Suzuki Demodag

Richard117

MF veteraan
11 nov 2007
1.918
30
Gorinchem
Instagram
Na eerder al melding gemaakt te hebben van de Triumph Demodag is het op 12 en 13 april tijd voor een demodag van Suzuki. Wederom in Lelystad.

De V-Strom eens rijden, die B-King aan de tand voelen of ontdekken of de GSX650F echt zo lekker in de bochten hangt? De Promotor Suzuki demodagen bieden je de kans om ze eens uit te proberen.
Tijdens de Promotor Suzuki Demodagen komt Suzuki samen met zijn Exclusief Dealers naar onze baan in Lelystad, en je kunt er op je Suzuki droommotor rijden, onder begeleiding van ervaren instructeurs.
Suzuki neemt flink wat modellen mee! Daarnaast krijg je een uur motortraining op je eigen fiets, en je maakt, ook op je eigen motor een toertocht door Flevoland. En zowel bij aankomst als bij vertrek zorgen wij voor de koffie. Wees er snel bij, want vol=vol.
Programma
Iedere groep beoefent vier onderdelen. Ieder onderdeel neemt 25 minuten in beslag. De definitieve tijden krijg je te horen na je inschrijving.
Praktijkonderdelen
Demo rijden op de openbare weg met de Suzuki van je keuze ineen groep, onder begeleiding van instructeurs.
Rijden op het circuit met je eigen motor onder begeleiding vaninstructeurs.
Motortraining: een korte rijvaardigheidstraining met je eigen motor.
Motor gymnastiek met je eigen motor.
Waar en wanneer?
Zaterdag 12 en zondag 13 april tussen 08:30 en 17:35 op het ANWB Test&Trainingscentrum in Lelystad.
Prijs
Tien euro!
Aanwezige modellen
Scooter: SIXteen 150, Burgman 200, Burgman 400/Z , Burgman 650A/Z Executive
Street: GSX650F, GSR600A Yoshimura, Bandit 650A, Bandit 650SA, SV650SA, Bandit 1250A, Bandit 1250SA, B-KING/ A
adventure sports: V-Strom 650A, V-Strom 1000
cruiser: Intruder C800LC, Intruder M800/Z, Intruder C1500LC, Intruder C1800R, Intruder M1800R/Z, Intruder M1800R2
Inschrijven
Dat doe je door onderstaand formulier aan te klikken en in te vullen. Vul dit formulier zo volledig mogelijk in. Na verwerking van het formulier krijg je een belletje of mail waarin staat hoe laat we je verwachten in Lelystad.

http://www.formdesk.nl/anwb_kto/suzukidemodag (Formulier Suzuki demodag)

Te kiezen is er uit de:

Sixteen 150
ZkuriisHmxM.jpeg


Burgman 200
ZkuriisHaB.jpeg


Burgman 400/z
ZcgcoqsHibH.jpeg


Burgman 650A/Z Executive
ZcgcoqsHujG.jpeg


GSX650F
ZgcvhasHwsF.jpeg


GSR600A Yoshimura
ZevkmwsHsT.jpeg


Bandit 650A
ZgcvhasHieG.jpeg


Bandit 650SA
ZkuriisHqC.jpeg


SV650SA
ZkuriisHkB.jpeg


Bandit 1250A
ZkuriisHcE.jpeg


Bandit 1250SA
ZyqcdbtHazF.jpeg


B-KING/ A
ZgprursHgC.jpeg


V-Strom 650A
ZkuriisHcC.jpeg


V-Strom 1000
ZkuriisHowM.jpeg


Intruder C800LC
ZyldsutHcV.jpeg


Intruder M800/Z
ZkuriisHwxM.jpeg


Intruder C1500LC
ZyldsutHuU.jpeg


Intruder C1800R
ZevkmwsHcR.jpeg


Intruder M1800R/Z
ZanietsHgB.jpeg


Intruder M1800R2
ZgcvhasHuC.jpeg


Dat wordt de GSX650F eindelijk proberen *O*
 
De M1800LE, GSF1250N heb ik al gereden.... wacht wel op de Suzi opstapdagen bij MP :Y :Y :Y
 
Ik heb mijn inschrijving binnen, zaterdag van 14.15 tot 15.55.
meer dan anderhalf uur, best netjes.
 
Ik heb mijn inschrijving binnen, zaterdag van 14.15 tot 15.55.
meer dan anderhalf uur, best netjes.
Hier nog niet :N
Komt misschien omdat ik voor de zondag aangemeld heb.
Ik kan in ieder geval niet te laat zijn, want heb me de eerste dag direct ingeschreven :P
 
Qua weer ziet het er voor de mensen die zaterdag gaan erg goed uit.
12-13 graden en een zonnetje.
Voor mij, en de andere mensen op de zondag, ziet het er wat minder prettig uit: 11-12 graden met regen en onweer.
Dat heb ik tijdens de Triumph dag ook al gehad, nou wil ik dat circuit wel eens droog rijden hoor :P
Maar ik hou me maar even vast aan de gedachte dat ze afgelopen zondag en maandag sneeuw hadden voorspeld, wat nooit gekomen is _O-
 
Voortaan gewoon de zaterdag boeken :)
Maar ik wacht ook nog maar af, eerst zou het zaterdag stralend weer worden maar er komen steeds mee buien bij. Ach ik neem gewoon mijn regenpakje mee dan komt het vast wel goed.
 
Laatst bewerkt:
Wij zijn vandaag geweest en was erg leuk.
Lekker geoefend op de eigen motor, het circuitje rijden ging lekker, mijn rechter schaamrand er af kunnen rijden (met links heb ik iets meer moeite),
en testgereden op een Suzuki SV 650 en die ga ik in ieder geval nooit kopen.
De mensen die op een B-king reden waren erg enthousiast. Er stonden trouwens 42 motoren klaar en ik zat in een groepje met 7 man, kon dus ter plekker kiezen welke motor je wilde hoefde niet perse degene te zijn waarop je had ingeschreven.

