"Suzuki Boy"

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoyB

MF veteraan
26 jun 2006
10.484
14
Hallo,

Sinds vandaag, na al honderden (denk ik) keren de nodige en nuttige informatie van het Motor-forum te hebben geraadpleegd, toch maar eens aangemeld.! In het kort, ben ik 24 jaar, woon in de buurt van Den Haag. Ik rijd, inmiddels, op min 2e GIX. Had eerst een GSXR750W van 1992. Ik heb 'm helemaal standaard gelaten, weet ook niet waarom eigenlijk, maarja ik heb 'm onlangs ingeruild voor een GSXR750SRAD van 1997! Daar ia al wel eea aan veranderd. Kleine dingen, knippertjes en een leuk LeoVince dempertje erop. Nu nog een getint race ruitje erop en laat de Vogezen of de Dolomieten maar komen.

:] Ik rij lekker veel weer of geen weer! :] Zal trouwens wel ff moeten proberen met al die plaatjes en foto's tovoegen enzo, maareh oefening baart kunst hè!

Fotootje van m'n bike...
full
 
Welkom en goeie keuze qua motor :P

Veel plezier hier!!!

thnx! Enneh ik denk dat dat wel gaat lukken (dat plezier hier...) enmeh de motor; hoe ging dat liedje van Henny Huisman ook weer is: "Er kan er maar 1 de winnaar zij" zoiets toch!!! :9 O-) :]
 
thnx! Enneh ik denk dat dat wel gaat lukken (dat plezier hier...) enmeh de motor; hoe ging dat liedje van Henny Huisman ook weer is: "Er kan er maar 1 de winnaar zij" zoiets toch!!! :9 O-) :]

Jij snapt t... maar dan snap je natuurlijk ook wel dat een grijs/zwarte SRAD véél sneller is dan een blauw witte O-)
 
_O-
Ik hield me netjes in voor de verandering... godzijdank was daar Ilian nog ;)


Maareehh... Soesboy; heb je geen duidelijkere pic (voor de andere MF'ers: geen bijdehandte grapjes aub B| )? :+

Euhm andere foto's niet echt. Ja een paar zondermotor, pc is laatst gecrasht ARGHH@#!^&*%!!!! Dus veel foto's kwijt. Maar binnenkort zal ik er wat opzetten, met SRAD!
 
hmm, doen ze 't niet, dan maar 1 voor 1 proberen...

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan