Wafelijzer
MF veteraan
vandaag weer eens hard kunnen vloeken!
Ik had vanmiddag vanaf 3 uur tijd om aan mijn motor te sleutelen om:
1)ketting en tandwielen te vervangen
2)grote kuisbeurt
Dus eerst naar de suzuki dealer om de kettingset. Na 2 maal goed naar de doos te hebben gekeken en 3 keer te hebben gevraagd of het wel degelijk de JUISTE set was (ook jaartal ed.) betaald en huiswaarts.
Mijn archwaan was al groot na vele slechte ervaring bij deze dealer, ik krijg namelijk ALTIJD de verkeerde stukken mee. De enige keer dat het meteen juist was was bij de aankoop van een bus kettingolie die ik zelf uit de rekken ben gaan halen !
Thuis aan de slag. Achterwiel eraf gehaald en de velg beginnen kuisen met w40. Meer dan een uur geduurd voor 1 velg maar nu dus volledig proper. (was geleden van vorig jaar)
Dan aan de achterbrug begonnen,... etc.
In totaal UREN aan bezig geweest, en ook ben ik nog dopsleutels gaan kopen want die had ik nodig.
En dan, net op het moment dat je alles voor elkaar hebt.
Je humeur al totaal naar de knoppen want ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik haat kuisen!!!
Alles zit klaar, wiel erop met de nieuwe tandwielen, en het enige wat je nog moet doen is de ketting erop leggen...
en dan:
BLIJKT DAT DIE HUFTER VAN EEN DEALER JE WEERAL, JA WEERAL DE VERKEERDE STUKKEN IN UW POTEN HEEFT GESTOPT!!!!!!!!!!!!
Dan wordt ik boos,
want ondertussen is het namelijk al 9 uur en je kan niet terug om de juist stukken.
Dan word je nog bozer, want je beseft dat je morgen met de fiets moet, nog eens bozer want het is mooi weer...
en dan even later zou ik kunnen huilen
DUS: vanaf heden boycot ik Suzuki dealer Gezelle in Gent. Morgen vraag ik mijn geld terug om er NOOIT meer weer te keren!
verdomme
Ik had vanmiddag vanaf 3 uur tijd om aan mijn motor te sleutelen om:
1)ketting en tandwielen te vervangen
2)grote kuisbeurt
Dus eerst naar de suzuki dealer om de kettingset. Na 2 maal goed naar de doos te hebben gekeken en 3 keer te hebben gevraagd of het wel degelijk de JUISTE set was (ook jaartal ed.) betaald en huiswaarts.
Mijn archwaan was al groot na vele slechte ervaring bij deze dealer, ik krijg namelijk ALTIJD de verkeerde stukken mee. De enige keer dat het meteen juist was was bij de aankoop van een bus kettingolie die ik zelf uit de rekken ben gaan halen !
Thuis aan de slag. Achterwiel eraf gehaald en de velg beginnen kuisen met w40. Meer dan een uur geduurd voor 1 velg maar nu dus volledig proper. (was geleden van vorig jaar)
Dan aan de achterbrug begonnen,... etc.
In totaal UREN aan bezig geweest, en ook ben ik nog dopsleutels gaan kopen want die had ik nodig.
En dan, net op het moment dat je alles voor elkaar hebt.
Je humeur al totaal naar de knoppen want ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik haat kuisen!!!
Alles zit klaar, wiel erop met de nieuwe tandwielen, en het enige wat je nog moet doen is de ketting erop leggen...
en dan:
BLIJKT DAT DIE HUFTER VAN EEN DEALER JE WEERAL, JA WEERAL DE VERKEERDE STUKKEN IN UW POTEN HEEFT GESTOPT!!!!!!!!!!!!
Dan wordt ik boos,
want ondertussen is het namelijk al 9 uur en je kan niet terug om de juist stukken.
Dan word je nog bozer, want je beseft dat je morgen met de fiets moet, nog eens bozer want het is mooi weer...
en dan even later zou ik kunnen huilen
DUS: vanaf heden boycot ik Suzuki dealer Gezelle in Gent. Morgen vraag ik mijn geld terug om er NOOIT meer weer te keren!
verdomme