suzuki burgman 650an executive banden

snowblast

You just need two wheels to live life to the max
23 jan 2019
1
0
FRYSLÂN
Facebook
hallo mensen
hier zojuist geregistreed nieuw lid snowblast
hellup!!!
ik rijd een burgman 650 uit 2009 en heb zojuist m'n achter rubber lek gereden (jawel all weather driver.)
toevallig had ik eerder deze week (voorgevoel? lol) al eens rond gekeken op het internet om er achter te komen welke sloffen
het beste zouden zijn v.w.b. de prijs/kwaliteits verhouding en zoals jullie zullen begrijpen zijn de meningen
daarover nogal verdeeld, tenzij je de fabrikanten mag geloven want die hebben allemaal het beste, nieuwste
en technologisch uitgedokterde systeem in de aanbieding.
omdat ik ben afgekeurd hoef ik niet dagelijks vele kilometers woon werkverkeer te rijden maar zo nu en dan
een ritje van 2- a 3 honderd km schuw ik ook niet
bij een auto is het niet ingewikkeld om met seizoens gebonden banden te rijden en die dan zelf te wisselen maar
dat gaat 'm bij m'n suzi dus niet worden want ik ben zelf niet echt technisch onderlegt (zeg maar "echt niet" dus)
voor alle duidelijkheid.... ik gebruik m'n fiets het hele jaar door omdat ik geen auto heb en ben dus op zoek naar advies
over welke (all weather) banden ik het beste onder mijn burgman 650an 2009 kan laten monteren
heeft iemand advies over, -of ervaring met banden en verschillende types van 1 of ander bepaald merk??
alvast mijn dank aan een ieder die dit topic leest en dubbel dank voor hij/zij die zichzelf de moeite troosten om te reageren
GrtZ van snowblast

life to the MAX only needs two wheels
 
Terug
Bovenaan Onderaan