Voor degene die morgen gaan veel plezier :W
 
Klinkt goed, wat kan ik allemaal voor oefeningen verwachten?
Met de Triumph Demo Dag waren er ook meer motorfietsen dan deelnemers, zo kon je ook nog een andere fiets kiezen. Een aantal hebben het toen zelfs voor elkaar gekregen om met zo'n klassiek/retro model te rijden.
Voor mij staat de keuze al vast, precies zoals ik me ingeschreven heb: De GSX650F *O*
 
Klinkt goed, wat kan ik allemaal voor oefeningen verwachten?
Met de Triumph Demo Dag waren er ook meer motorfietsen dan deelnemers, zo kon je ook nog een andere fiets kiezen. Een aantal hebben het toen zelfs voor elkaar gekregen om met zo'n klassiek/retro model te rijden.
Voor mij staat de keuze al vast, precies zoals ik me ingeschreven heb: De GSX650F *O*

Rijden in amazonezit, met je knieen op het zadel, sla-om (en ook met 1 hand), Verder een remproef, zorgen dat je stilstaat op de plek waar je wilt uitkomen, niet moeilijk maar toch ging er uit mijn groepje nog eentje op zijn plaat, wat wel zonde was.
Rondjes op de omloop, erg leuk.
En je kan je motor nog laten nakijken, bij mij bleek er een voorvork-keerringetje lek, dus die moet ik even laten vervangen.
 
Superdag gehad :)
Alleen geen motorgymnastiek gehad of gezien, vind ik eigenlijk ook niet erg want ik ben niet zo lenig en al helemaal niet op de motor :P
Wel hebben we wat slalom dingetjes gedaan, slalom tegen een stoeprand op. Over wat obstakels heen rijden en de kamelenheuvel. Vooral die laatste was leuk om te doen :)
Toen nog met mijn GS500e het circuit op. Ik zat in een groep met daarin een GSXR600 en 1000, 2x een Sv650, Diversion 600, BMW 1100, Honda Deauville en een Honda Magna.

Alleen die laatste kon ik hebben op het rechte stuk, door de rest werd ik helemaal zoek gereden op het rechte stuk. Ik haalde net de 160km/h, maar gelukkig kon ik met remmen en in de bochten weer aansluiten bij het groepje. Heb een Laser-uitlaatsysteem onder m'n GS500 zitten, dus hij brult lekker. Moet samen met die SV650's volgens mij wel opgevallen zijn tussen die gillende 4 cilinders :P

Uiteindelijk natuurlijk ook nog een ritje op een nieuwe Suzuki mogen doen. Daar was ik namelijk voor gekomen. Vooraf had ik interesse om volgend jaar de GSX650F aan te schaffen, maar na het ritje van vandaag denk ik er anders over. Het zit geweldig, hij ziet er mooi uit, hij rijdt lekker maar ik vind hem te braaf en klinken als een vliegtuig. Pas heel hoog in de toeren, tegen het rode gebied aan wordt hij een beetje leuk en klinkt hij lekker. Heb eerder met de demodag van Triumph op de Street Triple gereden en die klinkt vanaf het moment dat je hem start direct lekker aggresief, ondanks de 50pk heeft zelfs mijn huidige GS500 dat.
Die GSX650F is een heerlijke motorfiets, maar niet helemaal wat ik zoek :)
 
Superdag gehad :)
Alleen geen motorgymnastiek gehad of gezien, vind ik eigenlijk ook niet erg want ik ben niet zo lenig en al helemaal niet op de motor :P
Wel hebben we wat slalom dingetjes gedaan, slalom tegen een stoeprand op. Over wat obstakels heen rijden en de kamelenheuvel. Vooral die laatste was leuk om te doen :)
Toen nog met mijn GS500e het circuit op. Ik zat in een groep met daarin een GSXR600 en 1000, 2x een Sv650, Diversion 600, BMW 1100, Honda Deauville en een Honda Magna.

Alleen die laatste kon ik hebben op het rechte stuk, door de rest werd ik helemaal zoek gereden op het rechte stuk. Ik haalde net de 160km/h, maar gelukkig kon ik met remmen en in de bochten weer aansluiten bij het groepje. Heb een Laser-uitlaatsysteem onder m'n GS500 zitten, dus hij brult lekker. Moet samen met die SV650's volgens mij wel opgevallen zijn tussen die gillende 4 cilinders :P

Uiteindelijk natuurlijk ook nog een ritje op een nieuwe Suzuki mogen doen. Daar was ik namelijk voor gekomen. Vooraf had ik interesse om volgend jaar de GSX650F aan te schaffen, maar na het ritje van vandaag denk ik er anders over. Het zit geweldig, hij ziet er mooi uit, hij rijdt lekker maar ik vind hem te braaf en klinken als een vliegtuig. Pas heel hoog in de toeren, tegen het rode gebied aan wordt hij een beetje leuk en klinkt hij lekker. Heb eerder met de demodag van Triumph op de Street Triple gereden en die klinkt vanaf het moment dat je hem start direct lekker aggresief, ondanks de 50pk heeft zelfs mijn huidige GS500 dat.
Die GSX650F is een heerlijke motorfiets, maar niet helemaal wat ik zoek :)

Leuk.
Weer hele andere oefeningen, ze zijn wel creatief, die kamelenheuvel lijkt me ook leuk.
Jammer van die 600F, ik had ook meer van de SV verwacht.
Maar leuk om zo te kunnen testrijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan