Suzuki dag 2005, Spa, wie gaat en waarvandaan?

T.R. Roadkill

MF veteraan
23 dec 2003
5.666
2
Den Bosch
Want, het is misschien wel leuk om met een groepje te rijden.

Op het moment zijn we met 2 man, die wegrijden om 8 uur, vanuit denbosch

Het word wel snelweggen, anders ben je de hele dag onder weg, dus, Den Bosch, Eindhoven, Maastricht, Liege, SPAhahahahahahahaaaaaaaaaaaaaa.

Leuke dingen te doen, en gewoon cool als je een suzuki hebt. (Ook als je zou willen dat je een Suzuki had natuurlijk :) )

Suzuki dag site.nl

Voorzichtig lijstje:

T.R. Roadkill
PeerkeMikuni
 
Ik ga zeker wel. Alleen niet voor die dag zelf om te kijken maar om te rijden.
Heb me namelijk ingeschreven voor de circuitdag tijdens die dag. 4 sessies lekker knallen. Ben er nog nooit geweest dus benieuwd. Ga de avond ervoor al heen met nog 3 suzuki's. Lekker maffen in 4 sterrenhotel en dan de volgende ochtend :] :]
 
Ik ga zeker wel. Alleen niet voor die dag zelf om te kijken maar om te rijden.
Heb me namelijk ingeschreven voor de circuitdag tijdens die dag. 4 sessies lekker knallen. Ben er nog nooit geweest dus benieuwd. Ga de avond ervoor al heen met nog 3 suzuki's. Lekker maffen in 4 sterrenhotel en dan de volgende ochtend :] :]

Ik zeg, goed bezig!!
 
[me]PeerkeMikuni zegt voor de laatste keer schop
[/me]


Ik denk niet dat veel mensen vrij krijgen/nemen maandag Roadkill.
Achja, met zijn tweeen is het ook lekker rijden

:]
 
ikwil dr graag heen, maar weet niet of ik dan vrij kan krijgen.....
 
vanuit maastricht zou ik binnendoorgaan..mooie route, de planck, aubel, battice, thmester, clermont, limbourg, jalhay, baraque michel, dan rechtsaf richting hockai en je komt aan de achterkant van circuit uit...
dennis :]
 
vanuit maastricht zou ik binnendoorgaan..mooie route, de planck, aubel, battice, thmester, clermont, limbourg, jalhay, baraque michel, dan rechtsaf richting hockai en je komt aan de achterkant van circuit uit...
dennis :]


Kijk dat zijn nou tips waar we wat aan hebben! :}

Yep ga ook na Spa ,kijken naar Kevin Schwantz blijf toch mijn TOPPER.

Die staat toevallig ook achterop mijn jas :]
 
Lekker maffen in 4 sterrenhotel en dan de volgende ochtend :] :]
In welk hotel verblijf je??ik ga 12/08 gaan rijden maar heb nog geen plaats om te overnachten en kun je er veilig je motor stallen??
heb trouwens 2 weken geleden al betaald maar nog steeds geen info of betalingsbevestiging gekregen,wel via Email maar das nie genoeg he :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan