Suzuki Burgman AN400 ABS (2015) Binnenmotor in nieuwstaat

Moto Discovery

Burgman 400 uit 2015
2 nov 2018
1
0
Amsterdam
Dit wil ik hier graag delen omdat hier de liefhebbers zitten😃 en die wil ik graag blij maken met een eerlijke en betrouwbare Burgman 400 abs met veel extra's!

BUITENKANS: 11980km. Originele Nederlandse Dealer (Motoport) geleverd en onderhouden in absolute nieuwstaat!! Heeft direct na aanschaf een grote beurt gehad en ik heb er een nieuwe snaar in laten zetten zodat ik zeker wist dat er de komende 24000 kilometer geen groot onderhoud meer te verwachten is. Alles is gechecked en wat er vervangen moest worden is vervangen en er zit een nieuw Givi airflow windscherm op om heerlijk relaxed met bijna geen turbulentie beschut te touren.

Deze Burgman AN400 ABS is perfect voor in en buiten de stad. Topsnelheid 160 km/uur. Lekkere toersnelheid tot 130 km/uur.
Inhalen op de snelweg gaat ook prima en pittig.
Ook voor de winter een perfect voertuig. Je zit goed beschut.

Stuur me gerust een bericht om een belafspraak te maken en ik zal je met plezier alles vertellen over deze in top staat verkerende Burgman 400!


Geschiedenis:
De eerste eigenaar was een vrouw, zij had er slechts 8500 km mee gereden en na twee jaar heeft hij een aantal maanden in de garage gestaan, zoedoende ziet alles er nog spik en span uit, zelfs de handvatdoppen aan de zijkant zijn krasvrij.
Ik heb voor de Burgman 400 gekozen omdat ik net 3 maanden geleden mijn motorrijbewijs heb gehaald en eerst rijervaring op wilde doen op met name de snelweg en in de spits. Ik rij al jaren op een Malagutti centro 50cc en vond het een wijs besluit om wederom met een scooter nu ook de autoweg en snelweg te gaan verkennen.
Inmiddels heb ik in 3 maanden tijd zo’n 2000 kilometer afgelegd op deze fantastische motor en ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat hij betrouwbaar is.
Deze motor gaat je jarenlang plezier op leveren.
Gewoon een keurig nette scooter in originele staat.

Waarom doe ik 'm weg?
Nu, na 2000 km zorgeloos starten, gas geven,remmen en goed opletten ben ik toe aan meer power en mag de scooter verkocht worden aan een volgende gelukkige nieuwe eigenaar!
Ik stap over naar een zwaardere schakelmotor.

Ik weet niet wat er nog meer te vertellen valt maar deze Suzuki is gewoon een mooie, betrouwbare, altijd netjes binnen gestaan hebbende scooter die je nog heel veel rijplezier gaat opleveren. Met handvatverwarming, Givi verstelbaar airflow windscherm en optrekken als een beest als je dat wilt. Dit is gewoon echt een buitenkans, zeker voor deze prijs en alle extra’s. Zien en rijden is kopen.

LET OP: Een proefrit maken is mogelijk alleen op vertoon van rijbewijs EN paspoort of geldig ID


Specs:
Suzuki Burgman 400
ABS
NAVIGATIE VOORBEREIDING
HANDVATVERWARMING (€99)
MATZWART MET DONKERRODE DETAILS EDITION
NIEUWSTAAT!!
NIEUW GIVI AIRFLOW WINDSCHERM twv.€225
NET EEN BEURT GEHAD twv. €350
Nieuwe snaar, net er in laten zetten.
Ik wilde gewoon zeker weten dat alles tiptop in orde was voor ik serieuze km's ging maken.
Heeft dus de komende 22000 km geen nieuwe snaar meer nodig.


Bonnen van het onderhoud en onderhoudsgeschiedenis aanwezig.
Wielbasis: 159 cm
Ledig gewicht: 211 kg
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)


Opties en accessoires:
Garmin navigatie voorbereiding
Handvatverwaming
Givi airflow windscherm
Toerenteller

Veiligheid:
ABS
alarm scm klasse 1 / startonderbreking


Overige:
Anti Blokkeer Systeem
dealer onderhouden
Grote kofferbak onder zadel. 50 liter!
Passen makkelijk 2 helmen of shooperbag vol boodschappen.
incl handleiding en onderhoudsboekje /geschiedenis
Oxfort Premium Adventure Handvatverwarming (€99)
Origineel Windscherm Suzuki er los bij
Givi airflow windscherm (alsof je voor de wind rijdt) (€225)
15Sept nieuw er op laten zetten
Net grote beurt gedaan. Alles gechecked en nieuwe snaar! €350. Het is dus echt wegrijden en de komende duizenden kilometers geen onverwachte kosten.
Ook de banden in prima staat.
Je directe voordeel: €674
Stuur me gerust een bericht en laat uw nummer als u terug gebeld wilt worden om even kennis te maken.

Hij staat nu ook op autoscout: Suzuki van € 4.997,-
 
Terug
Bovenaan Onderaan