Suzuki dag bij de NIMAG

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Zijn er nog MF-ers geweest? Ik ben wel ff bij de TL club wezen kijken en mijn broertje is met zijn '98 Gixxer 750 op de bank geweest. 116 pk en een afstel advies. Mijn maat met zijn TL 109 pk en een afstel advies. Ik ben er niet op geweest, heeft geen zin met slechte koppelings platen '( had er zo graag op gegaan.....

misc.php


(bewust deze zijde van de TL gefotografeerd ;) )

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/3306/47adaec088609105f4a2335668848cf2 (Nimag-dag.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Er was trouwens ook nog de mogenlijkheid om je met je motor op de foto te gaan. Maar dan wel met een model achter op in bikinie. Het lichaam was zwaar oke, jammer dat haar hooft even mooi was als dat van mij })

Denk dat mijn vriendin het ook niet kan waarderen als ik met zo'n bikinie op de foto ga en dan die foto in de kamer hangen. Krijg je vast scheve gezichten van }) :+
 
Op maandag 10 juni 2002 00:59 schreef martinweb.nl het volgende:Want?
Peperduur; da's nog steeds zo en totaal géén hulp als je per ongeluk onderdelen/info voor een 'grijze import' nodig had. Ongeïnteresseerd arrogant aan de balie; vroeger zaten ze in Leidschendam en ik óók en hoorde nog wel eens wat van motorrijdende straatgenoten.
Maar ja; we zijn allen schepsels van God. :P
 
Peperduur; da's nog steeds zo en totaal géén hulp als je per ongeluk onderdelen/info voor een 'grijze import' nodig had. Ongeïnteresseerd arrogant aan de balie; vroeger zaten ze in Leidschendam en ik óók en hoorde nog wel eens wat van motorrijdende straatgenoten.
Maar ja; we zijn allen schepsels van God. :P

Jah, belde laatst voor 'speciaal' gereedschap, werd niet echt in dank afgenomen. Maar goed...
 
Peperduur; da's nog steeds zo en totaal géén hulp als je per ongeluk onderdelen/info voor een 'grijze import' nodig had.

Ik heb idd ook gehoord dat de 'grijze import-onderdelen' voor een fractie van de NIMAG-prijs in Duitsland te krijgen zijn |( .
 
Terug
Bovenaan Onderaan