Suzuki DR-Z 400 SM 2006, full Akrapovic titanium system

Status
Niet open voor verdere reacties.

$tranger

MF veteraan
14 mrt 2002
1.079
0
Amsterdam
Ondanks 't plezier wat ik met de motor heb gaat ie er toch weer uit. Het is weer tijd voor wat anders en ik wil toch gaan kijken voor een wat oudere oefen en stuiter motor voor het wheelien en een supersport voor de overige verkeersdeelname.

Daarom, te koop, uit eind juli 2006, helemaal origineel op 't uitlaat systeem na. Zelf afgesteld en DJ stage 2 kit geplaatst. Loopt voor een originele DR-Z bijzonder goed, door 't systeem en 't afstellen is de motor veel krachtiger geworden dan standaard. De motor heeft altijd binnen gestaan, nooit pekel gezien, amper regen. Zelf vering wat sportiever gezet. 8600km gelopen, bij 6000km beurtje gehad, volgende verwacht bij 12000. Boekjes, spiegels en gereedschap setje en 't originele uitlaat systeem zitten d'r bij. Aansluiting voor druppellader achter de zijkap verborgen. 't PAIR systeem is uitgeschakeld.

Motor is echt in perfecte staat, geen schade, geen krassen, helemaal netjes.

De vraagprijs voor dit speeltje is 4500 euro, of een zo meeneemprijs van 4250.

Deze week, zolang de motor die ik op het oog heb er nog staat een meeneemprijs van 4000 euro!

Foto's:
http://img293.imageshack.us/img293/1231/spa0034jq4.jpg
http://img253.imageshack.us/img253/2779/spa0036ta7.jpg

Inruil Honda CBR 600F Sport mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
leuk speelgoed

om het wat makkelijker te maken voor de rest:
spa0034jq4.jpg

spa0036ta7.jpg
 
Tja, als iemand je duidelijk maakt dat je domme vragen stelt kan je altijd nog over spelling beginnen. Nu weer ontopic?

Ik doelde eigenlijk indirect met de vraag waarom je hem weg doet. Ik vond inderdaad jouw antwoord een beetje overdreven, maar ieder zijn ding.

Desondanks succes met de verkoop! :)

Domme vragen bestaan toch niet, alleen domme antwoorden? :+
 
Laatst bewerkt:
Kleine update: heb een motor op het oog, zolang deze er nog staat is m'n DR-Z te koop voor 4000 euro!. Deze prijs geldt tot nader order *O*
 
Denk dat je 't beste even kan klikken op de site die in m'n profiel staat en daar gebruik kan maken van 't contact formulier (ivm spam e.d.)
 
Krijg nog berichtjes, maar de motor is inmiddels enige tijd verkocht. Mag dus op slot eventueel.
 
Mooie bike hoor ;)

Kan je hier niet een beetje mooie wheelies mee trekken ofzo, dat je daar een andere stuntfiets voor nodig hebt? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan