Suzuki Choppers/Cruisers

Kropatchek

Die hard MF'er
2 sep 2003
372
0
Alphen aan den Rijn
:] :]
Weet iemand waarom de Suzuki LS650 Savage ( in 2005 Boulevard S40 genoemd) niet in Nederland wordt geimporteerd? Dat l*l verhaal van "voldoet niet meer aan de emissie eisen" geloof ik geen barst van. In Californie ( met de strengste emissie eisen??) worden ze nu al geleverd.
 
ze verwachten dat er geen markt meer voor is :? Het andeel cruisers op de weg (en helemaal in de motorzaken) wordt sowieso helaas steeds kleiner. In de 80's waren de customs/cruisers booming bussiness, ze werden met containers tegelijk grijs geimporteerd uit de VS en Canada. die tijd is voorbij, de buikschuivers/nakeds zijn nu "de trend"
 
:^ denk ook dat het daar aan ligt. Ik moet ook zeggen dat ik ze weinig zie rijden in NL, terwil je in verhouding wordt doodgegooid met die racers. Schijnbaar is erg geen grote markt meer voor, wat wel jammer is op zich.
 
Nochtans rijden er bij ons enorm veel Intruders 1500 rond,
en ook de 1400 is nog veel in het straatbeeld te zien, om nog
maar te zwijgen van de Harley's, Shadows ,Vulcans enz..., de
cruisers zijn toch nog redelijk populair denk ik :)
 
Volgens mij zullen choppers/cruisers altijd wel "in" blijven..

En wees blij dat de nieuwe Savage niet meer in Nederland wordt geimporteerd!

Dan heb je tenminste over een paar jaar een écht klassiek/exclusief fietsje..

En kun je er meer geld voor vragen als het je ooit lukt 'm te verkopen.. }) :X O-) :+ (in die volgorde ongeveer..)
 
Da's 2x ! ;)

Kun je na-gaan ik vraag er niet eens veel meer voor. :P

p.s.

Maar ik ben er gisteren nog wel even een stukje op wezen rijden, en dan moet ik (alweer) toegeven dat het toch een leuk eigenwijs geval is, en dat als ik 'm niet verkoop ikzelf er niet veel moeite mee zal hebben... 8-)

Maarja de ruimte enzo... :X
 
Tja

De choppertjes zitten een beetje in de verdomhoek. Regelmatig zie je tweedehands kleinere choppertjes te koop staan, soms zelfs voor belachelijk weinig muntjes. Ik zag pas bij ons in de buurt zelfs een Savage te koop staan die er zo'n verleidelijk prijskaartje had dat ik nog dacht: "al is het maar voor de onderdelen". Maar om nu een vrij nieuwe en gave Savage te gaan slopen alleen maar voor de onderdeeltjes.... dat gaat mij te ver.

P.s. Inmiddels zie ik hem niet meer staan. Verkocht of weer achter in de schuur gestald, ik weet het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan