetje het zelfde alleen gaan de zeer snelle bochten en autostrade rijden veel vlotter en zuiverder qua stabiliteit. dit is mijn ervaring.
 
Op de bank dus....

full


en de uitdraai...

full



Kijkt wat makkelijker ;)
 
lijkt me sterk maar zou het kunnen dat dit dezelfde is?
(pic is trouwens van me'n scooter, 'n gilera runner(te koop))
dit van mij is in belgië in hasselt
1145-4544_IMG.JPG


ook ineens de uitdraai van me scootertje

1145-4553_IMG.JPG
 
jaja is bij BOB GRAULS van grauls tuning, heb vroeger ook zo een runner gehad kleuren geel zwart zelf vanalles aan gepruts maar wa kunnen die dingen aan zeg
nie normaal wa een moteurkes da daar onder steken, laat ge veel mee achter aan de poorten. wel wa zwaar maar des te beter in de bochten had ik de indruk.wa moet ge nog hebben voor u runner? misschien ruilen tegen een 25kw moto heb zo nog ene staan. een honda rebel 250 helemaal in orde.
 
Terug
Bovenaan Onderaan